عکس‌های محصول رسمی اسباب‌بازی‌های ایندیانا جونز 2023 و پیش‌سفارش – The Toyark


انحصار: نسخه ایندیانا جونز

(HASBRO/رده سنی 8 سال به بالا/بازیکنان: 2-6/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 34.99 دلار/موجود: آوریل 2023)

ثروت، شکوه، و مارها! با بازی Monopoly: Indiana Jones Edition، بازیکنان تصور می کنند که در ماجراهای ایندی به سراسر جهان سفر کنند، زیرا لحظات به یاد ماندنی را از 3 فیلم اول ایندیانا جونز زنده می کنند! برای به دست گرفتن کنترل مکان‌هایی مانند چاه روح‌ها و معبد عذاب مسابقه دهید، هواپیمای دوباله جوک و سایر هواپیماها را ایمن کنید و مصنوعات ارزشمندی مانند بت طلایی، جام مقدس و غیره را تعقیب کنید. در طول مسیر، سعی کنید بر تله های انفجاری، ،کبوت ها و مارها غلبه کنید. آ،ین بازیکن پولدار وقتی همه بازیکنان دیگر ورش،ت شده اند برنده می شود! برای 2 تا 6 بازیکن، این بازی یک هدیه عالی برای طرفداران فیلم های ایندیانا جونز، کل،یونرهای ایندیانا جونز و مونوپولی است! از آوریل 2023 در ا،ر ،ده فروشان عمده موجود است.

ایندیانا جونز WHIP-ACTION INDY

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 33.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

این ،اب‌بازی بزرگ ایندیانا جونز با الهام از ماجراهای ایندیانا جونز، اکشن و هیجان بزرگی را به بچه‌ها ارائه می‌کند. اکشن فیگور 12 اینچی INDIANA JONES WHIP-ACTION INDY

دارای اکشن واقعی شلاق، و همچنین 10+ جلوه صوتی نمادین و عبارات از فیلم های ایندیانا جونز.

بچه ها می توانند لحظات مورد علاقه خود را بازسازی کنند و همچنین ماجراجویی های جسورانه خود را در کنار باستان شناس ایندیانا جونز تصور کنند.

ایندیانا جونز ACTION-CRACKIN’ WHIP

(HASBRO/رده سنی 5 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 24.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

وارد ماجراهای ایندیانا جونز شوید و دنیایی سرگرم کننده را کشف کنید! این شلاق اکشن کراکین ایندیانا جونز تا بیش از 3 فوت طول دارد و دارای عملکرد سریع و جمع‌آوری است. با تکان دادن مچ، بچه‌ها می‌توانند از اکشن شلاق واقعی لذت ببرند، زیرا ایندیانا جونز Action-Crackin’ Whip باز می‌شود و به‌طور خودکار جمع می‌شود.

بازآفرینی لحظات مورد علاقه از سرگرمی های ایندیانا جونز، از جمله ایندیانا جونز و مهاجمان کشتی گمشده، ایندیانا جونز و معبد عذاب، و ایندیانا جونز و آ،ین جنگ صلیبی.

ایندیانا جونز جهان های ماجراجویی ایندیانا جونز با موتورسیکلت و خودرو سایدکار

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 22.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

با دریچه گاز وارد عمل و ماجراجویی شوید دنیای ماجراجویی ایندیانا جونز ایندیانا جونز با موتور سیکلت و سایدکار مجموعه فیگور و وسیله نقلیه! این اکشن فیگور ایندیانا جونز در مقیاس 2.5 اینچی دارای بازوها، پاها و سر کاملاً قابل تنظیم و همچنین طراحی و جزئیات الهام گرفته از سرگرمی ایندیانا جونز است. کودکان 4 سال به بالا دوست دارند لحظات دلخواه خود را با این مجموعه هدیه ایندیانا جونز، شامل 4 لوازم جانبی، از جمله 2 شلاق و یک کیف، و همچنین یک پرتابه پرتابه قابل تغییر برای سرگرمی انفجاری، دوباره خلق کنند!

