خرید ربات اسباب بازی-اسباب بازی رباتیک-قیمت ربات کنترلی

مدل AK شامل یک ربات کوچک می باشد که دارای رنگ های شادی است و همچنبن رقص نور دارد و همزمان با حرکات موزون و رقص نور، آهنگ هم پخش می کند. این ربات از جنس پلاستیک با کیفیت تولید شده است که از مواد اولیه درجه یک تولید شده است و مواد مضر ندارد. ربات Smart Cleaningz یک ربات با کنترل بی سیم می باشد که علاوه بر حرکت کردن برای فرزند شما میرقصد، شعر و آهنگ می خواند،می رقصد و قصه و لالایی می خواند. با تهیه این ربات ربای فرزندان میتوانید آنها را ساعت ها سرگرم کنید. کپی رایت 1401 تمامی حقوق مادی و معنوی این فروشگاه متعلق به روبویونیک ( شرکت خلاق رباتیک آروند) است.

  • علاوه بر کودکان، بزرگسالان هم از طرفداران این دسته از اسباب بازی ها هستند.
  • ربات ها دارای تنوع فوق العاده زیادی هستند که این ویژگی باعث شده هر کودکی با هر سلیقه ای ربات مورد علاقه خود را از بین دنیای ربات ها انتخاب کند.
  • با خرید یک ربات اسباب بازی می‌توانید کودک خود را خوشحال و راضی کنید.
  • این مسیر می تواند یک راه عالی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان با انجام کارهای مفید باشد.
  • همچنین برند های با کیفیت تر مسلماً قیمت های بالاتری دارند زیرا ربات های عمر مفید طولانی تری دارند.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه محصولات آرتی کالا طیف وسیعی از ربات اسباب بازی را مشاهده و جزئیات آن‌ها را بررسی کنید و بهترین گزینه را متناسب با علایق و بودجه مورد نظر تهیه کنید. سگ راهرو و پشمالو موزیکال اسباب بازی یک سگ بامزه و جذاب برای بازی و سرگرمی کودکان 2 سال به بالا است که بصورت هوشمند و سنسوری می باشد. این ربات‌های اسباب‌بازی می‌توانند به بچه‌ها کمک کنند مهارت‌های شناختی مانند تفکر انتقادی و حل مسئله را بیاموزند و در عین حال از جمع‌آوری و کارکرد آن‌ها لذت ببرند. در این نوشته سعی شده است بهترین اسباب‌بازی‌های روباتی موجود در بازار که مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته اند و تناسب سن، ایمنی، ارزش آموزشی آن ها ارزیابی و مشخص شده را به شما معرفی کنیم. در صورت تمایل به خرید ربات هوشمند و انواع های دیگر این اسباب بازی به صورت حضوری ، فروشگاه نیماپروداکت پذیرای شما خواهد بود و در داشتن بهترین خرید شما را همراهی خواهیم کرد.

آیا خرید ربات برای کودک محدودیت سنی دارد؟

در بعضی از این ربات‌ها قابلیت هایی نظیر تیراندازی و چرخش و حرکت دست و پا و … دارند. سگ رباتیک دوست داشتنی که با کنترلی که همراهش هست به بهترین دوست کودکان تبدیل میشه. اسباب بازی ربات خرگوش موزیکال یک خرگوش با مزه و با نمکه که می تونه یه دوست خوب برای کوچولوتون بشه.

اگر می خواهید زمان استفاده از تبلت و گوشی را برای کودکانتان کاهش دهید، توصیه می شود آنها را به یک فعالیت خلاقانه با ربات ها دعوت کنید. ربات به کودکان کمک می کند تا سرگرم شوند و در عین حال زمانی را از بازی های رایانه ای دور بمانند. زمان آن فرا رسیده است که از فناوری و تکنولوژی های روز، برای یادگیری بهتر فرزندانمان استفاده کنیم. بسیاری از برندهای اسباب‌بازی از فناوری‌های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی، برای متحرک کردن اسباب‌بازی‌های خود استفاده می‌کنند.

برای کاهش زمان نمایش، سرگرم کردن کودک با ابزارهای سرگرم کننده وخلاقانه را توصیه می کنند. بازی با یک ربات اسباب بازی به آنها کمک می کند تا سرگرم شوند و در عین حال از صفحه نمایش دور بمانند. این یک راه عالی برای گذراندن اوقات فراغت خود برای انجام کارهای مفید است. آیا کودک شما مجذوب یک ربات اسباب بازی کنترلی شده است؟ چه پاسخ مثبت باشد چه خیر، با ما همراه باشید. کتاب موزیکال انگلیسی وایت بردی دارای 22 صفحه سرگم کننده و آموزشی است و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 3 سال تبدیل کرده است. واکر موزیکال دوکاره کودک وین فان مناسب برای کودکان نو پا و کمک به حفظ تعادل کودک.

این برنامه ریزی منظم در ربات ها باعث کارکرد بهتر و دقیق تر آن ها شده است . بنابراین، کودک با درک این موضوع به دنبال برنامه ریزی و مدیریت زمان در زندگی روزمره خود است و از داشتن نظم در کارها استقبال می کند . اینجا تمام محصولات استوک اروپایی و آمازون با گارانتی مهلت تست و بازگشت وجه به فروش میرسد. برای دریافت آخرین اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات ویژه که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شوند ، در اینجا ثبت نام کنید. بعد از مطالعه ویژگی‌ها و توضیحات در مورد هر ربات برای خرید آن تصمیم بگیرید.

دایناسور تی رکس مدل Dinosaur World

Happy Fingerlings – این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جالب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسباب بازی ربات میمون بنفش مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. Blue Happy Fingerlings – این بچه میمون های دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جالب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسباب بازی ربات میمون آبی فیروزه ای مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. کتاب موزیکال وین فان دارای 5 صفحه سرگم کننده و آموزشی پلاستیکی و فاقد هر گونه مواد مضر و شیمیایی می باشد که آن را به یک اسباب بازی جذاب برای کودکان بالای 12 ماه تبدیل کرده است. این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و…

کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست. در این دسته برای هر سن و سالی اسباب بازی مهیجی وجود دارد و حتی برای نوجوانان و بزرگسالان که به اسباب بازی‌های رباتیک علاقه‌مند هستند. با کمی جستجو و مشاهده عکس ربات اسباب بازی در این دسته‌بندی احتمالا اسباب بازی هیجان انگیز خود را خواهید یافت.

در این بخش ربات های اسباب بازی وجود دارد که کودکان را سرگرم می‌کند. ربات‌های اسباب بازی هوشمندی که دارای کنترل هستند و بدون سیم و دکمه روی خود، توسط شما کنترل می‌شوند. ربات‌هایی در اشکال مختلف مانند حیوانات و اکشن فیگورها با یا بدون کنترل که می توانید از این بخش خرید کنید. یکی از مواردی که در خرید اسباب بازی برای خانواده‌ها اهمیت دارد اینکه اسباب بازی خردیاری‌شده کودک را به خطر نیندازد و آسیبی به او نرساند. خوشبختانه ربات‌ها جزء این دسته از اسباب‌بازی‌ها هستند به همین دلیل با خیال آسوده می‌توان آنها را تهیه کرد و در اختیار کودک قرار داد و شاهد لذت بردن کودک از آن بدون هیچ نگرانی بود.