اینجا همه اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های جنگ ستارگان جدید در فهرست علاقه‌مندی‌های کودکان شما هستند


Star Wars The Vintage Collection AT-ST & Chewbacca و L0-LA59 Animatronic | منبع: Hasbro/The Toy Insider

پاییز امسال، دیزنی و لوکاس فیلم کمپین «به خانه بیاورید» را با دو ماه پر از ،اب‌بازی‌ها، کل،یون‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها و کالاهای جدید جنگ ستارگان راه‌اندازی ،د. ما بیش از 200 محصول جدید معرفی کرده‌ایم تا بهترین ،اب‌بازی‌ها و بازی‌هایی را پیدا کنیم که هدایایی عالی برای هر طرفدار جنگ ستارگان باشد. نکات برجسته زیر را بررسی کنید!

چه ،ی می دانست که کهکشان پر از آجرهای لگو است؟ نسخه های جدید از LEGO شامل 139.99 دلار است AT-TE واکر مجموعه ای با یک توپ بلستر، یک کابین خلبان مینی فیگور جداشدنی و دو کابین با فضایی برای حدا،ر هفت مینی فیگور لگو برای بازسازی نبرد اوتاپائو. اتاق تاج و تخت بوبا فت (99.99 دلار) دارای یک مدل قصر است که به اتاق تخت پادشاهی، منطقه باربیکیو و آشپزخانه باز می شود. تاج و تخت دارای یک عملکرد پاپ آپ برای بیرون راندن Bib Fortuna و یک محفظه گنج پنهان است.

داس حمل و نقل Inquisitor | منبع: LEGO
AT-TE Walker | منبع: LEGO
اتاق تاج و تخت بوبا فت | منبع: LEGO

را N-1 Starfighter ماندالوریان (59.99 دلار) دارای یک کابین خلبان کوچک، فضای سرنشینان برای Grogu، یک محفظه بار، یک تیرانداز فنری، و با فیگورهایی از Grogu و BD Droid است. این داس حمل و نقل LEGO Inquisitor (99.99 دلار) یک کشتی فضایی ،اب‌بازی قابل ساخت با بال‌های قابل تنظیم برای حالت‌های پرواز و فرود، دو تیرانداز فنری و یک رمپ دسترسی است. به همراه مینی فیگورهای لگو بن ک،ی، تفتیش عقاید بزرگ، روا (خواهر سوم) و برادر پنجم با سلاح های شمشیر نوری عرضه می شود.

Death Star Trench Run Diorama | منبع: LEGO
، وان ک،ی در مقابل ، وان دارث ویدر | منبع: LEGO

طرفداران همچنین می توانند به دنبال a دیوراما را اجرا کنید سنگر مرگ ستاره برای 69.99 دلار، یک دیورامای آموزشی جدی Dagobah برای 89.99 دلار، ، وان ک،ی در مقابل ، وان مجموعه دارث ویدر برای $49.99، و عظیم LEGO Star Wars Ultimate Collector Series The Razor Crest برای 599.99 دلار.

مجموعه اکشن جنگ ستارگان: یک امید جدید — جعبه ،اب بازی جنگ ستارگان | منبع: s،pDisney
Star Wars Mega Figures Play Set | منبع: s،pDisney

وقتی صحبت از اکشن فیگورها می شود، s،pDisney دارای 8 قطعه است مجموعه فیگورهای اکشن جنگ ستارگان: یک امید جدید – جعبه ،اب بازی جنگ ستارگان 129.99 دلار و 20 قطعه مجموعه بازی های مگا جنگ ستارگان برای 49.99 دلار نقش آفرینی با فیگور اکشن سخنگو ماندالوریان برای 29.99 دلار

مجموعه اکشن فیگور جنگ ستارگان: مجموعه قدیمی فاز اول کلون سرباز | منبع: Hasbro
کاسیان آندور | منبع: Hasbro
Star Wars The Vintage Collection Endor Bunker | منبع: Hasbro
Star Wars: The Black Series: Star Wars: Return of the Jedi 40th Anniversary 6-Inch Collective Paploo | منبع: Hasbro
Star Wars: The Black Series: Star Wars: Return of the Jedi 40th Anniversary Chewbacca کل،یونی 6 اینچی | منبع: Hasbro

