صفحه پیدا نشد فروشگاه رباتیک روبویونیک

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید انواع مختلف ربات های اسباب بازی ، ربات دایناسور نیز به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد و باعث شد که با خرید آن طعم دوران هیجان انگیز و متفاوت ژوراسیک را برای کودکان و نوجوانان شبیه سازی کند. این موارد قوه تخیل کودک را تقویت کرده و از نظر کودک به ربات جان می‌بخشد و او را به یک شخصیت واقعی برای کودک تبدیل می‌کند. از طرفی ربات‌هایی که در قالب شخصیت‌های کارتونی هستند این احساس را در کودک ایجاد می‌کنند که حتی می‌توان به یک رویای دست‌نیافتنی دست یافت. وجود این ذهنیت در کودکان که می توانند به هر آنچه می‌خواهند برسند تاثیر بسیار مثبتی بر آنها خواهد داشت. البته بهتر است چنین اسباب بازی را به دنبال یک فعالیت مثبت از طرف کودک برای او خریداری کنید تا بداند برای رسیدن به هر چیز مهمی باید تلاش خود را به کار بگیرد.

  • کودکان با ربات اسباب بازی می‌توانند وجود تکنولوژی در زندگی را کاملا لمس کنند.
  • اما در حالت کلی برای کودکان بالای ۳ سال طراحی و ساخته شده‌اند.
  • ربات اسباب بازی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کودکان باهوش باشد.
  • شاید یکی از همین کودک‌هایی که در کودکی با یک ربات، بازی کرده در بزرگسالی رباتی بسازد که همه را متحیر کند.

در واقع طبق نظر کارشناسان پیشنهاد می‌شود کودکان زیر ۳ سال از اسباب بازی های ساده‌تری استفاده کنند. چون کودک زیر ۳ سال به طور کامل نمی‌تواند عملکرد ربات را درک نماید. اما کودکان بالای ۳ سال بیشترین بهره را می‌توانند از ربات‌ها ببرند چون ذهن هوشیاری دارند و همواره در حال کشف جهان اطراف خود هستند. ربات‌ها معمولاً قابلیت حرکت به سمت جلو و عقب و چرخش سر و دست و کمر را دارند. با وجود این حرکات کودک ربات را یک موجود زنده تصور می‌کند و در مقابل آن نسبت به دیگر اسباب بازی‌های غیرمتحرک خود هیجان بیشتری دارد. از دیگر قابلیت‌های ربات‌ها می‌توان به پخش نور و صدا اشاره کرد که بسیار مورد توجه کودکان است.

خرید ربات اسباب بازی در فروشگاه کیدبی تویز

همیشه دستورالعمل های توصیه شده را برای کار با اسباب بازی خود دنبال کنید تا از خطرات احتمالی پیشگیری کنید. تفاوت بزرگی در آپشن های انواع ربات‌های اسباب بازی موجود می‌باشد. برخی ربات‌ها فقط قادر به انجام یک کار خاص مثل راه رفتن هستند در حالی که ربات‌هایی وجود دارند که از آپشن های متعددی برخوردارند و قابلیت انجام کار های مختلفی را دارند. به عنوان مثال آن ها می توانند علاوه بر راه رفتن ، به کودک شما چند کلمه جدید زبان انگلیسی بیاموزند .

اما به طور کلی این محصولات برای گروه سنی بالا تر از سه سال طراحی و ساخته می شوند. کودکان زیر سه سال بهتر است از اسباب بازی های غیر متحرک و ساده بهره ببرند. زیرا توانایی شناختی مغز در سنین زیر سه سال در تشخیص تمایز وسایل بازی و تحرکات آن ها کامل نشده است.

بچه ها به این اسباب بازی ها نیاز دارند و با کمک آنها یاد می گیرند که چگونه خلاق باشند. ربات های اسباب بازی علاوه بر سرگرم کردن درس های مهندسی خوبی را به کودکان می آموزد. بچه ها مخصوصا کودکان سنین پایین، میتوانند در حین بازی مهارت های خود را رشد دهند و به مهندسی و فعالیت های مشابه آن علاقه مند شوند. امروزه حضور تکنولوژی در ساده ترین کارهای روزمره، باعث آشنایی کودکان با دنیای دیجیتالی شده است و بهتر است آموزش کارکرد این بحث از کودکی صورت بگیرد تا کودک یک آشنایی و آگاهی اولیه داشته باشد. بازی و سرگرمی با این اسباب بازی ها این امکان را برای کودکان ما فراهم می کند.

براساس قیمت

یک ربات با حرکاتی که انجام می‌دهد و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند ذهن پرسشگر کودک را فعال کند و موجب رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته در او شود. مهم این است که کودکان باهوش علاقه زیادی به آن دارند و ممکن است ساعت‌ها بنشینند و با آن بازی کنند. حتی ممکن است در مورد نحوه ساخت آن کنجکاو شوند و از والدین خود سوال بپرسند.

غالبا کودکان در محیط پیرامون خود، دنیایی از اطلاعات را می‌بینند که توانایی یادگیری تمام آن ها را با مشاهده و لمس آن ها دارند. برخلاف بزرگسالان که قدرت تفکیک اطلاعات نامناسب از مناسب را دارند، ذهن یک کودک هر آنچه را که در اطراف خود حس کند و ببیند می آموزد و به ذهن می سپارد. یه مچ بند عروسکی رباتیک که میتونه بهرین دوست و همراه بچه ها باشه.