نقد و بررسی اکشن فیگور Marvel Legends Retro 3.75 اینچی Deluxe Ghost Rider


من با تخفیفی شروع کردم که مرد آهنی از روی هوس ،یدم و اکنون همه آنها را دارم. پسر…

تا زم، که جی‌آی جوز بازی کرد، من با جنگ ستارگان 3.75 اینچی قدیمی بزرگ شدم. آنها پنج نقطه بیان داشتند که ظاهراً برای هر نبردی که من می خواستم کافی بود. من می‌کشیدم تا مجموعه‌ای از چهره‌های مارول مشابه داشته باشم. در آن زمان برای داشتن یک شخصیت G،st Rider دوبار کشته می‌شدم. هر شخصیت G،st Rider

از آنجایی که همه در این خط یکپارچهسازی با سیستمعامل غلغلک دادن به حافظه بودم، بسیار خوشحال بودم که زودتر از دیرتر بازی G،st Rider را دیدم، و حتی بهتر از آن بود که او روی دوچرخه قرمزش سوار شود. دوچرخه قرمز مربوط به سال های مطالعه خاص من است، و برای من همیشه پر جنب و جوش ترین انتخاب دوچرخه برای ج، بلیز گوست رایدر بوده است.

Toybiz سال‌ها و سال‌ها پیش نسخه‌ای از Marvel Legend GR را روی یک دوچرخه قرمز انجام داد، اما وقتی ه،رو ج، بلیز GR را ساخت، موتورسیکلت معمولی را انتخاب ،د که شعله‌های آتش از آن بیرون می‌زد. برای بخش بزرگی از طول عمر او نادقیق نیست، اما آن دوچرخه قرمز به درستی به من ضربه می زند، بنابراین من بسیار خوشحالم که یک شخصیت G،st Rider آبی روشن تر با دوچرخه قرمز روشن دارم.

اگر نمی‌دانستید، بیشتر این ارقام در واقع هفت نقطه بیان دارند. برای ا،ر آنها یک چرخ گردان در ساعد وجود دارد که کمی فضای تکان دادن اضافی را به شما می دهد. این به ویژه برای G،st Rider مفید است تا بتواند دسته موتور سیکلت خود را بگیرد.

این شکل به خوبی در محدوده سادگی یک ظاهر طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل انجام شده است. دست‌ها و پاها استاندارد هستند، اما او نیم تنه‌ای تازه تراشیده با یقه ، و کمربند خاص دارد.

سر مجسمه‌ای بسیار زیباست که شعله‌های آتش‌سوزی دارد. آن دوران اوا، دهه هفتاد / اوایل دهه هشتاد G،st Rider را به خوبی تداعی می کند.

شعله های آتش روی سر در واقع نیمه شفاف هستند که لمس خوبی است.

دوچرخه فقط باحاله ،تیک ها کاملاً می چرخند. چرخ جلو در واقع با فرمان می چرخد. یک پایه برای ایستادن او در حالی که آنجا نشسته است وجود دارد. او به خوبی روی صندلی می لغزد، و هنگامی که او را به دسته فرمان گرفتید، روی دوچرخه خود محکم می ماند.

تنها نکته مهم من طراحی جمجمه کوچک روی دوچرخه است، چیزی که می‌توانستم بدون آن انجام دهم، اما فکر می‌کنم برای دادن حس یکپارچه‌سازی با ،اب‌بازی به آن انجام شده است (البته، احساس می‌کند که در آن زمان روی ،اب‌بازی گذاشته می‌شد. .) مطمئن هستم که اگر ،ی بخواهد به راحتی حذف می شود، اما آنقدرها مرا آزار نمی دهد.

این خط نسبتاً سریع بسیاری از خواسته های شخصی من را برآورده کرده است. G،st Rider یک انتخاب بسیار جالب است که به سرعت مورد علاقه من در خط است.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/02/hasbro-marvel-legends-retro-3-75-deluxe-g،st-rider-action-figure-review/