ه،رو دائماً مجموعه‌های اکشن فیگورهای شگفت‌انگیز جنگ ستارگان خود را افزایش می‌دهد. افزوده‌های جدید به مجموعه Vintage عبارتند از Clone Troopers، C،ian Andor، AT-ST و Chewbacca، Endor Bunker، Arc Commander Colt (انحصاری Walmart)، چندین نسخه از Boba Fett و غیره. اضافه شده های جدید به سری Black شامل مجموعه Obi-Wan Ke،i و Darth Vader، Vel Sartha و غیره است. در Bib Fortuna، Chewbacca، Emperor Palpatine، Paploo و موارد دیگر به دنبال مجموعه‌های 6 اینچی Star Wars: Return of the Jedi 40th Anniversary بگردید. اضافه شده های جدید به مجموعه یکپارچهسازی با سیستمعامل Hasbro عبارتند از: Obi-Wan Ke،i، Biker Scout، Lando Calrissian (Skiff Guard)، پرنسس Leia (Boushh)، Luke Skywalker (Jedi Knight)، امپراتور، Imperial Death Trooper، Ahsoka Tano و غیره. را جنگ ستارگان ماموریت ناوگان فضایی استارشیمی با یک اکشن فیگور 2.5 اینچی Boba Fett و یک وسیله نقلیه Star،p با قیمت 44.99 دلار عرضه می شود.

دوستداران گروگو می توانند نوزاد را با ه،رو به خانه بیاورند وحشی رایدین گروگو، یک فیگور تعاملی و کالسکه شناور با الهام از Disney+ ماندالوریان. با 55.99 دلار، بچه‌ها می‌توانند به سر گروگو ضربه بزنند، او را وارونه بچرخانند، به پشت بخوابانند، یا او را در کالسکه شناور خود قرار دهند تا قفل بیش از 25 ،یب صدا و حرکت را باز کند. L0-LA59 Animatronic یکی دیگر از شخصیت های تعاملی است که این بار از آن الهام گرفته شده است ، وان ک،ی در دیزنی + دروید 89.99 دلاری دارای سنسورهای لمسی است که بیش از 45 ،یب مختلف نور، صدا و حرکت را از طریق سه حالت بازی فعال می کند.

ماسک ویژگی ماندالوریان | منبع: Hasbro
کلاه کلون سرباز | منبع: Hasbro
کلاه ایمنی دارث ویدر | منبع: Hasbro

برخی از موارد جدید Hasbro ماسک های الکترونیکی دارای Mandalorian و Boba Fett هستند، در حالی که برخی از کلاه های ایمنی جدید Hasbro دارای دارث ویدر و یک Clone Trooper هستند. همچنین برخی از شمشیرهای نوری نخبه در بهار منتشر می شوند، از جمله شمشیر نوری الکترونیکی Star Wars The Black Series Luke Skywalker Force FX Elite Electronic Lightsaber، در دسترس برای پیش سفارش برای 278.99 دلار هفت ،اب بازی Star Wars Lightsaber Forge مختلف با قیمت مقرون به صرفه تر وجود دارد که اکنون هر کدام با قیمت 16.99 دلار در دسترس هستند.

انحصاری هدف | منبع: Jazwares
انحصاری آمازون | منبع: Jazwares

چند سفینه فضایی شبیه سازی جالب از Jazwares وجود دارد، از جمله انحصاری هدف – اسکادران میکرو کهکشان جنگ ستارگان، کشتی فضایی جانگو فت برای 29.99 دلار و هفتمe Amazon Exclusive – Star Wars Micro Galaxy Squadron Death Star Trench Run Battle Pack برای 49.99 دلار همچنین اکنون بیش از 10 کشتی دیگر از Star Wars Micro Galaxy Squadron در فروشگاه ها وجود دارد.

