جدیدترین کارت بازرگانی پوکمون دارای هنر و تصاویر جدید است


Pokémon Crown Zenith Expansion دارای هزاران کارت جدید، از جمله کارت‌های Gal، Gallery با تصاویر جدید است! | منبع: Pokémon Center/The Toy Insider

درست زم، که فکر می کنید همه کارت های معاملاتی پوکمون را جمع آوری کرده اید، یک بسته الحاقی جدید از بین می رود.

کارت های Gal، Gallery دارای تصاویر جدیدی هستند که شخصیت های پوکمون را به نمایش می گذارند! | منبع: Pokémon Center

Crown Zenith Expansion دارای ده ها کارت جدید با هنر و تصاویر جدید است، از جمله Pokémon VSTAR. این برنامه توسعه همچنین دارای 70 کارت Gal، Gallery است، کارت‌های تجاری که دارای آثار هنری هستند که جلوه و مرکز شخصیت پوکمون را نشان می‌دهند. کارت های Gal، Gallery شامل Mewtwo VSTAR، Darkrai VSTAR و Hisuian Zoroark VSTAR می باشد. وقتی بچه‌ها نه کارت Gal، Gallery جمع‌آوری می‌کنند، می‌توانند قفل تصویر بزرگ‌تری را باز کنند!

Crown Zenith Elite Trainer Box | منبع: Pokémon Center

در حال حاضر، سه راه برای بچه ها وجود دارد که می توانند از Crown Zenith Expansion استفاده کنند: Elite Trainer Box Plus، Elite Trainer Box، و Regieleki V یا Regidrago V. Elite Trainer Box Plus دارای 12 بسته تقویت کننده Crown Zenith است. کارت فویل حکاکی شده با Lucario VSTAR، یک سکه ف،ی Lucario و لوازم جانبی بازی. Elite Trainer Box دارای 10 بسته تقویت کننده Crown Zenith، یک کارت هنری ویژه حکاکی شده توسط Lucario و لوازم جانبی گیم پلی است. Regieleki V و Regidrago V هر کدام شامل چهار بسته تقویت کننده Crown Zenith، دو کارت تبلیغاتی و یک کارت Regieleki یا Regidrago بزرگ هستند.

مینی قلع تاج زنیت | منبع مرکز پوکمون

در طول بهار، پوکمون راه‌های بیشتری را برای دریافت Crown Zenith Expansion معرفی خواهد کرد. در 17 فوریه، Crown Zenith Mini Tins، که هر کدام دو بسته تقویت کننده، یک کارت هنری، و یک برگه بر،ب دارند و مجموعه ویژه Pikachu VMAX، که شامل پنج بسته تقویت کننده، یک کارت تبلیغاتی بزرگ با ویژگی Pikachu VMAX، و یک فویل است. کارت تبلیغاتی با ویژگی Pikachu V، در دسترس خواهد بود.

در 17 مارس، قوطی‌های سایز کامل، که دارای 5 بسته تقویت‌کننده و یک کارت تبلیغاتی هنری هستند که Gal، Articuno، Gal، Zapdos یا Gal، Moltres را نشان می‌دهند، در قفسه‌ها قرار گرفتند.

Crown Zenith Premium Playmate Collection Morpeko V-UNION
تاج زنیت پین مجموعه Cinderace
منبع مرکز پوکمون

مجموعه Crown Zenith Pin – که شامل سه بسته تقویت کننده، یک کارت تبلیغاتی با Rillaboom، Cinderace، یا Inteleon و پین مربوطه است – و مجموعه Crown Zenith Premium Playmat – که دارای پنج بسته تقویت کننده، چهار کارت Morpeko V-UNION حکاکی شده است. یک کارت پروفسور برنت، یک تخت بازی و یک کارت بزرگ – در 14 آوریل در دسترس خواهد بود.

Crown Zenith Premium Figure Collection Shiny Zacian | منبع: Pokémon Center

سرانجام، در 5 می، مجموعه فیگورهای پرمیوم Crown Zenith – که دارای پنج بسته تقویت کننده، یک کارت تبلیغاتی حکاکی شده با Shiny Zacian V یا Shiny Zamazenta V، یک فیگور براق مربوطه، یک سنجاق براق و مجموعه‌ای از آستین‌های کارتی است – به قفسه‌ها می‌رسد. .

با راه‌های بسیار زیادی برای جمع‌آوری Crown Zenith Expansion، گرفتن همه آنها آسان‌تر از همیشه خواهد بود!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/pokemon-crown-zenith-expansion-launch/