بهترین اسباب بازی پسرانه معرفی 10 بازی پرطرفدار-هویو-اسباب بازی رنگین

کودکان با دویدن و بالا رفتن از بلندی ها و پرتاب کردن اشیاء اطراف خود نهایت لذت را می برند. توصیه ما به شما این است که برای کودکان یک تا دو سال بازی های آزادانه و فعال در خانه و یا بیرون از خانه فراهم کنید. اسباب بازی های مناسب کودکان یک تا دوساله شامل توپ در اندازه متوسط، نصب قطعات خالی، مکعب های درشت، خانه‌سازی، آیینه، اسباب‌بازی‌های چرخ دار، کتاب های تصویری ساده، انواع حیوانات، عروسک و سه چرخه می باشد. خشوحال خواهیم شد نظرتان را راجب اسباب بازی های پیشنهادی این مقاله با ما در میان بگذراید. اگر هم سوالی برای خرید اسباب بازی پسرانه دارید میتوانید آن را در بخش نظرات این مقاله از ما بپرسید تا از مشاوره رایگان تیم مسترنکست استفاده کنید. انواع اسباب بازی دخترانه خوب برای کودکان تا 2 سال را در نی نی بازار ببینید.

  • الگوهای گیاهی و جانوری با رنگ های مختلف به تحریک کنجکاوی کودکان کمک می کند و تخیل و خلاقیت آن ها را تحریک می کند.
  • کوادکوپتر و هلی کوپتر جز اسباب بازی های کنترلی بشمار می آیند که قابلیت کنترل از راه دور را دارند.
  • فروشگاه اسباب بازی بانی نیک دارای جدید ترین هلی کوپتر، هلی شات، کوادکوپتردوربین دار سایما، هواپیما و… است.
  • ماشین قدرتی اسباب بازی کودک نشکن جنس پلاستیک و مواد درجه یک برای بازی و سرگرمی کودکان می باشد.
  • از جمله مدل‌های محبوب این بازی‌ها که در فروشگاه اینترنتی ماتیلوس به فروش می‌رسند می‌توان به روبوتایم، کوبی، گلدونه و انواع لگو دخترانه نظیر راپونزل و سیندرلا اشاره کرد.

این محصول یک ست چندد عددی از ماشین و اسباب بازی مک کویین CARS می باشد. تریلی مک کویین اسباب بازی باز و بست که دارای قطعات و متعلقات می باشد و کودک می تواند آنها را با آچار باز و بسته کند و قطعات را درون کامیوت قرار دهد. این محصول یک ربات اسباب بازی از داستان شهر اسباب بازی ها شخصیت وودی کلانتر موزیکال و راهرو می باشد.

شاید در عصر حاضر والدین فکر کنند که اگر کودک خود را از کامپیوتر یا موارد مشابه دور نگه‌دارند، عقب‌افتاده به نظر می‌رسند. اما باید توجه داشته باشید که تعیین محدودیت برای بازی های کامپیوتری به‌خصوص برای دخترانی که در سنین مدرسه به سر می‌برند، بسیار مهم است. نتایج مطالعات حوزه روانشناسی کودک حاکی از آن است که بازی با عروسک‌ها به رشد احساس همدلی و پرورش مهارت‌های اجتماعی کودکان کمک می‌کند.

Capriolo-خرید اسباب بازی

حالت اول به شکل سه چرخه همراه با پدال که کودک میتونه پدال بزنه و باهاش حرکت کنه. در حالت دوم چرخ های عقب جمع میشن و میشه پدال رو جدا کنید که به شکل دوچرخه تعادلی بشه. قابل استفاده از ۸ ماه تا ۳۶ ماه بستگی به جسه کودک داردو تا ۳.۵ سال هم میتواند استفاده کند. این محصول یک ماشین آتشنشانی کنترل از راه دور با بالابر است که قابلیت پخش موزیک را نیز دارد.

ماشین اسباب بازی کنترلی سرعتی صخره نورد کد 12429 از برند wLTOYS

بازی ها طیف وسیعی را دارا می باشند و به دسته بندی های زیادی تقسیم می شوند که شامل ماشین و هواپیما و قطار و موتور ، اسباب بازی تفنگ، لگو و ساختنی، فکری و آموزشی، فیگور و … است. با استفاده از این اسباب بازی فرزندتان میتواند طرح ماشین آلات راه سازی را بسازد و از ساختن آنها لذت ببرد. این اسباب بازی میتواند هم بسیار سرم گرم کننده باشد و هم موجب افزایش خلاقیت فرزندان شود.

این محصول یک سگ کنترلی رباتیک smart dog به همراه کنترل از راه دور و باتری قابل شارژ است که می تواند یک سرگرمی بسیار هیجان انگیز برای بازی کودکان باشد. این محصول ست پارکینگ طبقاتی اسباب بازی مک کویین انیمیشن کارز شامل 51 قطعه پارکینگ و 4 عدد ماشین کوچک است که کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند. این محصول یک ست پارکینگ طبقاتی اسباب بازی مک کوئین RACING 3 شامل قطعات پارکینگ و 9 عدد ماشین کوچک می باشد که یک اسباب بازی جذاب و سرگرم کننده برای کودکان است. این محصول یک اسباب بازی ماشین کنترلی چرخ کپسولی به همراه نور و موسیقی است.

این مدل لگوها که جزء اسباب بازی فکری به حساب می آیند؛ در عین اینکه منجر به یادگیری بچه ها می شوند، آن ها سرگرم می کنند. این عروسک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کودکان می‌توانند موی عروسک را بشویند؛ به مجله خبری اسباب بازی طوری که فرهای مو از بین نرود! عروسک‌های Zoe دارای انواع مختلفی هستند که می‌توانید بنا به سلیقه دختر 6 ساله خود هر کدام از این عروسک‌ها را انتخاب کنید و لحظات هیجان‌انگیزی را برای کودکتان رقم بزنید.