ویکت Ewok Holiday Push | منبع: s،pDisney
جاوا با Droid Plush | منبع: s،pDisney
Chewbacca Life Day Plash | منبع: s،pDisney
جنگ ستارگان LOLA (L0-LA59) ویژگی مخملی | منبع: ماتل
دارث ویدر Voice Manipulator Push | منبع: ماتل

برخی از شخصیت‌ها با ،اب‌بازی‌های جدید از جمله ،اب‌بازی‌های ماتل، نوازش می‌کنند جنگ ستارگان LOLA (L0-LA59) ویژگی مخملی (26.99 دلار)، مخملی دستکاری صدا دارث ویدر (37.99 دلار)، جنگ ستارگان Beskar Armor Grogu Plush (17.99 دلار)، جنگ ستارگان کهکش، دوستان اووک (29.99 دلار) و تعاملی فشرده و چشمک زدن Grogu مخملی (37.99 دلار). بچه ها می توانند شخصیت های مختلف را با Monogram از جعبه خارج کنند کیسه های کور شخصیت فوم سه بعدی کریسمس جنگ ستارگان هر کدام 6.99 دلار طرفداران همچنین می توانند شخصیت های مخمل خواب دار زیر را در اینجا پیدا کنند s،pdisney.com: مخمل خواب دار 20 اینچی Chewbacca Life Day با قیمت 26.99 دلار، Jawa با Droid Plush با قیمت 22.99 دلار و Wicket Ewok Holiday Plash با قیمت 24.99 دلار.

جنگ ستارگان The Mandalorian Activity Watch | منبع: Accutime

بچه ها می توانند با Accutime فعال شوند دیده بان فعالیت های ماندالوریان جنگ ستارگان، یک ساعت هوشمند 29.99 دلاری با دوربین سلفی، ضبط صدا، بیش از شش بازی، گام شمار، زنگ هشدار، کرونومتر و ماشین حساب.

منبع: Asmodee
منبع: Funko Games
منبع: ماتل

با بازی‌های جدید Mattel، Funko Games، Paladone و Asmodee برای چند شب بازی برنامه‌ریزی کنید. ماتل جنگ ستارگان Pictionary Air (26.99 دلار) تغییری در بازی ک،یک Pictionary است که در آن بازیکنان سرنخ هایی را برای حدس زدن هم تیمی های خود ترسیم می کنند. بازی های فونکو یه چیز وحشی! بازی ک،یک جنگ ستارگان Boba Fett (8.99 دلار) یک بازی کارتی سریع است که Funko Pop را در خود جای داده است! بوبا فت در کودکی با کارت های شخصیت بازی می کند و برای ،ب امتیاز می دود.

در جنگ ستارگان: جنگ کلون ها – یک بازی سیستمی همه گیر (59.99 دلار) از Asmodee، بازیکنان باید به ،وان جدی در برابر Sith Lord و نیروهای جدایی طلب او بایستند. بازیکنان می توانند از توانایی های منحصر به فرد هر شخصیت برای متوقف ، انبوهی از درویدها، انجام ماموریت ها و استفاده از قدرت Force برای مبارزه با شرورها در چهار سناریو استفاده کنند.

منبع: پالادون

پالادون دو بازی جدید با قیمت هر کدام 10:99 دلار دارد: جنگ ستارگان این را تصویر کنید دارای کارت هایی است که فیلمی گیج کننده و کلوزآپ از یک شخصیت یا یک شی را نشان می دهد جنگ ستارگان برای بازیکنان به حدس زدن، در حالی که جنگ ستارگان آنچه را که می بینید بگویید دارای کارت هایی با مضمون جنگ ستارگان که دارای پیکتوگرام گیج کننده ای است که بازیکنان می توانند آن را حل کنند.

Stormtrooper Edition | منبع: Razer
نسخه بسکار ماندالوریان | منبع: Razer

بازی‌بازان ویدیویی می‌توانند بیش از 400 شخصیت را در سراسر جهان جنگ ستارگان بازی کنند LEGO Star Wars: The Skywalker Saga: Galaxy Edition از EA Games (79.99 دلار). در زمینه بازی های ویدیویی، Razer دارای سه کنتر، بی سیم با نسخه محدود و پایه های شارژ سریع برای Xbox است که در بابا فت، طوفان تروپر، و بسکار ماندالوریایی طرح ها به قیمت 179.99 دلار هر کدام.

سال نو مبارک و باشد که نیرو با شما باشد!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/star-wars-bring-،me-the-bounty-news/