Masters of the Universe Masterverse Shadow Weaver


ما کاملاً در دومین (یا سومین، بسته به نوع نگاه شما) عصر طلایی برای چهره های استادان جهان زندگی می کنیم. با وجود خطوط متعددی که در حال حاضر توسط Mattel تولید می شود، و رسانه های فعلی و آینده در دست ساخت هستند، عشق زیادی به اترنیا می آید. من یکی از طرفداران پر و پا قرص و طرفدار سرسخت خط MOTU Origins هستم، اما چیزهای زیادی در مورد Masterverse وجود دارد که من آنها را دوست دارم. این Shadow Weaver جدید مطمئناً یکی از آن چیزها است.

در حال حاضر، من مانند Origins در ضربه زدن به تمام سیلندرها احساس می کنم. از طراحی گرفته تا انتخاب شخصیت تا وسایل نقلیه و مجموعه‌های بازی، این خط همه چیز را دارد. Masterverse برای من بیشتر یک کیسه مختلط است، و واقعاً باید آن چیزی باشد که بیشتر به چرخ خانه من متمایل شود. برخی از چهره ها، مانند 40th Anniversary He-Man and Skeletor، و اخیر Two-Bad، فوق العاده هستند. اما پس از آن شما برخی مانند Sa،e He-Man را دارید که برای من در بسیاری از جنبه ها از دست رفته اند. بنابراین، Masterverse به ترن هوایی ادامه می‌دهد، و در حالی که من احساس می‌کنم اگر آنها به سبک آن چهره‌های چهلمین سالگرد فوق‌الذکر چرخشی مستقیم داشته باشند، می‌دانم که آنها سعی می‌کنند چیزهای مختلف زیادی را در بر بگیرند.

گفته می‌شود، حتی با وجود سواری غیرقابل پیش‌بینی، من دوست دارم زم، که یک چهره عالی به دست می‌آوریم، و Shadow Weaver مطمئناً در این دسته قرار می‌گیرد. ویور برای شخصیتی که در دهه 1980 هرگز چهره ای نداشت، در سال های اخیر از عشق زیادی در عرصه اکشن فیگور لذت برده است. علاوه بر این، من هم از همه آنها لذت بردم – بنابراین خوب است که Mattel و Super7 عدالت را در قالب های بسیار متفاوت انجام داده اند. من (در حال حاضر) فیگور ReAction را در مجموعه‌ام ندارم، اما از Masters of the Universe Cl،ics گرفته تا Ke، و اکنون Masterverse، یافتن یک بازنده در این دسته دشوار است. پس صبر شما نتیجه داده است، طرفداران Shadow Weaver!

این Shadow Weaver جدید چیزهای زیادی دوست دارد، و برای من این به این دلیل است که به طرح نمادینی که درست از همان ابتدا در کارتون Filmation ایجاد شده بود، پایبند است. اگر در مورد آن فکر کنید، Shadow Weaver در طول سال‌ها طراحی مجدد قابل توجهی نداشته است، چیزی که حتی شخصیت‌هایی مانند He-Man و Skeletor هم نمی‌توانند به آن ببالند، بنابراین نشان دهنده کار قوی‌ای است که در دهه ۸۰ انجام شده است. در حال حاضر، شاهزاده خانم قدرت (اگر وجود داشته باشد) در Origins حضور چند، ندارد، بنابراین گرفتن چهره ای ک،یک با حساسیت های مدرن از آن گوشه همچنان چیز خوبی است.

