BBTS News – Power Rangers، DC Multiverse، Marvel Legends، Transformers، Gargoyles و بیشتر – The Toyark


در اینجا آ،ین به روز رس، از اسپانسر است فروشگاه ،اب بازی بد بزرگ. در زیر می تو،د نکات برجسته را مشاهده کنید. با کلیک بر روی تصویر مستقیماً به خبرنامه کامل منتقل می شوید.

bbts قبل از ورود combo011823

—————
پیش سفارش های جدید
—————
Fantastic Four و Spider-Man به ،وان Marvel Legends از Hasbro در صحنه ظاهر شده اند! Hasbro برای ما فیگورهای Power Rangers از Mighty Morphin، Lost Galaxy، Dino Fury و Dino T،der را به مجموعه Lightning آورده است! دی سی مولتیورس شخصیت های بیشتری را برای ما به ارمغان می آورد و اکشن فیگورهای ،اب بازی مک فارلین! طرفداران، کل،یونرها و بچه ها به طور ی،ان می توانند از این فیگورهای مجموعه ک،یک 3.75 اینچی با الهام از شخصیت های کمیک های مارول لذت ببرند! با اکشن فیگور اکشن Transformers Studio Series Deluxe Cl، Airazor، اکشن حماسی فیلم های Transformers را از صفحه نمایش بزرگ به مجموعه خود بیاورید! زمان گارگویل ها دوباره فرا رسیده است! دیوید زاناتوس تاجر بی رحم ربات های قبیله فولادی را در تصویر گارگویل ها خلق کرد تا ارتش شخصی او باشند! از فرنچایز محبوب «لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان» یک نندوروئید از لئوناردو و رافائل می‌آید! Transformers Generations Retro Headmasters Deluxe Wave 2 شخصیت های مورد علاقه طرفداران را از سراسر جهان چندگانه Transformers گرد هم می آورد! The Mythic Legions: Necronminus اکشن فیگورهای Four Hor، منتشر شد! Bandai Spirits Ichibans، مفت، است که جدیدترین نسخه های خود را با شخصیت های Dragon Ball اعلام کند! Gigan به خط SHMonsterArts ملحق شد و پنجاهمین سالگرد حضور خود را در فیلم Godzilla vs. Gigan (1972) جشن گرفت! تصویر السا لان،تر از موجودی که برای جفت هیولا به هم دوخته شده است در این فیگور اکشن نهایی در مقیاس 7 اینچی به تصویر کشیده شده است! NECA یک اکشن فیگور جدید Ultimate از معروف ترین خون آشام همه آنها را اعلام می کند … Dracula! پس از یک سال توسعه، استودیو تونشی مفت، است که رالف جونز و کلارک استیل در مقیاس 1/12 را از Metal Slug XX ارائه می‌کند! این زمان هیجان انگیزی است که طرفدار Masters of the Universe باشید، Mattel Roton 40th Anniversary Origins را برای ما به ارمغان می آورد! از ،مه محبوب، مرد اره برقی، یک شکل قدرت در مقیاس 1/7 آمده است! نمایشگاه Funko 2023 آغاز شد! از بازی پرطرفدار جه، ورزش های الکترونیکی League of Legends، شکلی از Star Guardian Ahri آمده است! از سری بازی های ویدیویی Kingdom Hearts، این عروسک اکشن کینگ میکی از Square Enix می آید! LOTR یا Dune fandom خود را با کپی های خارق العاده جشن بگیرید! Icon Heroes GI Joe Storm Shadow و Snake Eyes را ارائه می دهد! Knight Rider Knight 2000 Kit به ،وان یک کیت مدل مقیاس 1/12 Ao،ma اینجاست! بعدی در خط Transformers Masterpeice، Seizan است، یک تعویض کننده سه گانه که می تواند از ربات، به موتور آموزشی، به حالت ،یبی و دوباره تبدیل شود! Tama، Nations نسخه‌های جدیدی از برندهایی مانند Across the Spider-Verse، Naruto، Jujutsu Kaisen و بیشتر دارد! وقتی Czarface و Impostarr برای کنترل کهکشان رودررو می شوند، یک مسابقه حماسی مطمئناً در راه است! مطمئن شوید که آ،ین مجسمه ها و مجسمه های وارداتی را با مارک هایی مانند Persona 5 و Gen،n Impact بررسی کنید!

————
تازه رسیده ها
————
آ،ین اکشن فیگورهای موجود در Dragon Ball SHFiguarts را بررسی کنید! NECA تعداد زیادی اکشن فیگور نهایی در انبار دارد! ما قرمز می بینیم! هالک قرمز با این فیگور کاملاً جدید به مجموعه اکشن فیگور کل،یونر مارول منتخب بازگشت – اکنون در انبار! Kaiyodo یک نسخه تازه وارد از یکی از طرفداران مورد علاقه را ارائه می دهد: Venom باورن،ی Amazing Yamaguchi Revoltech! کراس اوور Dynamic 8ction Heroes Iron Man Super Super Super Medieval Knight موجود است! دومین Super Saiyan از “Dragon Ball Z”، Super Saiyan Trunks، از سری FiguartsZERO EXTRA BATTLE می آید! Valiant Comics FigZero S Bloods،t the Valiant 1/12 Bloods،t، اولین قهرمان دنیای Valiant که به سری Threezero FigZero S پیوست، وارد شد! The Avengers: Infinity Sage DLX Iron Man Mark 50 1/12 Scale Figures از Threezero اینجاست! از “Jujutsu Kaisen 0: The Movie”، Yuta Okkotsu از خط تولید SHFiguarts به همراه بسیاری دیگر از آیتم های Tama، Nations می آید! از “Jujutsu Kaisen 0: The Movie”، Yuta Okkotsu از خط تولید SHFiguarts به همراه بسیاری دیگر از آیتم های Tama، Nations می آید! از مانگا Mobile Suit Gundam: Char’s Conterattack – Beltorchika’s Children، این مدل های Hi-n Gundam در مقیاس 1/144 ارائه می شود و دارای لوازم جانبی زیادی برای ایجاد تمام ژست های مورد علاقه شماست! مجری بیگانه و قهرمان لانگ شات از قدرت دستکاری احتمالی خود استفاده می کند تا هر شانسی را به نفع خود تغییر دهد – و امروز این به م،ای حضور در صفحه New Arrivals است! چهره‌های Banpresto از ،مه، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر در دسترس هستند! به خانه تلفن بزنید – و حتماً مجموعه لو، 40th Anniversary NECA ET موجود در انبار را به خانه ببرید!


منبع: https://news.toyark.com/2023/01/19/bbts-news-power-rangers-dc-multiverse-marvel-legends-transformers-gargoyles-and-more-491860