منابع آموزشی خانواده شرکت های اسباب بازی آموزشی بیش از 1.7 میلیون دلار در سال 2022 اهدا کردند • کتاب اسباب بازی


منابع یادگیری، بینش آموزشی، و hand2mind پشتیب، پولی و محصول را گسترش دادند. | منبع: منابع آموزشی

سه شرکت ،اب‌بازی آموزشی مستقر در ایلینویز فاش ،د که بیش از 1.7 میلیون دلار برای حمایت بشردوستانه در طول سال 2022 اهدا ،د.

منابع یادگیری، بینش‌های آموزشی، و hand2mind پشتیب، پولی و محصولی را به طیف گسترده‌ای از علل و سازمان‌های خیریه در حمایت از مأموریت خود برای زنده ، یادگیری گسترش دادند.

یکی از این ابتکارات ترجمه و توزیع منابع آموزشی رایگان برای پناهندگان اوکراینی در سراسر جهان بود. کارمندان همچنین یک کمپین جمع آوری کمک مالی را آغاز ،د که در آن 95000 دلار از شرکت، کارمندان، دوستان، خانواده و شرکای تجاری جمع آوری ،د.

ابتکارات دیگر بر بازپرداخت به جوامعی متمرکز بود که از تیراندازی های دسته جمعی رنج می بردند، مانند Uvalde، تگزاس و هایلند پارک، ایلینوی. پس از فاجعه در تگزاس، hand2mind منابع برنامه درسی را به مدرسه ابتدایی راب اهدا کرد و شرکت‌ها از جامعه محلی پارک هایلند با کمک مالی به بنیاد جامعه هایلند پارک حمایت ،د. آنها همچنین محصولات آموزشی را به HP Unites اهدا ،د.

کمک‌های بیشتر شامل 800000 دلار تج،ات شخصی و لوازم ک، درس به بنیاد Kids In Need و هزاران ،اب‌بازی به Toys For Tots برای کریسمس بود. همچنین در طول فصل تعطیلات، Learning Resources یک کمپین Buy-One-Give-One برای حمایت از خانواده های محروم در سراسر کشور ایجاد کرد.

علاوه بر این، کارمندان این شرکت‌ها وقت خود را به خیریه‌های مستقر در شیکاگو مانند گروه کتاب برنی، کودکان گرسنه من، رونالد مک‌دونالد هاوس خیریه، بهترین دوستان، و Play Your Part Chicago اختصاص داده‌اند. تیم Educational Insights واقع در ج، کالیفرنیا، از بسیاری از سازمان‌های مستقر در لس‌آنجلس مانند Momentum Pediatric Therapy Network، My Stuff Bags Foundation، Special Needs Network و Next Up Foundation پشتیب، کرده است.

در طول سال، شرکت ها در ارائه ابتکارات با مشارکت WGN شرکت کرده اند. نمایش درو بریمور، نمایش امروز، و صبح بخیر آمریکا. در گذشته برخی از حمایت‌ها عبارتند از Donors C،ose، Crohn’s and Colitis Foundation Walk، Autism Speaks، جشنواره Ravinia، و Advocate Healthcare.

طی شش سال گذشته، منابع یادگیری، بینش آموزشی، و hand2mind از بیش از 35 موسسه خیریه حمایت کرده و میلیون‌ها دلار به سازمان‌های غیرانتفاعی و همچنین مدارس ،تی و خصوصی در سراسر کشور اهدا کرده‌اند.


منبع: http://toybook.com/educational-toy-companies-donate-2022/