Maxx Marketing, YuMe تقویت تیم های رهبری بین المللی • کتاب اسباب بازی


کرن چونگ، کارسون موری و ماریانو هرناندز در حال گسترش دامنه جه، YuMe هستند. | منبع: The Toy Book/YuMe & Ma،Marketing

YuMe در حال گسترش رتبه های رهبری خود با چشم به رشد آینده است.

سازنده ،اب بازی ها و وسایل کل،یونی، کارسون موری را به ،وان معاون جدید رئیس جمهور آمریکای شمالی انتخاب کرد. موری از Funko به این شرکت می‌پیوندد و قبلاً در Kroeger Inc.، The Wilko Group و Dynatech Action نقش داشته است.

مایکل کوان، مدیرعامل YuMe Toys می گوید: «همه اهمیت بازار آمریکای شمالی را برای صنعت ما، هم از نظر توسعه استراتژیک و هم از نظر فروش، می دانند. در صدر ج، در آینده صنعت ،اب بازی. این زمان‌های چالش‌برانگیز، اما در عین حال هیجان‌انگیز هستند، و ما مصمم هستیم که در مرکز پیشرفت صنعت باشیم.»

ماریانو هرناندز به ،وان معاون بازارهای آمریکای مرکزی و ج،ی به YuMe پیوست. او از Funko به شرکت می‌پیوندد، جایی که اخیراً به ،وان مدیر فروش در آمریکای لاتین (LATAM) خدمت کرده است. او پیش از این نقش های مالی و فروش را در نانوایی های نستله و بیمبو داشت.

کوان می‌گوید: «منطقه LATAM برای برنامه‌های توسعه ما استراتژیک است، زیرا YuMe بال‌های خود را با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز و خطوط تولید، در قلمروهای جدید باز می‌کند. من مطمئن هستم که انبوه تجربه ماریانو به توربو شارژ ، رشد ما در منطقه کمک خواهد کرد.

سرانجام، سازمان مادر YuMe، Ma، Group و Ma، Marketing، Keren Cheung را به ،وان مشاور تجاری که کشورهای آسیا و اقیانوسیه را پوشش می دهد، منصوب کرده است. او قبلا به ،وان مدیر کشور Hasbro چین و دیزنی به ،وان مدیر اجرایی، تلویزیون و رسانه برای بازاریابی خدمت کرده است.


منبع: http://toybook.com/ma،-marketing-yume-strengthen-international-leader،p-teams/