بایگانی‌ها ماشین کنترلی فروشگاه اینترنتی پیام کالا : اسباب بازی دخترانه و پسرانه ماشین، موتور، لگو، بدلیجات، نقره

به این ترتیب با فرمان دادن به آن و حرکت دادن کلیدهای مختلف، ماشین به طرفین حرکت می‌کند. حتی می‌تواند حرکات نمایشی هم بزند که همین قضیه باعث می‌شود فرزندتان حس جذابی از کنترل و رانندگی کردن را تجربه کند. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله. گروه ماشین کنترلی ها نیز مانند بسیاری از اسباب بازی ها دارای گروه خاصی از جنسیت نبوده و هم دختر و هم پسر می توانند به راحتی و به دور ز کلیشه های جامعه از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

  • شما می توانید انواع ماشین کنترلی را در اندازه و ابعاد مختلف و با قیمت های متفاوت در فروشگاه اینترنتی پیکوتویز مشاهده کنید.
  • ما می کوشیم با توجه به نوسان های شدید قیمت اسباب بازی در کشور، اسباب بازی ها را با مناسب ترین قیمت بدست شما دوستداران اسباب بازی در سراسر کشور برسانیم.
  • تنوع رنگی و امکانات ماشین‌ها خوب هستند و در انتخاب دست بازی می‌توان داشت.
  • در هایپر باکس با تنوع مختلفی از ماشین‌های کنترلی روبه‌رو هستید که با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند، در قیمت‌های مناسبی ارائه شده است و می‌تواند بساط یک تجربه فوق‌العاده از رانندگی کردن را برای فرزندتان فراهم کند.

هدایت ماشین توسط کودکان باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباوری آن‌ها می‌شود. تجربه بازی با ماشین‌های کنترلی علاوه بر لذت و هیجانی که به کودک شما هدیه می‌کند هوش تصویری-فضایی او را تقویت می‌کند و هماهنگی چشم و دست او را بالا می‌برد. ماشین های کنترلی هدیه های باارزشی برای کودکان به حساب می آیند و دارای جعبه های جذاب و مناسبی جهت هدیه دارند .

چاپلا – خرید اسباب بازی

در ماشین‌های بنزینی مدت‌زمان بیشتری میتوانید حرکت کنید در حالی که ماشین های کنترلی الکتریکی هر نیم ساعت یکبار به شارژ شدن نیاز دارد. یکی از اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های ماشین RC یا کنترلی، بر اساس نوع سوخت مصرفی آن‌ها است که بر این اساس به دو دسته ی بنزینی و الکتریکی تقسیم می شوند. این نوع ماشین‌ها برای سنین ۳ تا ۱۰ سال مناسب تر است چون که سرعت و قدرت کمتری دارند و قیمت این نوع از ماشین ها نسبت به سایر مدل‌ها ارزان‌تر است. بیشتر برای کسانی مناسب است که بین انتخاب بین مدل آفرود و آنرود مردد هستند. یه برند معروف برای ماشین های مسابقه به نام هات ویلز وجود دارد که چندین مدل مختلف از ماشین های اون رو می تونین از فروشگاه سورآل به صورت آنلاین تهیه کنین.

انواع ماشین های کنترلی

اگر به دنبال یک ماشین کنترلی حرفه ای میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.

اسباب بازی پسرانه

برای مثال یک ماشین سنگین لودر کنترلی می تواند به یک ربات جنگنده تبدیل شود . در این قسمت لیستی از بهترین ماشین های کنترلی که در بازار ایران یافت می شود را برای شما گرد آورده ایم. این لیست شامل انواع مدل های پسرانه و دخترانه با طرح های اسپرت،مسابقه ای، آفرود و شاسی بلند می باشد. مدل های ارزان و حرفه ای را هم به شما معرفی کرده ایم تا بنا به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

موتورهای جاروبک دار، قابلیت اطمینان بالاتری برای کاربر ایجاد می کند ولی توان کمتری دارد. اما موتورهای بدون جاروبک کارایی بالاتر، قدرت بیشتر و شتاب بالاتری دارند که حرفه ای ها به دنبال آن هستند. پسر بچه ها از بازی های هیجانی لذت می برند، مخصوصا اگه این بازی ها را بتوانند خودشان کنترل کنند و سرعت و قدرت بالایی را تجربه کنند. اسباب بازی با کنترل از راه دور نوعی از اسباب بازی ست که نمی تواند به صورت مستقل هر عملی را انجام دهد و به کنترل نیاز دارد که از طریق ریموتی که همراه مجموعه اسباب بازی ست، انجام می شود. این اسباب بازی ها می توانند ماشین، قطار، هلی کوپتر، روبات و شخصیت های اکشن و … باشند. در هایپر باکس با نمونه‌های مختلفی از ماشین‌های کنترلی روبرو هستید که از روی نمونه‌های بزرگ آن در دنیای واقعی ساخته شده است.

پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . ماشین اسباب بازی METAlS دارای دو دیفرانسیل 2.4 کانالی و سه موتور پر قدرت است،لاستیک و رنگ های این ماشین شبیه مدل واقعی است. چون فقط با داشتن کیفیت بالا این ماشین دوام و ماندگاری داره و می تونه کارایی خوبی داشته باشه.