این Misfittens از Basic Fun میوول هستند!


با یکی از این بدجنس‌های میو و ولوم بغل شوید! | منبع: BasicFun!/The Toy Insider

بد فیتن ها میو گربه هستند! این مخمل‌های مخمل خواب دار خالص از Basic Fun باعث می‌شود بچه‌هایی که بخواهند همه آن‌ها را جمع‌آوری کنند!

در داخل یکی از هشت بطری کل،یونی، بچه ها می توانند یکی از 12 بچه گربه منحصر به فرد را پیدا کنند که در تنگنا قرار گرفته اند (همانطور که گربه ها به آن معروف هستند). بعد از باز ، پیچ، بچه گربه را از دم بکشید و بچه ها گربه ای را پیدا می کنند که از بسته به پوف تبدیل می شود! آن را پف کنید و بچه ها بچه گربه ضخیم خود را برای نوازش خواهند داشت.

بد فیتن ها کل،یون های وحشتناکی هستند! | منبع: Basic Fun!

چیزی که این مخمل‌ها را سرگرم‌کننده می‌کند این است که بچه‌ها می‌توانند آن‌ها را بارها و بارها در قوطی‌هایشان برگردانند. نادرست‌ها از مواد بسیار نرمی ساخته شده‌اند که به راحتی فشرده می‌شوند و در کوچک‌ترین فضاها قرار می‌گیرند. به غیر از قوطی، بچه ها می توانند مکان های امن دیگری پیدا کنند تا ببینند بچه گربه هایشان کجا می توانند بروند. آنها همچنین برای همراهان عالی در سفر هستند زیرا می تو،د آنها را در یک کوله پشتی یا چمدان بفشارید. این منتقد اندازه یک بالش مسافرتی منحصر به فرد را احساس کرد!

پرتاب ، آنها یا حتی استفاده از آنها برای یک بازی مخفی کاری نیز سرگرم کننده است. یک کودک می تواند آن را پنهان کند و دیگری می تواند سعی کند آن را پیدا کند. از آنجایی که Misfitten می تواند در یک نقطه تنگ قرار بگیرد، امکان مخفی ، آن بی پایان است!

در مجموع، هر یک از این Misfittens می تواند بهترین ، جدید کودک باشد!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/misfittens-plush-review/