خرید و قیمت محصولات اسباب بازی باسلام-اسباب بازی رنگین

در این اواخر لگو، ست های خود را از انیمیشن های معروفی چون جنک ستارگان، بتمن، ایندیانا جونز و دیگر کارتون ها ساخته و روانه بازار کرده است که با استقبال خوبی هم مواجه شده است. این آدمک های پلاستیکی بازی را جذاب تر می کنند و هیجان بیشتری در کودکان ایجاد می کنند. این محصول عروسک پولیشی طرح پنگوئن کلاه رنگی 25 سانتیمتر است که یک عروسک بسیار باکیفیت برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.

وسایل بازی تنوع بسیار بالایی دارند و افراد بسته به نیازخود ،شرایط خانوادگی و محیطی و از همه مهمتر سلیقه شخصی خود نوع آن را انتخاب و استفاده میکنند ما در این مقاله سعی کردیم شما را جهت آشنایی وانتخاب بهتر راهنمایی کنیم . کافیه غرفه‌ات رو ثبت کنی و محصولت رو درون غرفه‌ات بچینی تا مشتری‌ها پیدات کنن و بی‌مرز ازت خرید کنن. این سری لوازم به کودک کمک می کند تا با ابزار های مختلف رشته های مهندسی آشنا شده و بتوانند درباره استعداد های خود به یک شناخت نسبی برسند و آینده خود را در قالب یک مهندس موفق تصور کنند.

  • باخرید اسباب بازی پسرانهاز فروشگاه آنلاین پیکوتویز از مزایایی مانند گارانتی سلامت کالا، ضمانت کیفیت و ارسال رایگان خرید های بالای 500 هزار تومان بهره مند شوید.
  • در توی ورلد به راحتی می توانید این اسباب بازی های پسرانه را پیدا کنید.
  • پازل قهرمانان اونجرز قوطی فلزی 100 تکه، یک انتخاب ایده آل برای افزایش مهارت های ذهنی و بالابردن سطح تمرکز کودک شما میباشد.

یک بازار برای خرید و فروش محصولات مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوته. این‌جا با فروشندها و خریدارهای واقعی سروکار داری؛ نه انبارهای درندشت و بزرگ، چون باسلام بازار آدم‌هاست. هر محصولی که دنبالش بگردی توی این بازار هم عمده هم تکی در انواع مختلف و از شهرهای مختلف پیدا می‌شه.

Little Tikes-خرید اسباب بازی

پازل چوبی قهرمانان مارول با جعبه فلزی و 60 تکه پازل، یک انتخاب ایده آل برای افزایش مهارت های ذهنی و بالابردن سطح تمرکز کودک شما میباشد. پازل کودک قوطی فلزی شامل تصاویر شخصیت های محبوب اونجرز مثل هالک، کاپیتان آمریکا و آیرون من در یک قوطی فلزی زیبا میباشد. انواع ماشین های بازی در سایز های مختلف برای کودکانی که شیفته ی ماشین ها هستند.

درست است که تفنگ های ساچمه ای قدرت زیادی برای پرتاب دارند ولی سوزاننده نیستند اما شکل ظاهری و قدرت آن مشابه سلاح های واقعی است که باز هم بسته به نوع کارتریج تفنگ و ساچمه آن میتواند متغیر باشد. یکی از تفاوت‌های اصلی بین کودکان دختر و پسر در اینجاست که کودکان پسر به هر چیزی نگاه اسباب بازی‌وار داشته و گاهی هم دیده شده که با یک تکه چوب هم بسیار زیبا بازی می‌کنند، پس برای داشتن یک انتخاب مناسب سخت گیری زیادی نیاز نیست و با کمی هوشمندی هم صورت می‌گیرد. کودکان پسر معمولا علاقه‌ زیادی به بازی‌های اکشن و هیجان‌انگیز داشته و به همین دلیل این نوع اسباب بازی برای پسران دلچسب و دوست داشتنی است. یکی دیگر از دلایل علاقه کودکان پسر به این نوع اسباب بازی‌ها، این است می توانند با استفاده از آن ها بازیهای گروهی انجام دهند.

موتورشارژی سپیده

اسباب بازی لگو بسیار حرفه ای و با پیشرفته ترین و به روزترین فن آوری ها ساخته شده است. این حرفه ای بودن تا جایی است که اگر قطعات لگوی ده سال پیش را با قطعات تولیدی جدید در هم قرار دهید، به راحتی چفت می شوند و متصل می شوند. جذابیت لگو برای کودکان بسیار زیاد است و هیچ گاه از محبوبیتش کم نمی شود. از عوامل موثر در جذاب بودن این بازی نوآوری های مختلف، استفاده از رنگ های شاد و سرزنده، وجود آزادی عمل و رشد خلاقیت و ایجاد اعتماد به نفس می باشد.

با کمک کامیون یدک کش بولدوزر و جابجا کن و شروع به ساخت و ساز کن و هرچی دوست داری بساز. اسباب بازی کامیون با یدک کش بولدوزر کترپیلار برای پسربچه ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود و هدیه مناسب برای تولد 3 سالگی آنهاست. لباس مرد عنکبوتی با پارچه ملانژ پلاس ترکیبی از 35% نخ پنبه ، 35% پلی استر و 30% ویسکوز که الیاف طبیعی تولید شده. این لباس اسپایدرمن برای بچه هایی که عاشق اسباب بازی قهرمانان هستند میتونه بهترین سورپرایز باشه! لباس بتمن با پارچه ملانژ پلاس ترکیبی از 35% نخ پنبه ، 35% پلی استر و 30% ویسکوز که الیاف طبیعی تولید شده. این لباس بتمن برای بچه هایی که عاشق اسباب بازی قهرمانان هستند میتونه بهترین سورپرایز باشه!

در طی سال های رشد غذاهایی که پروتئین، کلسیم، آهن و ویتامین ها را تأمین می کنند برای سال های رشد کودکان مناسب هستند. در سال 1962 بود که این شرکت شروع کرد به فروش خط آجرهای بزرگتر DUPLO برای کودکان خردسالی کرد که در کار با آجرهای معمولی لگو مشکل داشتند. نه سال بعد لگو Minifigures را معرفی کرد، انسان‌نماهای زرد رنگ معمولاً خندان که به مجله خبری اسباب بازی طور منظم در مجموعه‌های بازی مضمون شرکت حضور داشتند. با این نوع از لگو علاوه بر فعالیت های ساختنی که وجود دارد، امکان کنترل در سازه های مکانیکی با برنامه نویسی خیلی ساده و تصویری وجود دارد. مهارت هایی چون دست ورزی، برنامه نویسی، تفکر و خلاقیت بیشتر و استدلال و محاسبات در کودک را تقویت می کند و باعث رشد این موارد در کودک می شود.

این ابزار های کوچک و ایمن در صورت استفاده درست می توانند ذهن کودک را برای بهره برداری بهتر از محیط پیرامون و خلق آینده ای بهتر آماده کنند. افرادی که قصد خرید اسباب بازی ایرانی را دارند با مراجعه به سایت تابان تویز می توانند به راحتی با تولید کنندگان اجناس مختلف آشنا شوند و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست خرید خود، نسبت به خریداری محصولات مورد نظر از تولید کننده منتخب اقدام نمایند‌. خرید اسباب بازی پسرانه نیاز به توجه به تفاوت‌های روانشناختی و ویژگی‌های متفاوت پسران دارد. و نمی‌توانید اسباب بازی‌هایی را که برای دخترها مناسب است برای پسربچه‌ها هم خریداری کنید.