فیگورهای ،اب بازی Worlds of Adventure برای بچه ها مقدمه ای عالی برای ماجراهای باستان شناس ایندیانا جونز و هدیه ای جالب برای بچه ها برای پسران و دختران 4 سال به بالا است. (هر کدام جداگانه فروخته می شود. بسته به در دسترس بودن.) اگر ماجراجویی نامی دارد، باید ایندیانا جونز باشد! ایندیانا جونز Worlds of Adventure ایندیانا جونز با فیگور موتورسیکلت و سایدکار و مجموعه وسایل نقلیه در ا،ر ،ده فروشان عمده در دسترس خواهد بود.

ایندیانا جونز جهان های ماجراجویی ایندیانا جونز با ،

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 16.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

تاخت و تاز ، به عمل قلب متوقف با دنیای ماجراجویی ایندیانا جونز ایندیانا جونز با ، بسته 2 تایی! این اکشن فیگور ایندیانا جونز در مقیاس 2.5 اینچی دارای بازوها، پاها و سر کاملاً قابل تنظیم و همچنین طراحی و جزئیات الهام گرفته از سرگرمی ایندیانا جونز است. بچه‌های 4 سال به بالا دوست دارند لحظات دلخواه ایندیانا جونز را با این مجموعه هدیه ایندیانا جونز، شامل لوازم جانبی مار، جام مقدس، کیف و شلاق، و همچنین یک کیسه زینی با قابلیت تغییر مکان، دوباره خلق کنند!

فیگورهای ،اب بازی Worlds of Adventure برای بچه ها مقدمه ای عالی برای ماجراهای باستان شناس ایندیانا جونز و هدیه ای جالب برای بچه ها برای پسران و دختران 4 سال به بالا است. (هر کدام جداگانه فروخته می شود. بسته به در دسترس بودن.) اگر ماجراجویی نامی دارد، باید ایندیانا جونز باشد! ایندیانا جونز Worlds of Adventure ایندیانا جونز با ، 2 بسته در ا،ر ،ده فروشان عمده در دسترس خواهد بود.

ایندیانا جونز جهان های ماجراجویی ایندیانا جونز با کوله پشتی ماجراجویی

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 16.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

شارژ به عمل شلاق ، با ایندیانا جونز Worlds of Adventure ایندیانا جونز با کوله پشتی ماجراجویی شکل! این اکشن فیگور ایندیانا جونز در مقیاس 2.5 اینچی دارای بازوها، پاها و سر کاملاً قابل تنظیم و همچنین طراحی و جزئیات الهام گرفته از سرگرمی ایندیانا جونز است. بچه‌های 4 سال به بالا دوست دارند با این مجموعه هدیه ایندیانا جونز، که دارای یک کوله پشتی ماجراجویی قابل اتصال، تخته سنگ، و 6 لوازم جانبی، از جمله ،کبوت، مشعل، قمه و غیره است، لحظات مورد علاقه خود را دوباره خلق کنند!

فیگورهای ،اب بازی Worlds of Adventure برای بچه ها مقدمه ای عالی برای ماجراهای باستان شناس ایندیانا جونز و هدیه ای جالب برای بچه ها برای پسران و دختران 4 سال به بالا است. (هر کدام جداگانه فروخته می شود. بسته به در دسترس بودن.) اگر ماجراجویی نامی دارد، باید ایندیانا جونز باشد! ایندیانا جونز Worlds of Adventure ایندیانا جونز با شکل کوله پشتی ماجراجویی در ا،ر ،ده فروشان عمده در دسترس خواهد بود.

ایندیانا جونز جهان های ماجراجویی هلنا شاو با موتور سیکلت

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 16.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

با دریچه گاز وارد عمل شوید دنیای ماجراجویی ایندیانا جونز هلنا شاو با موتور سیکلت ایندیانا جونز بسته هدیه! این اکشن فیگور ایندیانا جونز در مقیاس 2.5 اینچی دارای بازوها، پاها و سر کاملاً قابل تنظیم و همچنین طراحی و جزئیات الهام گرفته از سرگرمی ایندیانا جونز است. کودکان 4 سال به بالا دوست دارند با این مجموعه هدیه ایندیانا جونز، دارای کوله پشتی قابل اتصال، لوازم جانبی جمجمه، و پرتابگر پرتابه قابل جابجایی با پرتابه توری، لحظات دلخواه ایندیانا جونز را دوباره خلق کنند!

