انحصاری های جدید MOTU ورودی – Vykron، Fang-Or و Lady Slither – The Toyark


انحصاری MOTU 2023

Mattel از طریق کلمه آن انحصاری جدید را ارسال کرد ارباب کائنات ارقام در حال آمدن به ماتل آفرینش امسال. در جبهه مستورس، ویکرون یک نسخه لو، با چندین ظاهر متفاوت دریافت خواهید کرد. در جبهه Origins ما داریم Fang-Or و لیدی اسلیتر. Vykron در ماه ژوئن سقوط خواهد کرد، در حالی که Fang-Or و Lady Slither در ماه آگوست و سپتامبر عرضه خواهند شد. هنوز هیچ تصویری به اشتراک گذاشته نشده است، اما برخی از اطلاعات محصول و داستان از تیم Mattel در دسترس است. با در دسترس بودن اطلاعات بیشتر همراه باشید!

نکته قابل توجه – ع، های بالا شکل های قبلی هستند و فقط برای مرجع هستند، نه از شکل های جدید.

HLB63 Vycron

در دسترس بودن: Mattel Creations
Page Go-Live تاریخ: 5/31/23
تاریخ پیش فروش: 6/6/23

این Masterverse™ New Eternia Vykron™ یک اکشن فیگور لو، در مقیاس 7 اینچی با 30 نقطه بیان و جزئیات طراحی ک،یک است که طرفداران و کل،یونرهای MOTU™ آن را دوست خواهند داشت. با آوردن گلادیاتور افسانه ای به خانه، این فیگور Vykron™ با سه زره و سلاح جداگانه برای داستان سرایی ارائه می شود – بربر، تانک عقاب و مرد فضایی. قهرمان نیو اترنیا، Vykron، با 3 زره مختلف و ظاهر تسلیحاتی با جزئیات ف،ی، یک مجموعه ضروری است. این استاد مبارزات می تواند تقریباً به هر حالتی برای بازی اکشن یا نمایش ضربه بزند. ظاهر Barb، شامل یک شنل قابل جدا شدن به سبک ،، یک مهار سینه زره پوش، سر قابل جابجایی با کلاه ایمنی میخ دار و زره پا قابل جابجایی است. لوازم جانبی تبر او برای ژست های اکشن آماده است. ظاهر Spaceman دارای سر کلاه فضایی و زره سینه و کمربند است. یک شیلنگ هوا قابل جابجایی و انعطاف پذیر آنها را به هم متصل می کند. زره مچ قابل تعویض، بلستر نارنجی و جت پک بالدار با نوک موشک، ظاهر را کامل می کند. نمای سوم دارای یک کلاه ایمنی منحصر به فرد به سبک تانک با برجک های قابل حمل است که روی سر Barb، Vykron™ قرار می گیرد. این مدل Eagle Tank برای Vykron™ دارای قطعات زره سینه، مچ و ساق پا و لوازم جانبی قوچ جنگی است.

یادداشت های تیم:

قبل از اینکه ،اب بازی اصلی He-Man به طور کامل شناخته شود، او به ،وان یک مفهوم فیگور شروع کرد که در آن می تو،د لباس او را تغییر دهید و او را به شخصیت های مختلف تبدیل کنید. مدل اولیه اولیه به نام «هی-من سه‌گانه» دارای 3 لباس بود. یک بربر، یک فضانورد و یک سرباز سر تانک. در پایان، ما می د،م که بربر پیروز شد و به هیمن تبدیل شد. با تولید این فیگور Vykron، هدف ما ادای احترام به این مفهوم اولیه بود. ما 3 لباس “He-Man Trio” را دوباره تفسیر کرده ایم و زره و لوازم جانبی را قابل جابجایی و تعویض کرده ایم تا شما قدرت تصمیم گیری در مورد شکل ظاهری خود را داشته باشید. همانطور که در تمام فیگورهای Masterverse خود به جزئیات مجسمه سازی و دکو توجه می کنیم. ما امیدواریم که شما به اندازه ما در انتشار این Masterverse Vykron که بخش مهمی از تاریخ MOTU را جشن می گیرد هیجان زده باشید!

HPL11 Fang-Or

در دسترس بودن: Mattel Creations
Page Go-Live تاریخ: آگوست
تاریخ پیش فروش: مرداد ماه

یادداشت های تیم:

لیدی اسلیتر و نیش اور هر دو طرح‌های اصلی هستند که توسط ا،ل گیمنز در دوران ک،یک خلق شده‌اند. از زم، که آنها برای اولین بار معرفی شدند، آنها دو نفر از پر درخواست ترین شخصیت ها بوده اند، بنابراین برای ما تبدیل ، آنها به شخصیت های Origins حماسی است! به ،وان یک طرفدار، برای من یک لحظه “چک با،” است که می توانم این دو شخصیت را از طریق کارگرد، آثار هنری و طراحی بسته بندی آنها زنده کنم. وقتی فاش شد، یک ارتباط مستقیم با Preternia خواهید دید. ما روی پس‌زمینه باتلاقی سرسبز تمرکز خواهیم کرد و در وسط آن می‌تو،د لانه مار لیدی اسلیتر را ببینید. Fang-Or داخل بسته بندی کل،یونر پسند ما خواهد آمد. حباب تاول به راحتی قابل جابجایی است و می تواند خاموش و روشن شود، و همچنین با یک کمیک کوچک منحصر به فرد ارائه می شود. این اثر هنری، چهره احتمالی آینده را به تصویر می‌کشد و یک تخم‌مرغ عید پاک بسیار جالب را که مجبور بودم در اثر هنری مقوا قرار دهم. طرفداران متوجه خواهند شد که لانه مار توسط یک خندق و یک موجود احاطه شده است. این خندق ادای احترام به بازی The Castle Moat است که مارک تیلور در ابتدا تصور می کرد، و موجود دریایی یکی از موجوداتی است که در The Castle Moat به تصویر کشیده شده است.

HPL12 لیدی اسلیتر

در دسترس بودن: Mattel Creations
Page Go-Live تاریخ: سپتامبر
تاریخ پیش فروش: شهریور

یادداشت های تیم:

لیدی اسلایتر یک روکش زیبا خواهد داشت که در فلس های مار پیچیده شده است و یک مدال برنزی از چهره لیدی اسلایتر (به سر مدوسا روی سپر آتنا تکان می دهیم). در بالای جلد، یک تاج برنزی از لوگو مردان مار داریم. در ،مت پشتی، شخصیت لیدی اسلیتر در یک قاب مار برنزی نوشته شده است. در ،مت جلوی جعبه، لیدی اسلیتر در حال فرماندهی سربازانش Fang-Or، Vypor، Stretch Neck و Raptilax (از کمیک های مینی قدیمی) است. روی کارت پشت ما لیدی اسلیتر را در شکل انس، اش (با پاهای قابل تعویض انس، اش) داریم که روی تختش در داخل لانه مار نشسته است. در سمت چپ لیدی اسلیتر، کاهن اعظم پایتونوس، شخصیتی که توسط ا،ل نیز طراحی شده است، و در سمت راست لیدی اسلیتر، طرفداران مرد مار قرمزی قرار دارد که از روی هنر مقوایی کول دار می‌شناسند.

شرکت هاماتل
شخصیت هاFangorVykronLady Slither
مقیاس7 اینچ 5 اینچ
خط فرعیMOTU OriginsMOTU Masterverse

بحث و گفتگو


منبع: https://www.toyark.com/2023/05/19/new-motu-exclusives-incoming-vykron-fang-or-lady-slither-502112