نسخه 12 دسامبر 2022 ده پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)


هنوز از عواقب پس از کامیک کان سنگاپور با،ت (خب، حداقل ذهن هنوز در حال وزوز است، به همان اندازه که بدن اساساً خاموش شده است به جز دو انگشتی که این را تایپ می کنند و یک چشم هنوز باز است) کاملاً درک می کنم که اخبار ،اب بازی های بیشتری در آ، هفته و در صندوق ورودی من وجود دارد که به زودی به آنها خواهم رسید (به سلامتی).

در همین حال، نسخه این هفته TOP TEN BLOGPOSTs ON TOYSREVIL تا حدودی برای من جذاب است، زیرا ممکن است به م،ای واقعی کلمه یک “هفته + آ، هفته” در تقویم باشد، اما احساس می کنم زمان بسیار بیشتری از آن گذشته است … همانطور که گفتم. “ذهن هنوز وزوز می کند”…”… به بعد!



مشاهده گردید @ #SGCC2022: #ElizabethTheSevere ای، @meyyen_ #کوچه هنرمندان غرفه در #SingaporeComicCon2022 (تصویر اول از @ElizTheSevere :پ).

قبلا برجسته شده بود: https://t.co/2F0Dly6JDe#SGCC2022 بر #،اب بازی: #toysrevilblog#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/4oB5E61WSh

– toysrevil (@toysrevil) 12 دسامبر 2022

>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 10 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

ویژگی قبل از رویداد برای @elizabeththesevere برای نیمی از غرفه کوچه هنرمندان او، و من به خاطر نگرفتن ،ید برنامه ریزی شده ام به خودم لگد می زنم، حتی اگر توانستم میز آنها را در ،مت بعدی روز دوم … سال آینده پیدا کنم، شاید؟



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 9 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

و همانطور که منتظر جلسه بودم – که تقریباً 15 دقیقه از ساعت 5 بعدازظهر آنها به جلسه قبل گذشته بود، برای یک لحظه دور شدم و دور شدم تا برای جلسه مذکور برنگردم …! صرف نظر از این، برای مشاهده تری، و یک فیلم پشت صحنه به وبلاگ پست لینک بالا بروید و برای اولین بار در تاریخ 5 ژانویه 2023، “Circle Line《生死环线》” را در صفحه‌های سنگاپور ببینید!



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 8 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

من قصد داشتم “آغاز” یک “آیین” سالانه جدید ،ید حداقل 1 X را آغاز کنم (اما شاید به زودی آن را رها کنم، زیرا تجربه ،ید امسال کمترین لذت بخش نبود. توکیدوکی ،اب بازی جعبه کور …. حیف که هیچ TOKIDOKI X HELLO KITTY & FRIENDS Blind Box Series وجود نداشت… حالا این همان چیزی بود که من واقعاً می خواستم … از این شکل TokiMondo Series 2 هم لذت بردم! اگر موجود بود واقعاً برای یک فیگور “Tokidoki Kaiju” نیز به وجود می آمد :p



#،اب بازی بر #TOYSREVIL: https://t.co/utu19w86uH

ژاکت زشت ،ن شمالی اندروید از #اندرو بل در حال حاضر استفاده کنید https://t.co/pjVtoXAtBd.

ویژگی های ANDROID-DYZ روشن است #toysrevilblog: https://t.co/VMe62D9Z8Z#طراحی ،اب بازی #androidtoy#وبلاگ ،اب بازی #وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/ISERrXRhBU

– toysrevil (@toysrevil) 6 دسامبر 2022

>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 7 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

آیا شما ژاکت زشت خود را در ،ن شمالی ANDROID از؟ s،p.deadze،.com هنوز؟ ممکن است از همه شما بپرسم که آیا شما پس از کریسمس، “ژاکت زشت” را به ،وان هدایای کریسمس دریافت کرده اید… 🙂



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 6 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

من جعبه گشایی خود را از نسخه بسیار ویژه رنگ MIRA (نسخه Chibi) از خالق اندونزی پست می کنم ، و فقط 2 سال طول کشید تا این کار را انجام دهم! پس به خاطر سستی من به خودم افتخار می کنم، اینیت؟ گرد و غبار ممکن است فرو نشسته باشد، اما هیبت باقی می ماند! برترین ،اب بازی من در سال 2020، هیچ کدام!



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 5 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

پست وبلاگ در بالا در ویژگی قبل از رویداد من پیوند داده شده است @seanlam_artist به مردم می گوید که تصویرگر مستقر در سنگاپور قرار است چه کاری برای SGCC انجام دهد، در حالی که تصویر در بالا تعبیه شده است (و از آنجا که در اینجا برجسته شده است) تجربه من از “XIESHI’d” بودن شان لام بود…!



#Kai3studio در #SingaporeComicCon2022
… من فقط دو تا می توانستم ب،م #SwitchPanda فیگورهای کوچک (سرهای قابل جابجایی/تعویض)، اما بزرگترها جالب به نظر می رسند! 🙂https://t.co/mWKa4KchRMhttps://t.co/xl1kCtDT6l

همه #SGCC2022 بر #toysrevilblog: pic.twitter.com/zMREjQzHvW

– toysrevil (@toysrevil) 12 دسامبر 2022

>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 4 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

من سعی کردم “TOYS TOYS TOYS” را برای کامیک کان سنگاپور جمع‌بندی و نمایش دهم، و کمی از آنچه در این رویداد یافت می‌شود کوتاه آمدم، تلاش‌هایم ناکام بود، و آرزوهای ،اب‌بازی‌ام نیز برآورده نشدند… در اینجا چند کشف در Artist وجود دارد. کوچه، در پایان روز من در SGCC پیدا شد.

