خرید ماشین کنترلی قیمت ماشین بازی کنترلی فروشگاه توی سان

شما باید همیشه به بودجه که برای خرید ماشین کنترلی در نظر گرفته‌اید توجه داشته باشید. در زمان خرید باید به این نکته توجه کرد که آیا برای سرگرمی این قیمت ارزش را دارد یا نه. مدل از ماشین‌ها نیز هستند که کودک می توانند بروی آنها سوار شوند و مانند یک اتومبیل واقعی با آنها رانندگی کنند. این ماشین‌ها دارای ابعاد بزرگتری هستند و در مدل های دو موتوره و تک موتوره تولید می‌شوند.

  • قدرت این موتورها متفاوت می‌باشند و بر اساس قدرت و سرعت متغیر هستند.
  • همچنین در فروشگاه اسباب بازی هویو همه محصولات با دقت بررسی می‌شوند و تنها اسباب بازی با کیفیت و درجه یک در سایت قرار می‌گیرد.
  • ریموت کنترل این اسباب بازی‌ها، هوشمند طراحی شده است و با سنسورهایی که دارد، جهت حرکت ماشین را به هر سمت و سویی که فرزندتان بخواهد هدایت می‌کند.
  • ماشین های اسباب بازی پر زرق و برق، ماشین های لوکس اسباب بازی، اتومبیل های اسپرت، SUV های اسباب بازی و موارد بسیار دیگری تولید می شود.

از سوی دیگر ماشین های فلزی عمر طولانی داشته و سرعت پایین تری دارند بنابراین کنترل آنها راحت تر است و از این جهت برای افرادی که در این زمینه تازه کار هستند مناسب ترند. موتورهای براش و براشلس دو نوع اصلی موتور در ماشین های کنترلی هستند. هنگام استفاده از ماشین کنترلی الکتریکی ، سروصدای زیادی تولید نمی شود و مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی کند. این دسته از ماشین‌ها در مقایسه با ماشین های آنرود دارای شاسی بلندتری هستند و شباهت زیادی به ماشین های وانت دارند . ماشین های تراک قابلیت حرکت روی سطوح صاف ، سطوح خاکی، چمنزار ها و … را دارند اما برای مسیر های سنگی مناسب نیستند. بازی با این اسباب بازی باعث ارتقا مهارت های ذهنی، هماهنگی چشم و دست و مهارت های حرکتی کودک می شود.

اسباب بازی لامبورگینی کنترل فرمانی آیتم 866/2425SW

موتور چهار چرخ بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. این موتور چهار چرخ کنترلی جذاب برای کودکان بالای 3 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد. اسباب بازی ماشین آتشنشانی کنترلی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. از قابلیت های هیجان انگیز این ماشین آتش نشانی کنترلی میشه به پرتاب 360 درجه آب از شیلنگ، روشن شدن چراغ، چرخش به چپ و راست و حرکت به جلو و عقب و صدای آژیر و … ماشین کنترلی آفرود برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است. اگر به دنبال یک ماشین کنترلی جذاب میگردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است.

بی تی – خرید اسباب بازی

این اتومبیل ها در رنگ های مختلف خیره کننده مانند سیاه، قرمز، زرد، سبز، آبی و صورتی در دسترس هستند. می توان گفت که بازی با ماشین کنترلی خلاقیت و تخیل کودک را تقویت می کند. در حالی که بزرگسالان ممکن است از قرار دادن اتومبیل خود در پارکینگ یا شرکت در بازی های ساختار یافته یا رقابت معمولی راضی باشند، بچه ها تمایل دارند از تخیل خود استفاده کنند و تنظیمات و سناریوهای ساختگی ایجاد کنند.

بازی فکری و گروهی

شخصیت معروف پاوپاترول Marshal از سگ های نگهبان به همراه ماشین کنترلی کوچکش یک اسباب بازی جذاب برای برای کودکان بالای 3 سال می باشد که برای کودکان بسیار سرگرم کننده می باشد. ماشین کنترلی با دو ویژگی دوست داشتنی و هیجان انگیز برای کوچولوها.این ماشین کنترلی با قابلیت تبدیل شدن به ربات یک هدیه تولد زیبا برای گروه سنی 6 سال به بالا می باشد. این ماشین های کنترلی تا زمانی که در باک خود سوخت دارند قادر به حرکت هستند و با قدرت واحدی به پیش می روند.