وانگ بیبی وینیل توسط Laowang x Newdtoy


هنرمند چینی لاوانگ با جدید، برداشتی جوان‌تر از شخصیت شورشی برجسته‌اش به ارمغان می‌آورد وانگ بیبی سری ،اب بازی های هنری وینیل با همکاری نیودتوی. این سری شیک و بی‌احترام دارای چهار طرح (تاکنون) شامل سه تقلید مد و یک اسکیت باز پسر بد است.

سه نفر از لویی وانگتون فیگورها بدون تردید ارسالی از خانه مد مشهور “LV” هستند. با به رخ کشیدن طرح نمادین قهوه‌ای/برنزه‌ای، الهام‌بخش لوئیس وانگتون 1 بلافاصله تا کیف دستی که شامل چشم‌های مشخص و با فاصله نزدیک شخصیت است، قابل تشخیص است. طبیعت شیطنت آمیز Lao، همه جا دیده می شود، با چشم، که روی کلاه پر زرق و برق شماره 2 و البته کیف دیده می شود.

صحبت از حضور LAOWANG، لوئیس وانگتون 3 با تم نئون و چهره شما سوپوانگ در این چهره‌ها موجودات سگ‌مانند کنجکاو دیده می‌شود، یکی روی بند زنجیر طلایی و دیگری با اسکیت‌برد نارنجی رنگ خود. به گفته این هنرمند، این حیوانات خانگی در واقع کیسه های ، با مغز LAOWANG هستند. فیگورهای Wang Baby طرح‌های سرگرم‌کننده و مد روز را در شکل کوچک‌تری نسبت به ،اب‌بازی‌های بزرگ‌تر LAOWANG ارائه می‌کنند.

نسخه های `100 ،اب‌بازی‌های هنری وینیل Wang Baby (5.91 اینچ) در دسترس هستند نیودتوی برای 128 دلار هر یک.




منبع: https://www.vinylpulse.com/2022/12/،-baby-vinyls-by-lao،-x-newdtoy.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=،-baby-vinyls-by-lao،-x-newdtoy