چطور میتونستم از دست بدم #دمی دومی در #فصل 1 (فصل شماره 1) در #SingaporeComicCon2022? دلم براشون تنگ شده بود #AFA غرفه هم؟! یک شخصیت جدید “Kelvin” اولین بار در آن به نمایش درآمد #SGCC2022https://t.co/z7I7CIEVZ6https://t.co/R5gRbiSy4e#،اب بازی#وبلاگ ،اب بازی pic.twitter.com/v219joDxPE

– toysrevil (@toysrevil) 12 دسامبر 2022



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 3 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

برجسته‌شده در بالا یک ویدیوی پیاده‌روی از غرفه/منطقه 52Toys در SGCC (جاسازی‌شده از اینستاگرام) – که من هم چند چیز را از دست دادم! لگد زدن به خودم برای عدم بازگشت به Xenomoprh جیمز گرومن برای ALIEN و از دست دادن تاول زده شده LEGACY OF LOVECRAFT تا آ،ین لحظه که دو جعبه کور و دو فیگور از مجموعه را برداشتم، درست قبل از اینکه رویداد را برای آن روز ، کنم. ! “تاسف” بسیار زیادی برای SGCC در حال حاضر ~ AAARRRRGGGHHHHHHHH



تری، رسمی تیزر منتشر شد #مبدل ها: #RiseOfThe Beasts!

تماشا کنید #TOYSREVIL: https://t.co/6yXdTMWXN9

همچنین در #پاپ کورن،: https://t.co/F6OJ7vsOi2

(تصاویر ثابت اینجا از طریق https://t.co/tToz1wi3YN) pic.twitter.com/8VNsbrveu0

– toysrevil (@toysrevil) 2 دسامبر 2022

>>> برای خواندن کلیک کنید >>> شماره 2 پست وبلاگ برتر در TOYSREVIL (هفته گذشته)

برای تماشای تری، لایو اکشن آتی «Transformers: RISE OF THE BEASTS» که توسط مایکل بی کارگرد، نمی شود، بلکه توسط استیون کپل جونیور («سرزمین» 2016 و «سرزمین» در سال 2016، به پست وبلاگ بالا مراجعه کنید. Creed II” 2018). این فیلم در تاریخ 9 ژوئن 2023 وارد سینماها می شود.

این جدیدترین تجسم سینمایی بر اساس مجموعه ،میشنی BEAST WARS: TRANSFORMERS ساخته شده است! در زیر، افتتاحیه های فصل 1 (1996) و فصل 2 (1999) … از نوستالژی لذت ببرید، و البته ،اب بازی های کل،یونی نهایی برای نسخه(های) 2021، به سلامتی.

ویدئوی جایزه: در زیر “Autobots VS Maximals” از ،مت نمایش داده شده است ،مه نتفلی، 2021 “ترانسفورمرز: جنگ برای سایبرترون: پادشاهی”.



>>> برای خواندن کلیک کنید >>> پست وبلاگ شماره 1 در TOYSREVIL (هفته گذشته)

برای اینکه کاملاً صادق باشم، خوشحالم که ویژگی وبلاگ پیوند بالا برای SINGAPORE COMIC CON 2022 توانسته است به اندازه کافی از چشمان چشم برای قرار گرفتن آنها در این لیست اطمینان حاصل کند، زیرا تلاش کرده است تا به اندازه کافی این کار را انجام دهد. پوشش قبل از رویداد قبل از اینکه پا در کنوانسیون بگذارم، در واقع به من اجازه داد که احساس “سهولت گناه” به من داد که نمی‌توانم به طور کامل همه افراد دیگر را تحت پوشش قرار دهم (که ممکن است مربوط به این وبلاگ باشد) … هیئت منصفه هنوز در این مورد صحبت نمی‌کند: پ



اگر کاری را که من انجام داده ام دوست دارید و می خواهید از وبلاگ حمایت مالی کنید (شما به خاطر سخاوتتان متش،) در حال حاضر 2 راه برای انجام این کار وجود دارد:

>>> buymeacoffee.com/TOYSREVIL
>>> paypal.com (“toysrevil@ya،o.com”).

با تشکر از شما برای ملاحظات و حمایت مهربان شما!

همچنین می‌تو،د با اشتراک‌گذاری‌ها و ریتوئیت‌های خود از TOYSREVIL در شبکه‌های اجتماعی پشتیب، کنید = م،ی آن‌ها بیشتر از آن چیزی است که تصورش را بکنید! من شک ندارم که رتبه‌بندی در این لیست به دلیل اشتراک‌گذاری‌ها/RT‌های شماست، جایی که خوانندگان/گردآورندگان/طرفداران شما برای خواندن پست به عقب کلیک می‌کنند! بد،د که این لیست هفتگی بر اساس سوابق داخلی (*”انتخاب نشده” توسط من) بر اساس تعداد (دقیق) کلیک ها (اعدادی که من در مورد آنها پست نمی کنم) است.

به سلامتی،
اندی TOYSREVIL




منبع: http://toysrevil.blo،.com/2022/12/dec-122022-edition-of-top-ten-blogposts.html