این تلسکوپ سخنگو فضا را به پایین زمین منتقل می کند


بچه ها می توانند با این تلسکوپ در مورد فضا بیاموزند! | منبع: Educational Insights/The Toy Insider

بین آسمان‌های بالا و دریاهای پایین، بچه‌ها در وسط قرار دارند و می‌خواهند همه آن‌ها را کاوش کنند – و Geosafari Jr. Talking Space Explorer از Educational Insights به بچه‌ها اجازه می‌دهد حس کنجکاوی در اکتشاف علمی را بران،د!

این تلسکوپ آموزشی به بچه‌های 4 سال به بالا این امکان را می‌دهد تا با رصد ستاره‌ها به فضا، مهارت‌های STEM و علمی را تقویت کنند. این لوله نوری که روی یک سه پایه با پایه‌های ،تیکی نرم ایستاده است، حاوی تصاویر و فیلم‌هایی است تا به بچه‌ها در مورد نجوم آموزش دهد و در عین حال تماشای جهان اطراف را یاد بگیرد.

دوستداران فضای کوچک می توانند بیش از 200 واقعیت فضایی سرگرم کننده را بیاموزند و تصاویر رسمی ناسا را ​​مشاهده کنند. ستاره نتفلی، آزمایشگاه شگفت انگیز امیلیامیلی کالندرلی، حقایق صوتی درباره فضا را به اشتراک می‌گذارد و سوالات مسابقه را دنبال می‌کند تا راه نهایی برای تکرار درس‌ها و تمرین حقایق فضایی باشد.

این تلسکوپ جدیدترین تکرار از سری ،اب بازی های آموزشی Geosafari Jr. این جدیدترین تلسکوپ حقایق و تصاویر بیشتری برای کودکان دارد که می‌توانند از آن‌ها کاوش و یاد بگیرند. منظره یاب ارتقا یافته یک صفحه نمایش LCD با رزولوشن بالا است و این تلسکوپ دارای 13 ویدیو است – ارتقاهای عمده نسبت به نسل قبلی خود.

بزرگسالان باید توجه داشته باشند که نیازی به تبلت یا دستگاه تلفن هوشمند جداگانه نیست – همه چیز در تلسکوپ گنجانده شده است (به جز باتری ها، برای روشن ، کیهان به سه باتری AAA نیاز دارید).

علاقه مندان واقعی به فضا ممکن است از توجه به اینکه شما نمی تو،د ستاره های واقعی را با این محصول ببینید ناامید شوند – این فقط یک منظره یاب تصویر و ویدیو است. بنابراین والدین ممکن است بخواهند تلسکوپ Geosafari Jr. First My First را تکمیل کنند. دارای بزرگنمایی 9 برابر برای ارائه منظره آسمان. از طرف دیگر، تلسکوپ بازتابنده امگا Geosafari گزینه ای برای بچه های بزرگتر است.

در مجموع، Geosafari Jr. Talking Space Explorer می‌تواند بچه‌ها را تشویق کند تا در مورد فضا به روشی قابل لمس و نزدیک بیاموزند و فرآیندهای ستاره‌شناسان را تقلید کند. این می تواند یک مکمل عالی برای آموزش در خانه یا راهی برای سرگرم کننده تر ، تکالیف علمی باشد!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/geosafari-jr-،e-telescope-review/