عاشق ست های جدید Build-A-Bear برای روز ولنتاین شوید


Pawlette اسم حیوان دست اموز و تدی بی انتها از کارگاه Build-A-Bear جشن روز ولنتاین
پاولت و تدی بی انتها روز ولنتاین را جشن می گیرند. | منبع: Build-A-Bear Works،p

این فروشگاه ولنتاین Build-A-Bear دارای بیش از 50 حیوان مخمل خواب دار مختلف و مجموعه هدیه است که روز ولنتاین شما را خاص می کند.

کودکان و بزرگسالان می توانند از این مجموعه دوست داشتنی لذت ببرند. این Disney Lots of Love S،ch (38 دلار) گوش‌های قلبی صورتی و پیامی دلسوز روی پنجه‌اش دارد، در حالی که شیر دوست‌داشتنی یال قلبی شکل و لبخندی شیرین دارد. اگر هدف شما از طرفداران جنگ ستارگان است، مجموعه هدایای ولنتاین مخملی گروگو جنگ ستارگان (56.50 دلار) یک هدیه عالی خواهد بود. بیگانه شایان ستایش ردای علامت تجاری خود را با پیش، بند ،ه عشق و مچ قلب مخملی می پوشد.

صورتی ،س سواروسکی
تعداد زیادی بخیه عشق
Toadally Tie Dye Frog

منبع: Build-A-Bear Works،p

مجموعه های متنوعی برای هدیه وجود دارد، از جمله a ست کادویی اپلیکاتور پولک های پولک دار Rainbow Sparkle Bear Bearjewel (66.87 دلار) که بچه ها می توانند از آن برای خیره ، ،س رنگی پر جنب و جوش با پولک های جواهر درخشان استفاده کنند. ست هدیه روز ولنتاین Long،rn (32 دلار) شامل یک شاخ بلند بامزه است که در یک پاپیون هدیه روز ولنتاین پیچیده شده و یک هدبند قلب درخشان به سر دارد. Long،rn تنها یکی از حیوانات زیادی است که می تو،د در مجموعه گسترده V-Day از Build-A-Bear انتخاب کنید! قورباغه ها، هیولاهای قلبی، گربه ها و غیره نیز وجود دارند.

گزینه های زیادی برای بزرگسالان نیز وجود دارد. Build-A-Bear After Dark Teddy Bears شامل ساسی Pawlette Party Like a Guac Star Gift Set (44.50 دلار)، یک ،گوش با تی شرت “Party like a guac star” و یک مچ بند گواکامولی روی پنجه خود. برای ،، که به دنبال یک گزینه جذاب تر هستند، کل،یون Build-A-Bear قلب درخشان با Swarovski (83.30 دلار) یک ،س جیر با کریستال ها و مرواریدهای زرق و برق دار است که عزیز شما همیشه گنج خواهد داشت.

چرا به یک جعبه شکلات قدیمی خسته کننده بسنده کنید در حالی که می تو،د به جای آن یک ست هدیه Build-A-Bear Works،p بدهید؟ این هدایا مطمئناً دل عزیزانتان را آب می کند. نگاهی به مجموعه کامل اینجا.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/build-a-bear-valentines-day-launches/