نقد و بررسی بازی GI Joe Classified Tiger Force Bazooka


زم، که Tiger Force Outback بیش از یک سال از پیش‌سفارش تا رسیدن طول کشید، تصور می‌کردم که موج Bazooka/Recondo/Pyt،n Officer نیز به تأخیر می‌افتد. خوشبختانه من به شدت در اشتباه بودم و موج زود ظاهر شد! بیایید نگاهی به بازی Tiger Force Bazooka بیندازیم!

بازوکا در جعبه پنجره پ،تیکی به سبک اصلی عرضه می شود که دارای آثار هنری هیجان انگیزی است که در جلو و کنار جعبه پیچیده می شود. ،مت پشتی دارای یک صحنه جنگل با چند پوشش روی صفحه نمایش ویدیویی است. من هنوز از این چیزها احساس تهاجم جزیره کبرا را دریافت می کنم، اما گمان می کنم این می تواند هر ماموریتی مبتنی بر جنگل باشد. من واقعاً آن لوگوی Tiger Force را دوست دارم.

بازوکا با یک بازوکا، چهار دور، یک بسته و یک کلاه ایمنی قابل جابجایی عرضه می شود. این کلاه دارای جزئیات تیز با بافت پارچه ای و خطوط درز است و من، است و مانند برخی از این نوع کلاه ها بزرگ به نظر نمی رسد. در پ،تیک قهوه ای بند ها ریخته شده است و رنگ قرمز کاملاً قهوه ای را به صورت نقطه ای نمی پوشاند، که معمولاً به ،وان یک نقص می بینم، اما در اینجا تقریباً کیفیت یک شستشوی تیره را به کلاه ایمنی می دهد.

کوله پشتی یک بسته معمولی در این خط است که به سوراخی در پشت وصل می شود، اما این کوله بهتر از سایر موارد روشن می ماند. چهار شیار روی بسته وجود دارد که امکان ذخیره مهمات را فراهم می کند و گیره ها می توانند برای نگهداری در آنجا نیز به دسته بازوکا متصل شوند. مجسمه سازی کار خوبی برای انتقال مواد مختلف روی بسته انجام می دهد، با لبه های سخت که به خوبی با کیسه های پارچه ای متضاد تضاد دارد. بخشی از من آرزو می‌کنم که بسته بند داشته باشد یا یک روکش بند قابل جدا شدن روی بدنه وجود داشته باشد تا کمی واقعی‌تر باشد، اما کوله‌های شناور چیزی است که در خطوط جو به آن عادت کرده‌ام.

خود بازوکا همچنین دارای جزئیات بسیار خوبی با مقدار زیادی حرکات کششی کوچک و مقداری بالشتک اضافی بر روی اسلحه است که به آن احساس استفاده و فرسودگی بیشتری می دهد. یک دسته نگهدارنده در جلوی بشکه وجود دارد که زاویه دار است تا فیگور بتواند آن را بگیرد. معمولاً یک دسته ثانویه مانند آن زاویه دار نمی شود، اما این شکل پایه آنقدر حجیم است که واقعاً نمی تواند از روی سینه عظیم خود به یک دسته معمولی مستقیم بالا و پایین برسد. قدرد، می‌کنم که آن‌ها وقت گذاشتند تا مطمئن شوند که این شخصیت واقعاً می‌تواند سلاحش را نگه دارد و از آن استفاده کند. اسلحه، مهمات و بسته همه در این سبز نظامی مات با شکوه ریخته شده است که من آن را دوست دارم. این باعث می شود که ای کاش کاراکترهای OG 13 بیشتر از این سبز ثابت بودند، به نظر می رسد بسیار خوب است. مرد، ای کاش راک اند رول آینده این همه سبز بود.

بند غیرقابل جابجایی به صورت حلقه ای ساخته شده است که در حالت شلیک آویزان به نظر می رسد، اما برای حمل سلاح بر روی شانه بازوکا نیز کار می کند. دسته پشتیب، سلاح مانع از آویزان شدن در شانه راست می شود، اما در سمت چپ به خوبی کار می کند. دسته بالای اسلحه در بسته کمی خم شده بود، اما من توانستم آن را با مقدار کمی گرما صاف کنم.

