این مجموعه لگو پرنسس دیزنی در حال ساختن اسباب‌بازی سلطنتی است


LEGO Disney Princess Ultimate Adventure Castle دارای چهار سطح است و با پنج شاهزاده خانم و حیوانات خانگی آنها همراه است. | منبع: گروه لگو

من هرگز a را ملاقات نکرده ام لگو مجموعه ای که دوست نداشتم، و این یکی از این قاعده مستثنی نیست.

قلعه ماجراجویی LEGO Disney Princess Ultimate Adventure Castle مستقیماً باشکوه است. این مجموعه قابل ساخت دارای 698 قطعه است که برای هر طرفدار دیزنی از 6 سال به بالا یک شاهکار است. سازندگان می توانند همراه با دستورالعمل های تعاملی در رایگان دنبال کنند دستورالعمل ساخت لگو برنامه، که دارای ابزارهای عالی برای کمک به کودکان در تجسم مدل در هنگام ساخت، از جمله نمایش 360 درجه از هر مرحله است.

اما، مانند بسیاری از مجموعه‌های لگو، ساختمان تنها بخشی از سرگرمی است. این قلعه پس از اتمام برای نقش آفرینی سلطنتی طراحی شده است. همراه با یک شاهزاده خانم شامل آریل، موآنا، راپونزل، سفید برفی و تیانا می باشد. و همه ما می د،م که یک شاهزاده خانم بدون حیوان مورد اعتمادش BFF چیزی نیست، بنابراین بچه ها نیز دوست خواهند داشت که این مجموعه شامل مارسل، پاسکال، پوا، سباستین و یک پرنده باشد (من فقط حدس می زنم که حیوان خانگی سفید برفی نامی ندارد. زیرا شما قبلاً نام هفت کوتوله را به یاد دارید).

قلعه ماجراجویی دارای چهار سطح بازی دو طرفه است. این به اندازه کافی بزرگ است که چندین کودک بتوانند رویاهای دیزنی خود را با هم بازی کنند و به اندازه کافی تعاملی است تا بچه ها به تنهایی بازی کنند.

بچه‌ها (و بچه‌ها در قلبشان) می‌توانند چندین اتاق مختلف، از جمله پنج اتاق خواب هر کدام با مضمون یک شاهزاده خانم، به‌علاوه چند فرود کوچک برای استراحت، و چرخ و فلک چرخان برای سوار شدن حیوانات را کاوش کنند.

این مجموعه لگو شامل یک کلید مخفی است که بچه‌ها می‌توانند از آن برای قفل ، قلعه پس از اتمام زمان بازی استفاده کنند. | منبع: گروه لگو

و در حالی که این قلعه یک کتابخانه عظیم با نردبان های غلتان ندارد (رویای هر ، کتاب یا شاید فقط من)، یک کلید مخفی دارد که بچه ها می توانند از آن برای قفل ، آن پس از اتمام زمان بازی استفاده کنند. والدین نیز این ویژگی را دوست خواهند داشت، زیرا به این م،ی است که تمام آن قطعات کوچک لگو با خیال راحت در داخل ذخیره می‌شوند و پس از جمع شدن قلعه، فضای کمتری را اشغال می‌کند.

LEGO Disney Princess Ultimate Adventure Castle چیزی جز با شکوه نیست. این مجموعه ارزش بازی باورن،ی را از اولین باز ، جعبه توسط بچه ها ارائه می دهد. با شروع یک فرآیند ساخت و ساز جذاب و به دنبال آن بازی تخیلی با کاخ تمام شده، شاهزاده خانم ها و حیوانات خانگی آنها، کل تجربه مسحور کننده است.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/lego-disney-princess-ultimate-adventure-castle-review/