بررسی موج 1 آکادمی چتر


آکادمی آمبرلا جهشی را از کمیک به نمایش نتفلی، انجام داد و اکنون در حال جهش به یک سری کاملاً جدید از 1/18 است.هفتم ارقام مقیاس بیایید نگاهی به چهار چهره اول استودیو Boss Fight بیندازیم.

من پیشاپیش اعتراف می‌کنم که اطلاعات زیادی در مورد این ملک ندارم، اما یک آشنایی سریع نشان می‌دهد که این یک چرخش در استاندارد «افراد فوق‌العاده‌ای است که یاد می‌گیرند چگونه از قدرت‌های خود استفاده کنند». به جز در این مورد، قدرت ها عجیب و غریب هستند و موقعیت ها کمی کج تر از حد معمول هستند.

موج اول شامل سه مرد خوب و یک شرور است.

فصل اول و،ا:

قدرت و،ا با دستکاری صدا، به یک اثر ویرانگر برخورد می کند. اول از همه، فکر می کنم این اولین شخصیتی است که تا به حال داشته ام که می تواند یک ویولن را به طور واقع بینانه نگه دارد. در واقع، شاید این تنها چهره ای باشد که من با ویولن دارم. اما در هر صورت، ویولن به طرز قانع‌کننده‌ای زیر چانه قرار می‌گیرد و انگشت‌ها حتی به نظر می‌آیند که در حال ساخت آکورد هستند. خود کمان کمی شل است، اما اگر آن را بین انگشت شست و سبابه قرار دهید، می تو،د آن را ثابت نگه دارید.

مفصل آرنج لولای چرخان و زانوهای دو مفصلی است. یک مفصل در زیر ژاکت وجود دارد، اما توسط ژاکت نسبتاً محدود شده است. مچ پاها مانند فیگورهای Marvel Legends دارای یک توپ لولای دیسکی با میخ رو به جلو هستند، بنابراین حرکت مچ پا زیاد است.

مجسمه سازی روی شکل عالی است و شباهت بسیار خوبی در این مقیاس وجود دارد.

برای لوازم جانبی، این فیگور همراه با ویولن، کمان، چیزی که به نظر می‌رسد یک کتاب زندگی‌نامه‌ای است، یک جفت دست، یک جفت دست ویولن‌نواز، یک چتر و یک پایه است. دو سر وجود دارد، یکی با حالت و موهای آرام‌تر، و دیگری با موهای «فعال‌تر» و به نظر می‌رسد که چشم‌های قوی‌تری دارد.

دیگو:

دیگو می تواند مسیر وسایلی را که پرتاب می کند یا در حال حرکت هستند، مانند چاقو یا گلوله، کنترل کند. زیبایی شناسی کلی دیگو ممکن است مورد علاقه من باشد، عمدتاً به این دلیل که لباس تمام مشکی به من حال و هوای چشم مار می دهد. مانند همه فیگورها، او دارای تنظیمات مفصلی ی،ان است، اما با حرکت بهتر در ناحیه تنه. من مفصل مچ پا را خیلی دوست دارم و در مجسمه به خوبی پنهان شده است.

من تمام مجسمه‌سازی‌های مختلف را از پیراهن آجدار گرفته تا شلوار چروک شده روی این پیکره حفر می‌کنم.

دیگو با سه چاقوی پرتابی و یک کیف حمل کوچک همراه است که می توان آنها را داخل آن قرار داد. می تو،د قاب را ببندید، اما من نگرانم که باز و بسته شدن مکرر کیس ممکن است به پ،تیک فشار وارد کند. دو سر – نقابدار و بدون نقاب – یک جفت دست گرفتن، یک جفت دست دراز دو انگشتی، یک چتر بسته و یک پایه وجود دارد.

کلاوس:

کلاوس قدرت برقراری ارتباط و کنترل ارواح را دارد که یک عامل شفابخش است و ظاهراً می تواند خود را احیا کند. به نظر می رسد مفید است.

کلاوس از همان طرح مفصلی برخوردار است، اما به نظر می‌رسد دامنه حرکتی بهتری در تنه نسبت به دیگو دارد. باز هم، مجسمه سازی عالی است، با دوخت های پیچیده و چین و چروک در جلیقه. رنگ روی پیراهن راه راه او بی عیب و نقص است.

کلاوس با دو دسته دست می آید: دست های باز که روی آنها “سلام” و “خداحافظ” خالکوبی شده است، و دو دست در دست. همچنین یک بطری و یک ف،ک برای تسهیل مستی تا حد امکان، یک چتر بسته و یک پایه وجود دارد. چتر در بین این سه منحصر به فرد است زیرا با دسته صورتی واضح است.

چا-چا:

یک قاتل در سفر در زمان، چا-چا فوق العاده قوی و فوق العاده بادوام است. طرح مفصل بندی استاندارد ادامه دارد، اما به دلیل روکش ژاکت مانند و،ا در بالاتنه مانع است. اما هر چیز دیگری به خوبی کار می کند.

چاچا به ،وان یک قاتل قراردادی، البته با تعدادی اسلحه همراه است و هم مسلسل و هم تپانچه را می توان در دستان ماشه حمل کرد. همچنین یک دست اشاره و یک دست اشاره وجود دارد. من مطمئن نیستم که آیا آنها اهمیت خاصی دارند یا خیر، اما آنها کار خوبی در افزودن کمی بیان انجام می دهند، اگر این همان چیزی است که شما به آن علاقه دارید. علاوه بر این، یک لوله پنوماتیک، یک کیف و یک پایه وجود دارد. یک سر بدون نقاب استاندارد و یک سگ توله سگ کارتونی صورتی رنگ وجود دارد که حال و هوای جدی فورتنایت را به من می دهد. من عاشق کنار هم قرار گرفتن ماسک و سلاح هستم. کی قاتل کوچولوی بامزه است! کی قاتل کوچولوی بامزه است!

به طور کلی این یک مجموعه بسیار زیبا از چهره است!

* با تشکر از Boss Fight Studio برای ارسال این موارد برای بررسی!

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2022/12/boss-fight-studio-umbrella-academy-wave-1-review/