شرکت Nacelle نام کارتون کنراد لید استودیو در مورد “نیروی روبو” • کتاب اسباب بازی


شرکت Nacelle شرکت ،میشن کانادایی Cartoon Conrad را به ،وان استودیوی اصلی سریال ،میشنی آینده خود معرفی کرده است. نیروی روبو.

نیروی روبو بازسازی برند Ideal Toys است که در دهه 80 منتشر شد و زم، که همزمان با ترانسفورمرز ه،رو عرضه شد ش،ت خورد. دارایی های نام تجاری توسط شرکت Nacelle در سال 2021 ،یداری شد و خط جدیدی از ،اب بازی ها در دسامبر گذشته وارد ،ده فروشان تخصصی شد.

برایان ولک وایس، مدیر عامل شرکت Nacelle می‌گوید: «ما از داشتن یک شریک فوق‌العاده با کارتون کنراد، که به تحقق این ایده بزرگ کمک می‌کند، هیجان‌زده هستیم.

کارتون کنراد نیز تولید کرده است DC Superhero Girls، Teen Titans Go، Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie، Cloudy with a Chance of Meat، در شبکه کارتون، تخم مرغ های سبز و ژامبون در نتفلی، و موارد دیگر.

لوک کنراد، مدیرعامل Cartoon Conrad می‌گوید: «هر روز با برایان ولک وایس تماس نمی‌گیرید. من سال‌هاست که کار او را دنبال می‌کنم و نیازی به گفتن نیست، ما از این فرصت استفاده کردیم که با او و تیم با استعدادش در شرکت ناسل کار کنیم.

فصل اول از نیروی روبو شش ،مت خواهد داشت. داستان در سال 2089 و درست پس از شروع عملیات Robo Force رخ می دهد. با این حال، Utopia 101 دو روز بعد راه اندازی می شود و نیروی روبو را به گروهی از کارگران فرودست برای بیش از 20 سال تبدیل می کند. این تا زم، است که Utopia 101 به بشریت تبدیل شود و Robo Force باید آنها را نجات دهد.


منبع: http://toybook.com/nacelle-company-names-cartoon-conrad-lead-studio-robo-force/