ماشین کنترلی قیمت و خرید انواع ماشین کنترلی کودک-اسباب بازی رنگین

اگر تا به حال ویدئو های مربوط به این ماشین را در رسانه های اجتماعی و یا کسی را در حال بازی با این ماشین در خیابان دیده باشید؛ متوجه منظور ما خواهید شد. نسل قدیمی ماشین کنترلی حرکات معمولی، مثل رفت و برگشت، دور زدن،ترمز کردن و در مجموع حرکات یک خودروی سواری را تقلید می کرد که در نوع خودش هنوز هم جذاب است و سرگرمی کوچک و بزرگ می باشد. اما ماشین کنترلی دیوانه شارژی با انجام کارهای خارق العاده، شما و تماشاگران تان را متحیر خواهد کرد.

  • با دکمه ای که در کنترل وجود داره می توان دو در جلو و عقب اتوبوس را باز و بسته کرد.
  • ماشین کنترلی دی جی مستر شارژی بوده و بوسیله برق شارژ می شود و مناسب کودکان 3 سال به بالا می باشد.
  • توصیه می کنیم اولین ماشین آرسی خود را اندازه ای انتخاب کنید که نه خیلی بزرگ و جاگیر باشد و نه خیلی کوچک باشد که با سرعت زیاد حرکت کند و کنترل آن سخت باشد .
  • برد این کنترل می‌تواند در ماشین‌های مختلف متفاوت باشد که هر چقدر ماشین اسباب بازی حرفه‌ای‌تر باشد این برد بیشتر نیز می‌شود.

ماشین‌های کنترلی اسباب بازی معمولا بر اساس طرح‌هایی برگرفته شده از ماشین‌های مسابقه‌ای واقعی تولید می‌شود. همین موضوع یکی از مهمترین دلایل جذابیت و زیبایی هر چه بیش تر این اسباب بازی‌ها است، چرا که پسرها معمولا علاقه بسیاری به این نوع از اسباب بازی‌ها دارند و ماشین یکی از علایق اصلی پسران می‌باشد. برای هدایت فقط لازم است از طریق ریموت کنترل ، ماشین را هدایت کنید و دستورات لازم را به گیرنده ارسال کنید مثلا حرکت به جلو و یا چپ و راست . اطلاعاتی ارسالی از کنترل به گیرنده رسیده و موتور ماشین دستور را اجرا می‌کند. ماشین کنترلی دیوانه شارژی باعث تقویت هوش تجسمی و حرکتی کودکان می شود و مهارت های حرکتی و هماهنگی اعصاب و عضله را در آنها تقویت می کند. همچنین کودکانی که به هر دلیل نیاز به افزایش تمرکز دارند، استفاده از این اسباب بازی با بکارگیری مهارت های مختلف به آنها کمک خواهد کرد.

چنین مهارت های کوچکی در دراز مدت به مزایای بزرگتری تبدیل می شوند. آنها در نهایت مهارت هایی را برای درک بخش های مختلف، عملکردها و ویژگی های یک وسیله نقلیه به دست می آورند. درست مانند ماشین های واقعی، یک ماشین کنترلی نیز به سطح خاصی از نظم و هماهنگی نیاز دارد. با مراقبت از ماشین کنترلیتان، این اسباب بازی دوام بیشتری خواهد داشت و به یک تجربه ارزشمند تبدیل می شود.

ماشینهای دو منظوره (باگی آفرود)

وقتشه به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. این ماشین کنترلی با جلوه های نوری و صوتی برای کودکان بالای 3 سال مناسبه. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنین. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. والدین کودکان به خوبی می‌دانند که انتخاب یک اسباب بازی باید با توجه به نیاز کودکان صورت گیرد.

والدین با خرید ماشین اسباب بازی ایده‌های بسیار جالبی را در ذهن کودک ایجاد می‌کنند. تنوع ماشین‌های اسباب بازی نیز باعث تغییر روند خلاقیت کودک خواهد شد. کودک با این ماشین‌های کنترلی می‌تواند در دنیای خیال انگیز خود سفر کرده و لحظات تکرار نشدنی و جدیدی را تجربه کند.

هیچ کس نمی خواهد به دلیل کیفیت و طراحی پایین هر دو دقیقه یکبار ماشین کنترلی خود را تعمیر کند. ما همیشه ماشین کنترلی با کیفیت سخت افزاری بالا و با دوام را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت اسباب بازی تا حدی از ظاهر ماشین مشخص است ولی با خرید ماشین با برند‌های شناخته شده می‌توانید اطمینان بیشتری از کیفیت ماشین کنترلی داشته باشید. شما باید همیشه به بودجه که برای خرید ماشین کنترلی در نظر گرفته‌اید توجه داشته باشید. در زمان خرید باید به این نکته توجه کرد که آیا برای سرگرمی این قیمت ارزش را دارد یا نه. ماشین‌های نیز با منبع تغذیه سوخت نیتروژنی و یا بنزینی وجود دارند که دارای قدرت بسیار بالایی هستند و در اصل یک ماشین کنترلی حرفه‌ای به شمار می‌آیند.

ماشین آفرود کنترلی شارژی

اما خوب است قبل از خرید ماشین کنترلیاطلاعاتی راجع به این محصول به دست بیاورید. با کمک این اطلاعات شما می توانید محصولی متناسب با نیاز و علایق خود و متناسب با بودجه خودتان تهیه کنید. این نوع از اسباب بازی ها شامل یک کنترل از راه دور و یک ماشین با طرح های گوناگون می باشد. تفاوت عمده ماشین کنترلی اسباب بازی با هم دیگر، مکانیزم های حرکتی و آپشن های آنها است. شما در هنگام خرید اسباب بازی باید به قابلیت ها و آپشن های آن توجه داشته باشید.

خرید اینترنتی ماشین کنترلی

بولدوزر کنترلی عروسکی یک کامیون اسباب بازی سرگرم کننده است با کمک ریموت این بولدوزر عروسکی کترپیلار میتونید اون رو به جلو برانید و حول محور خود بچرخانید. این ماشین کنترلی برای کودکان بالای 2 سال مناسبه.چشم های این بولدوزر هنگام حرکت تکان میخورد. ماشین های کنترلی که برای حرکت سریع طراحی شده اند، تفاوت های ظاهری مشخصی با انواع ماشین های آفرود دارند.

به طور کلی دو دسته ماشین کنترلی در بازار اسباب بازی ها وجود داره. یکی از این مدل ها ماشین های سرعتی هستن که از راه دور کنترل می شن و با سرعت مسیری رو طی می کنن. مدل بعدی ماشین های قدرتی هستن که نمونه ی مینیاتوری از ماشین های آفرود محسوب می‌شن و جاده های صعب مجله خبری اسباب بازی العبور رو می تونن طی کنن. انواع مدل های ماشین های کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود در این بین دیده می شه. برای ساخت بسیاری از این ماشین ها برای بچه ها از طرح های کارتونی کودکان مثل اسپایدرمن و غیره هم استفاده شده تا برای بچه ها جذابیت بیشتری داشته باشه.

می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی با انتخاب آنلاین و ثبت سفارش آنلاین و در نهایت با پرداخت آنلاین ماشین کنترلی مورد نظر خود را از بین انواع مدل های ماشین کنترلی موجود در فروشگاه خریداری کنید. ماشین اسباب بازی برای سنین و افراد مختلف ساخته می‌شوند که کودکان مخاطبان اصلی این اسباب بازی پسرانه می‌باشند. کیفیت بدنه و باتری به مرور زمان آسیب نخواهد دید و اسباب بازی مناسب دختران و پسران بالای 3 سال طراحی شده است.