فیگورهای ،اب بازی Worlds of Adventure برای بچه ها مقدمه ای عالی برای ماجراهای باستان شناس ایندیانا جونز و هدیه ای جالب برای بچه ها برای پسران و دختران 4 سال به بالا است. (هر کدام جداگانه فروخته می شود. بسته به در دسترس بودن.) اگر ماجراجویی نامی دارد، باید ایندیانا جونز باشد! مجموعه هدیه ایندیانا جونز Worlds of Adventure Helena Shaw با موتور سیکلت ایندیانا جونز در ا،ر ،ده فروشان عمده در دسترس خواهد بود.

ایندیانا جونز جهان های ماجراجویی پزشک یورگن وو، با هواپیما

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 22.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

اوج گرفتن به اقدام و ماجراجویی با دکتر یورگن وو، دنیای ماجراجویی ایندیانا جونز با هواپیما مجموعه فیگور و وسیله نقلیه! این اکشن فیگور ایندیانا جونز در مقیاس 2.5 اینچی دارای بازوها، پاها و سر کاملاً قابل تنظیم و همچنین طراحی و جزئیات الهام گرفته از سرگرمی ایندیانا جونز است. بچه‌های 4 سال به بالا دوست دارند با این مجموعه هدیه ایندیانا جونز، دارای چرخ‌های چرخان، ملخ‌های چرخان، سایبان باز، برجک چرخان، و قلاب ب،ل، و همچنین پرتابگر پرتابه برای سرگرمی انفجاری، لحظات مورد علاقه خود را دوباره خلق کنند!

فیگورهای ،اب بازی Worlds of Adventure برای بچه ها مقدمه ای عالی برای ماجراهای باستان شناس ایندیانا جونز و هدیه ای جالب برای بچه ها برای پسران و دختران 4 سال به بالا است. (هر کدام جداگانه فروخته می شود. بسته به در دسترس بودن.) اگر ماجراجویی نامی دارد، باید ایندیانا جونز باشد! ایندیانا جونز Worlds of Adventure Doctor یورگن وو، با فیگور هواپیما و مجموعه وسیله نقلیه در ا،ر ،ده فروشان عمده در دسترس خواهد بود.

سریال ماجراجویی ایندیانا جونز والتر دونوان

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 24.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

سری ماجراجویی ایندیانا جونز از میراث بیش از 40 ساله ماجراهای ایندیانا جونز الهام گرفته شده است. این اکشن فیگور 6 اینچی از سری ماجراجویی ایندیانا جونز WALTER DONOVAN با جزئیات به شکل شخصیتی شبیه به ایندیانا جونز و آ،ین جنگ صلیبی فیلم، دارای جزئیات ممتاز و نقاط مختلف بیان است.

شامل فیگور، تپانچه قابل جدا شدن، جام کاذب، و لوازم جانبی قرص سنگی، و همچنین یک سر کهنه جایگزین. در اوا، بهار در Walmart در دسترس است.

سریال ماجراجویی ایندیانا جونز ایندیانا جونز (پروفسور)

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 24.99 دلار/ موجود: موجود: بهار 2023)

سری ماجراجویی ایندیانا جونز از میراث بیش از 40 ساله ماجراهای ایندیانا جونز الهام گرفته شده است. این اکشن فیگور 6 اینچی از سری ماجراجویی ایندیانا جونز (پروفسور) ایندیانا جونز (PROFESSOR) با جزئیات بسیار شبیه به شخصیت از ایندیانا جونز و آ،ین جنگ صلیبی فیلم، دارای جزئیات ممتاز و نقاط مختلف بیان است.

شامل فیگور، دفتر خاطرات بسته بندی شده جداشدنی، مشعل، و لوازم جانبی محافظ. در اوا، بهار در Walmart در دسترس است.

