«پادکست Power Kid» 10 قسمت برتر سال 2022 • کتاب اسباب بازی


ما یک سال دیگر را پشت سر گذاشتیم، و این بدان م،ی است که زمان آن رسیده است که به برخی از بزرگترین موفقیت های سال 2022 نگاهی بیندازیم!

در “پاد،ت Power Kid” – ارائه شده توسط The Toy Book Podcasts توسط Adventure Media & Events – مجری فیل آلبریتون از طراحی بچه پاور گفت،ای تازه ای را با برخی از بزرگترین نام ها و ستاره های در حال ظهور در صنایع ،اب بازی، بازی و سرگرمی خانوادگی ارائه می دهد. همانطور که کتاب‌ها را در سال 2022 می‌بندیم، پیشنهاد می‌کنیم 10 ،مت برتر امسال را دوباره پخش کنید – به انتخاب شما، شنوندگان. در زیر 10 ،مت برتر سال را مشاهده می کنید که بیشترین پخش را داشته است. پخش را در پخش کننده های S،ify فشار دهید تا از هر ،مت به صورت جداگانه لذت ببرید یا در پاد،ت های ما در سرویس پاد،ت مورد علاقه خود مش، شوید تا ،مت های جدید را به صورت هفتگی تحویل بگیرید!

پاد،ت Power Kid: 10 پر استریم برتر سال 2022

10: استیو مارکی از Hog Wild Toys


9. گری پاپ از صنایع کودکان


8. پاملا ماستروتا و اندی وینر از بنیاد ،اب بازی


7. بیل نیکو، و پیتر کامیل از Blip Toys


6. جیمی بومونت از Soapbox Labs


5. کارن کیلپاتریک از Capture Media & Genius Cat


4. جیمی امیک از شرکت ،س عروسکی بورلی هی،.


3. وس هاردین از بازاریابی متنوع


2. Aaron Muderick of Crazy Aaron’s


1. Stephanie Guo از Spin Master


“پاد،ت Power Kid” توسط پاد،ت های کتاب ،اب بازی توسط رسانه ها و رویدادهای ماجراجویی. پاد،ت‌های کتاب ،اب‌بازی از طریق همه سرویس‌های پخش مورد علاقه شما از جمله در دسترس هستند لنگر، S،ify، پاد،ت های اپل، پاد،ت گوگل، و بیشتر. ما همچنین در حال حاضر آمازون موزیک و شنیدنی!

Adventure Media and Events (AM&E) ناشر است کتاب ،اب بازی، Toy Insider، و پاپ اینسایدر. انتشارات AM&E متشکل از یک تیم تحریریه با بیش از 125 سال تجربه ،یبی در صنایع ،اب‌بازی و سرگرمی، آ،ین اخبار و به‌روزرس،‌ها در مورد همه چیزها و فرهنگ پاپ را در اختیار مصرف‌کنندگان، مطبوعات و مخاطبان تجاری قرار می‌دهد.


منبع: http://toybook.com/power-kid-podcast-top-10-episodes-of-2022/