این اتوپیای گرمسیری بهشت ​​را به اتاق بازی کودکان می آورد


به طور غیررسمی تابستان است، به این م،ی که همه در حال نهایی ، برنامه های تعطیلات خود هستند، در کمپ تابست، ثبت نام می کنند و سعی می کنند راهی برای یافتن کمی بهشت ​​در این فصل بیابند. برای بچه‌های 4 سال به بالا، بهشت ​​می‌تواند در یک جعبه مقوایی 15 اینچی وارد شود.

Wiltopia: Tropical Jungle جدیدترین پیشنهاد Wiltopia از برند ساخت و ساز Playmobil است و شامل همه چیز از میمون های قابل حمل گرفته تا نارگیل های طلایی، درختان انگور تزئینی و فیگورها است. مجموعه پخش همچنین شامل دستورالعمل‌های مبتنی بر تصویر است که خوانندگان اولیه می‌توانند از آن برای جمع‌آوری مستقیم آن از جعبه استفاده کنند. و ضرری ندارد که با 80٪ مواد پایدار ساخته شده است.

با این نیمه از مجموعه بازی، بچه ها می توانند در دریاچه ماهی بگیرند یا از هدف برای تمرین مهارت های خود بر روی تیر و کمان استفاده کنند. | منبع: Playmobil

پس از چیدن همه چیز در جای خود، بچه‌ها می‌توانند جنگل خود را هر طور که می‌خواهند تزئین کنند – با استفاده از گل‌ها، انگورها و بچه میمون‌ها برای افزودن ذن به مجموعه بازی‌شان. مانند سایر مجموعه‌های Wiltopia، این مجموعه شامل هزاران لوازم جانبی داستان‌گویی است که بچه‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، همراه با فیگورهایی مانند مواد غذایی ،اب‌بازی و بچه پرندگان.

بچه ها می توانند از نیمه دیگر ست بازی برای بالا رفتن از نردبان استفاده کنند یا نارگیل ها را از سرسره پایین بیاورند، هر دو نیمه را می توان در کنار هم قرار داد تا مجموعه بازی بزرگتری ایجاد کند. | منبع: Playmobil

واقعاً راه‌های بی‌پای، برای بازی با Wiltopia: Tropical Jungle وجود دارد، از گرفتن ماهی‌های ،تیکی در برکه گرفته تا پرتاب یک تیر به سمت هدف. مجموعه بازی حتی شامل یک کارت کل،یونی است که پر از حقایق در مورد تنبل ها است. والدین می‌توانند این مجموعه را به تنهایی ب،ند تا بچه‌ها را ساعت‌ها سرگرم کنند، یا می‌توانند آن را با سایر مجموعه‌های بازی Wiltopia Tropical ،یب کنند تا یک دنیای کوچک Wiltopia ایجاد کنند!

بردن کودک پیش دبست، به بهشت ​​گرمسیری در این تابستان ممکن است خارج از محدوده باشد، اما با این مجموعه بازی Wiltopia، بچه ها می توانند از همه ،اصر بهشت ​​لذت ببرند – بدون بلیط هواپیما گران قیمت.


WILTOPIA: زمین بازی جنگل استوایی

اولین محصول دوستدار محیط زیست Wiltopia را کشف کنید که به طور متوسط ​​از بیش از 80٪ مواد پایدار تشکیل شده است. در زمین بازی جنگل، فعالیت های زیادی برای کاشفان جوان وجود دارد. میوه‌های درختان را می‌توان برداشت کرد و در مسیر توپ غلتید. شامل یک سکوی تماشا، یک تاب کودک، یک تور کوهنوردی، یک هدف برای تیراندازی با کمان، و…





منبع: https://thetoyinsider.com/wiltopia-tropical-paradise-review/