شرکت مجیک پازل در سال جدید 3 پازل جدید را عرضه می کند


هر پازل در این سری بیش از 50 تخم مرغ عید پاک دارد که در حین ساختن می تو،د کشف کنید! | منبع: مجیک پازل شرکت

از جانب هری پاتر به پرسی ،ون، فانتزی در میان نوجوانان بسیار رایج است. شرکت Magic Puzzle تمام این شگفتی عرف، را در سه پازل جدید قرار داده است.

سری سه پازل جادویی دارای سه پازل جدید با تم فانتزی با طرح های چشم نواز و موجودات عجیب و غریب است. هر پازل 1000 قطعه دارد که نوجوانان باید در جای خود قرار دهند. نوجوانان همچنین می توانند بیش از 50 تخم مرغ عید پاک را در هنگام کنار هم قرار دادن هر پازل کشف کنند. وقتی همه پازل ها تمام شد، یک پاکت رمز و راز برای باز ، وجود دارد که شگفتی را نشان می دهد!

پازل حامی گیج
پازل مخفی سوپ
منبع: مجیک پازل شرکت

پازل مخفی سوپ یک جادوگر شیط، را نشان می دهد که او مواد لازم را برای معجون خود جمع می کند. تنها ،ی که می تواند روز را نجات دهد یک جادوگر جوان است که باید مواد خود را جمع آوری کند تا با معجون شرور مبارزه کند. هنگامی که سازندگان پازل حامی گیج شده را کنار هم می گذارند، پس از یک روز طول، کشتن اژدها در سیاه چال، با اتفاقات عجیبی در یک میخانه مواجه می شوند. در نهایت، پازل Gnome’s Homes یک جنگل نئونی پر از موجودات افسانه‌ای را نشان می‌دهد که تهدید می‌شود توسط خدمه سنگفرش آسفالت تحت سلطه قرار گیرد.

مطالب مرتبط: وقتی بچه‌ها پازل فیوژن کانودل را حل کنند، چهره آنها روشن می‌شود

هر پازل به صورت جداگانه با قیمت 22.99 دلار یا در بسته 3 تایی با قیمت 59.99 دلار موجود است. وقتی نوجوانان این پازل ها را کنار هم می چینند، احساس می کنند که به یک واقعیت کاملا جدید منتقل شده اند!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/magic-puzzle-series-three-launch/