قیمت و مشخصات جدیدترین ماشین های کنترلی فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی

پسربچه ها همیشه به دنبال هیجان و کنترل کردن چیزی و ساختن و به وجود آوردن چیزی جدید بودند. آن ها بسیار پرانرژی هستند و باید بتوان این انرژی را کنترل نمود با بازی های مفید. از آنجایی که نو آوری های تعددی به صورت روزانه در حال توسعه است، ماشینی را انتخاب کنید که شما را به همان ساخت محدود نکند و به راحتی ارتقا پیدا کند تا برای شما خسته کننده نباشد و ماندگاری بالایی داشته باشد . ماشین‌ها به دو دسته تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل تقسیم بندی می‌شوند. برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب سایز مناسب ماشین به این نکته توجه کنید که هر چه مخرج بزرگتر باشد، سایز ماشین کوچکتر است.

  • به طور کلی دو دسته ماشین کنترلی در بازار اسباب بازی ها وجود داره.
  • این ماشین‌ها دارای ابعاد بزرگتری هستند و در مدل های دو موتوره و تک موتوره تولید می‌شوند.
  • قدرت و سرعت و استقامت نیز از جمله مسائلی است که می‌تواند یک ماشین خوب را از بد جدا کند.
  • ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی و ماشین های سنگین دیگری نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند.

جنس بدنه، گیربکس و موتور ماشین های سوختی از فلز است و در مقایسه با ماشین الکتریکی مقاوم‌تر هستند. در کنار این باتری ها ممکن است با باتری های لیتیوم-پلیمر مواجه شوید که قیمت بالاتری دارند و توان بالاتری را در اختیار شما می گذارند. ، و در برخی از نمونه ها هم هر دو قابلیت باگی و آفرود به صورت همزمان طراحی شده اند. جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، جاوااسکریپت را برروی مرورگرتان فعال کرده یا از مرورگر دیگری استفاده نمایید. ماشین های 2WD نیرو را به دو چرخ جلو یا دو یا چرخ عقب وارد می کنند و ماشین های 4WD نیرو را به هر چهارچرخ ماشین منتقل می کنند .

اینگونه شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا در این زمینه به طراحی و ساخت ماشین‌های RC برطبق سلیقه های متنوع و با آپشن های جدید و به روز پرداختند و موفق شدند انواع جدید تر را جذاب تر و پرطرفدار تر وارد بازار کنند. در توضیح هر محصول باکس های خاکستری رنگ، نظرات خریداران آن محصول است که برای کمک به انتخاب شما نقل قول کرده ایم. اگر قرار است روی چمن و سنگ فرش از آن استفاده کنید در انتخابش شک نکنید. ماشین هایی که قابلیت دریفت دارند شبیه به مدل های آنرود هستند، با این تفاوت که لاستیک های صاف تری دارند. این ویژگی باعث می شود که در حین حرکت بتوان با سر دادن آن ها حرکات نمایشی انجام داد.

براساس برند

با خرید یک ماشین کنترلی دنیای جدیدی از تجربیات را به فرزند خود هدیه کرده اید. دنیایی که با وارد شدن به آن میتوان بازی های خلاقانه جدیدی را به لیست بازی های قبلی او اضافه کنید. اگر فرزندی دارید که شیفته ی هیجان است می توانید لذت کنترل از راه دور یک ماشین سرعتی کنترلی را به او هدیه بدهید.

برند

قدرت بالا، زمان بازی بیشتر، ابعاد بزرگتر و صدای پرقدرت از ویژگی‌های است که افراد علاقه‌مند به این مدل ماشین را به خود جذب می‌کند. ماشین کنترلی از جمله اسباب بازی‌های کودکانه فوق‌العاده مهیج و پرفروش در ایران به شمار می‌رود. انتخاب این اسباب بازی عموما توسط والدین صورت نمی‌گیرد، چرا که تنوع کیفیت و طرح‌های این اسباب بازی باعث می‌شود که کودکان تمایل زیادی برای انتخاب آن بر اساس سلیقه خود داشته باشند. ماشین کنترلی جزو اسباب بازی‌های پسرانه و محبوب کودکان علاقه‌مند به اتومبیل است. پسرها در کودکی از هیجانات بیشتری برخوردار هستند و این موضوع منجر به انتخاب یک اسباب بازی مهیج خواهد شد.

اگر به دنبال یک ماشین کنترلی حرفه ای می گردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. وقتشه به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. این ماشین کنترلی با جلوه های نوری و صوتی برای کودکان بالای 3 سال مناسبه. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنین. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. ماشین های نیز طراحی شده‌اند که ترکیبی از این دو مدل ماشین هستند که علاوه بر قدرت و سرعت دارای شاسی‌های با ارتفاع متوسط هستند و می‌توانند هم در زمینه دریفت و هم در مسیرهای ناهموار از آنها استفاده کرد.

به عنوان مثال اگر قصد خرید انواع ماشین های کنترلی مسابقه ای را داشته باشید، ماشین های کنترلی جنگی که قابلیت شلیک گلوله را دارند برای شما مناسب نیستند. اولین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید اندازه ی ماشین کنترلی است که متناسب با هدف و کارکرد ماشین انتخاب شود . برای مثال، یک ماشین کنترلی بزرگ با توجه به سرعت و کارکردش برای مسابقه مناسب نیست در حالی که می تواند به راحتی از مسیر های ناهموار مثل زمین چمن عبور کند و برای مسابقه باید از انواع ماشین کنترلی کوچک انتخاب کنید. اجزای این ماشین های دو منظوره اعم از چرخ ها، شاسی ، کمک فنر و … به گونه ای طراحی شده اند که سرعت ماشین های باگی و قدرت آفرودها را داشته باشند. به همین خاطر جز در مواردی که به ماشین کنترلی حرفه ای و تخصصی نیاز است، اکثر ماشین کنترلی های کمپانی های مختلف این ویژگی شگفت انگیز را دارند. این اسباب‌بازی‌ها به قدری می‌توانند تخیلات کودکان را رشد بدهند و قدرت خیال بافی آنها را افزایش دهند که آنها می‌ توانند در رابطه با آینده خود با بازی کردن با این ماشین و ربات‌های کنترلی تصمیمی مهم بگیرند.

این ماشین ها برای بچه هایی که به پلیس و بازی های جنگی علاقه دارند خیلی جذابه. در بین ماشین های موجود در فروشگاه سورآل هم می تونین از این مدل ها پیدا کنین. با وجود این ماشین ها بچه ها می تونن بازی های تعقیب و گریز انجام بدن و خیلی بیشتر از یه بازی ویدیویی پلیسی لذت ببرن.

این مدل ماشین ها معمولاً قابلیت باز شدن در و حرکت به تمام جهات را دارند و این موضوع بر جذابیت آن ها افزوده است. بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند. پسربچه ها بیشتر به ماشین پلیس و بازی کردن در نقش پلیس علاقه دارند. می توان گفت حس قهرمانی در حین بازی با این ماشین های کنترلی سبب افزایش اعتماد به نفس کودکان می شود. روشن و خاموش شدن چراغ ماشین پلیس کودکان را ذوق زده می کند و اگر امکان بازی گروهی و تعیب و گریز برای آن ها فراهم باشد که لذتی وصف ناشدنی از بازی با ماشین کنترلی خود خواهند برد.