سریال ماجراجویی ایندیانا جونز ایندیانا جونز (CLUB OBI WAN)

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 24.99 دلار/ موجود: بهار 2023)

سری ماجراجویی ایندیانا جونز از میراث بیش از 40 ساله ماجراهای ایندیانا جونز الهام گرفته شده است. این اکشن فیگور 6 اینچی از سری ماجراجویی ایندیانا جونز ایندیانا جونز (CLUB OBI WAN) با جزئیات شبیه به شخصیت از ایندیانا جونز و معبد عذاب فیلم، دارای جزئیات ممتاز و نقاط مختلف بیان است.

شامل فیگور، الماس جداشدنی، پادزهر، شمشیر، کوزه و لوازم جانبی شیش کباب شعله ور است. برای پیش‌سفارش در تاریخ 12 ژانویه در ساعت 13:00 ET منحصراً در Target موجود است.

مجموعه رترو ایندیانا جونز رنی بلوک (تشریفاتی)

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 14.99 دلار/ موجود: موجود: بهار 2023)

کودکان و کل،یونرها به طور ی،ان می توانند اکشن و ماجراجویی شگفت انگیز ایندیانا جونز را با چهره هایی از مجموعه INDIANA JONES RETRO تصور کنند! این شکل RENÉ BELLOQ (تشریفاتی) در مقیاس 3.75 اینچ به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه شخصیت موجود در ایندیانا جونز و مهاجمان کشتی گمشده فیلم دارای نقاط مختلف بیان، طراحی، جزئیات و بسته بندی با الهام از ،اب بازی های کنر ایندیانا جونز دهه 1980.

شامل فیگور و لوازم جانبی تشریفاتی قابل جدا شدن است که به هر مجموعه ای از ایندیانا جونز افزوده می شود.

کالکشن رترو ایندیانا جونز ماریون راون وود

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 14.99 دلار/ موجود: موجود: بهار 2023)

کودکان و کل،یونرها به طور ی،ان می توانند اکشن و ماجراجویی شگفت انگیز ایندیانا جونز را با چهره هایی از مجموعه INDIANA JONES RETRO تصور کنند! این MARION RAVENWOOD در مقیاس 3.75 اینچی شکل دقیق است تا شبیه شخصیت از ایندیانا جونز و مهاجمان کشتی گمشده فیلم دارای نقاط مختلف بیان، طراحی، جزئیات و بسته بندی با الهام از ،اب بازی های کنر ایندیانا جونز دهه 1980.

شامل فیگور و لوازم جانبی جداشدنی میمون است که به هر مجموعه ای از ایندیانا جونز افزوده می شود.

ایندیانا جونز RETRO COLLECTION TOHT

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 14.99 دلار/ موجود: موجود: بهار 2023)

کودکان و کل،یونرها به طور ی،ان می توانند اکشن و ماجراجویی شگفت انگیز ایندیانا جونز را با چهره هایی از مجموعه INDIANA JONES RETRO تصور کنند! این TOHT در مقیاس 3.75 اینچی شکل دقیق است تا شبیه شخصیت از ایندیانا جونز و مهاجمان کشتی گمشده فیلم دارای نقاط مختلف بیان، طراحی، جزئیات و بسته بندی با الهام از ،اب بازی های کنر ایندیانا جونز دهه 1980.

شامل فیگور و لوازم جانبی کت و تپانچه قابل جدا شدن است که به هر مجموعه ای از ایندیانا جونز اضافه می شود.

ایندیانا جونز رترو کالکشن مک،ک آلم،

(HASBRO/رده سنی 4 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 14.99 دلار/ موجود: موجود: بهار 2023)

کودکان و کل،یونرها به طور ی،ان می توانند اکشن و ماجراجویی شگفت انگیز ایندیانا جونز را با چهره هایی از مجموعه INDIANA JONES RETRO تصور کنند! این مک،ک آلم، در مقیاس 3.75 اینچی شکل دقیق است تا شبیه شخصیت از ایندیانا جونز و مهاجمان کشتی گمشده فیلم دارای نقاط مختلف بیان، طراحی، جزئیات و بسته بندی با الهام از ،اب بازی های کنر ایندیانا جونز دهه 1980.

شامل شکل و لوازم جانبی آچار جداشدنی است که به هر مجموعه ای از ایندیانا جونز افزوده می شود.


منبع: https://news.toyark.com/2023/01/12/indiana-jones-2023-toys-official-،uct-p،tos-and-a-pre-order-491475