با این فیگور Masterverse، آشنایی زیادی پیدا می‌کنید، بنابراین لباس‌هایی به رنگ صورتی تیره، و چهره‌ای مرموز که پنهان می‌ماند. راستش، بخشی از خطوط درز جدید و آستین های تابست،، این یک تفسیر عالی از ک،یک در این دنیای جدید Masterverse است. می‌دانم که آستین‌های کوتاه تفرقه‌انگیز خواهند بود، زیرا می‌توانستم آن را به‌،وان «تغییر به‌خاطر تغییر» تعبیر کنند، اما این یکی را نسخه «در کار گذاشتن» او می‌نامم. همانطور که در اینجا وجود دارد، می توانم متوجه شوم که چرا ویور هنگام کار روی یک دیگ جوشان، آستین های عبایی بلند و روان نمی خواهد. بنابراین، من اصلاً از این تغییر کوچک مهم نیستم. من تقریباً از همه جنبه ها یک هومر ک،یک هستم، بنابراین تمایل دارم به آن طرح ها وفادار بمانم، اما این یک به روز رس، خوب است. نکته این است که بخش نرم شنل روی بازوها می آید تا به طور طبیعی ب،بد، بنابراین اگر آستین های کوتاه روی بازوهای مجسمه سازی شده برای شما من، نیست، تقریباً مشکلی با شنل نیست.

مانند تمام چهره‌های Masterverse، Shadow Weaver به میزان قابل توجهی بیان می‌بالد، و این یکی از نسخه‌های قبلی او در این زمینه بالاتر است. سخت است که شکلی که عمدتاً در لباس پوشیده شده است به سطح “فوق العاده مفصل” برسد، اما قطعاً نکات مفیدی در اینجا وجود دارد که قبلاً وجود نداشتند و دامنه حرکت به طرز شگفت آوری خوب است. سه نقطه مختلف در ،مت “پا” فیگور وجود دارد که حرکت می‌کنند، بنابراین می‌تو،د SW را در حالت‌هایی قرار دهید که قبلاً ممکن نبود. تکه پشتی کالاهای نرم به تسهیل حرکت برخی از مفاصل کمک می کند و برای پارچه به خوبی انجام می شود، که من معمولاً در این مقیاس به آن توجه نمی کنم.

Shadow Weaver همراه با گرز توپ کریستالی، افکت آتش، دست‌های متناوب، و پایه پرواز/هور می‌آید. همه اینها برای او و همچنین برای فرمول Masterverse قابل پیش بینی هستند. پایه شناور برای من بسیار ضروری است زیرا توانایی پرواز او را نشان می دهد، اما او را برای کمک به چیدمان روی قفسه کمک می کند، بنابراین خوشحالم که گنجانده شده است. دست‌های قابل تعویض همیشه برای گزینه‌ها خوب هستند، و در حالی که نیاز هرگز برای من مهم نبوده است (من بیشتر جادوی او را از دستان او می‌بینم)، این وسیله‌ای من، برای او است، و شعله قابل جدا شدن جلوه خوبی به آن می‌افزاید. قطعه

در نهایت، می‌خواهم بگویم که چیزی که Masterverse انجام داده است، هنر بسته‌بندی است. Origins نیز همین کار را انجام داده است، اما این چهره‌های پویا دارای هنر حمایتی بوده‌اند، و در این مورد از طرف Eamon O’Donoghue، MOTU، که همیشه عدالت را به‌جا می‌آورد. تصویر پشتی حس ک،یک زیادی را ایجاد می‌کند، اما من واقعاً قطعه‌ای را روی ستون فقرات حفر می‌کنم که با توجه زیادی به نور و جزئیات، آن چوب و افکت را نشان می‌دهد. ای کاش بسته بندی بیشتر اجازه می داد، زیرا واقعا استثنایی است.

به طور کلی، من احساس می‌کنم که Masterverse هنوز راه خود را پیدا می‌کند. همانطور که گفتم، طراحی های زیبایی شناسی چهلمین سالگرد، و تا حدی کمتر، طرح های “نیو اترنیا” قوی ترین هستند، بنابراین امیدوارم بیشتر از این ها ببینم. هنگامی که به طور خلاصه ظاهر شد، یک سفارش سریع در آمازون برای این کار دریافت کردم، اما من هنوز پیش سفارشی برای او ندیده ام. خوشبختانه BBTS و دیگران به زودی آنها را در دسترس خواهند داشت، زیرا Shadow Weaver چهره بسیار محکمی است.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. من از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جان خود می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/02/mattel-masters-of-the-universe-masterverse-shadow-weaver-review/