این سلاح دارای یک قطعه پشتی قابل جدا شدن است تا بتو،د مهمات را بارگیری کنید. می تو،د آن را تا انتها بردارید یا فقط آن را بچرخ،د. مهمات می تواند تا انتها به داخل بلغزد و ،مت بالایی بسته شود. مهمات همچنین می تواند در جلوی بشکه بازوکا قرار گیرد تا بتو،د وانمود کنید که دارد به بیرون شلیک می کند. وقتی آن را تا انتها در جلو قرار می دهید، نوک آن فقط از بشکه بیرون می آید.

به نظر می رسد این شکل در اطراف پاهای Roadblock/Gung Ho با بالاتنه و چکمه های جدید ساخته شده است. من واقعاً بازوکا را خیلی بلند نمی‌دانم، اما وقتی Roadblock و Gung Ho نیز بسیار حجیم هستند، حجم آن نسبتاً منطقی است.

من به خصوص از حالت چهره او خوشم می آید. با اندکی چرخش دهان و ابروهای بالا انداخته به نظر می رسد که در میان غرغر خوش اخلاقی است، احتمالاً به یکی از شوخی های وحشتناک آلپاین واکنش نشان می دهد.

مفصل بندی نسبتاً معمولی برای خط با:

  • شانه ها، ،، مچ دست و مچ پا چرخان/لولا
  • زانوها و آرنج های دو لولایی
  • گردن توپ و کاسه، سر، میان تنه و کمر
  • دوسر، ران ها و چکمه ها را بچرخ،د
  • نوک پروانه ای لولایی

خارج از جعبه، بیشتر مفاصل به خوبی حرکت می‌،د، اما مفاصل لگن واقعاً سفت بودند، بنابراین در نهایت مقداری روغن شوک به آن‌ها اضافه کردم. مچ پاها خوب هستند زیرا زیاد به جلو لولا می شوند و این برای حالت های خمیده و زانو مفید است. دامنه دوسر دوسر واقعاً خوب است و مچ‌ها به بالا/پایین لولا می‌شوند. من دلم برای لولای گردن تنگ شده است و از اب-کرانچ مدرسه قدیمی بیشتر از تکان خوردن وسط تنه خوشم می‌آید، اما در مجموع او برای یک مرد بزرگ خیلی خوب حرکت می‌کند.

رنگ جامد است، اما برای خطوط مدرن Hasbro که در آن شستشو یا برس خشک وجود ندارد، معمول است. من افکت تا حدی فرسوده روی شماره های پیراهن را دوست دارم، اگرچه احساس می کنم شلوار Battle Cat او می تواند از یک یا دو نوار زرد دیگر استفاده کند. روی این ع،‌های بزرگ‌نمایی شده متوجه شدم که مجسمه‌سازی روی سبیل کاملاً با چاپ صورت پوشانده نشده است.

به طور کلی می‌توانم بگویم که این یک بازی خانگی دیگر برای خط طبقه‌بندی‌شده است و من آماده هستم برای نسخه معمولی که برای پیش‌سفارش عرضه شود، پول کم کنم (که احتمالاً خیلی زود از زم، که او با Shipwreck و Rock N نشان داده شد. رول). او یک شخصیت فوق‌العاده قابل حمل است و می‌تو،د فکر و مراقبتی را که برای توسعه آن انجام شده است احساس کنید. در حالی که من وسوسه می شوم که به او یک تپانچه و جلمه بدهم، تنها پیشرفت واقعی که می توانم به آن فکر کنم یک اثر شلیک موشک است که می تو،د آن را به بازوکا و یکی از موشک ها وصل کنید. افکت‌های انفجار از بسته‌های سه‌گانه Viper با کمی کمک ،باندن پوستر به خوبی در آنجا قرار می‌گیرند و افکت موشک شخص جمجمه Mezco نیز به خوبی کار می‌کند.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/01/g-i-joe-cl،ified-tiger-force-bazooka-review/