دسته‌بندی: ربات‌های اسباب بازی و سرگرمی مشخصات، قیمت، خرید Pishrobot Shop

از دایناسور اسباب بازی کنترلی که از ربات های محبوب کودکان تا سن پیش از دبستان است تا ربات تبدیل شونده اسباب بازی که برای هر رده سنی به ویژه نوجوانان جذاب و پرفروش است در فروشگاه عرضه می شود. خرید یک ربات اسباب بازی ربات می تواند به آموزش کودکان به روشی سرگرم کننده کمک کند. اسباب بازی اژدها رباتیک بزرگ بهترین هدیه برای کودکان بالای 4 سال است.

با توجه به زمان طولانی که کودکان با اسباب بازی‌هایشان می‌گذرانند، طبیعی است که این اسباب بازی‌ها تاثیر بسیار مهمی در شکوفایی و رشد استعدادهایشان داشته باشند . با وجود یک ربات می‌توان کاربردهای آن را در زندگی به کودکان آموزش داد و در مورد آنها با کودک صحبت کرد. موجب درک بچه‌ها از هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی که به کمک ربات ساخته شده می‌شوند. حس لذت‌بخش داشتن یک شخصیت محبوب سینمایی را با این کاراکترهای رباتیک میشه تجربه کرد. مثل ربات بیبی یودا Star Wars که شبیه به شخصیت گروگو طراحی شده و کارهایی‌ شبیه به کارهای بچه در سریال مندلورین رو انجام می‌ده.

  • ربات‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب و جالب و خواستنی هستند و در دسته اسباب بازی مورد علاقه کودک قرار می گیرند.
  • ربات کنترل از راه دور اسباب بازی خلاقیت و یادگیری را افزایش می دهد.
  • اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد.
  • اکنون، لگوها و سایر اسباب‌بازی‌های با فناوری پایین با روبات‌های با فناوری پیشرفته ترکیب شده‌اند که به تبدیل یادگیری در مورد مهندسی، کدنویسی و ریاضیات در کنار بازی و سرگرمی کمک می‌کنند.

نکته جالبی که در مورد ربات‌ها وجود دارد اینکه همواره در حال پیشرفت هستند. مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ربات‌های اسباب‌بازی تولید شده توسط شرکت‌های مطرح اسباب‌بازی. این ربات‌ها مثل پاندارو رباتیک پیک ا رو کارایی متعددی دارند و به خاطر تنوع کارهایی که می‌تونن انجام بدن تکرارپذیری بالایی در بازی دارن. یعنی بچه‌ها از بازی کردن با این ربات‌ها به هیچ وجه خسته نمی‌شن و هر بار ویژگی‌های جدیدی از این کارهای رباتیک رو کشف می‌کنن.

اسباب بازی موزیکال (

به هر حال با قطعیت می توان گفت ربات‌های اسباب بازی یک وسیله جذاب و دوست‌داشتنی برای کودکان در دنیای مدرن امروز به شمار می‌روند. پیشروبات با بیش از ۱۹ سال سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی، رباتیک و آموزش رباتیک، اقدام به گزینش و عرضه انحصاری برترین محصولات رباتیک از سراسر دنیا با کاربردهای آموزشی، پژوهشی و صنعتی نموده است. از جمله این محصولات می‌توان به انواع ربات، کیت‌های آموزشی رباتیک، قطعات ربات، پلتفورم‌های رباتیک، بازوهای رباتیک و ربات‌های انسان نما اشاره نمود. همچنین پیشروبات انواع محصولات رباتیک نظیر کنترلرهای ربات، بازوهای رباتیک و پلتفورم های مختلف را در ایران طراحی و تولید می‌نماید. اسباب بازی‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد در مقایسه با آنچه در گذشته وجود داشت بسیار حرفه‌ای و تخصصی‌تر است و به مراتب مزایای بیشتری را برای ذهن و روان کودکان به همراه دارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزایای خرید ربات اسباب بازی را معرفی خواهیم کرد.

کامیون اسباب بازی (

یکی از کاربردهای ربات‌ها در صنعت اسباب بازی سازی است که این صنعت را بالکل دچار تغییر و تحول کرده و اسباب‌بازی‌های جذابی را روانه بازار داشته است. با این اسبا‌ب‌بازی‌های رباتیک و سورپرایزهای کنارشون می‌شه کلی بازی کرد و از اون‌ها در کنار ربات استفاده کرد. مثل ربات‌های پرزنت پتس که حتی خود حیوونی که قراره از داخل جعبه بیاد بیرون سورپرایزیه و معلوم نیست چیه.

ربات دایناسور کنترلی مدل 1042A

این خرگوش موزیکال علاوه بر موسیقی و چراغ رقصانی که داره میتونه بپره و گوش و دومشو تکون بده. اگر به فکر خرید محصولات متنوع رباتی هستید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیویو همچنین با مقایسه ی امکانات و ویژگی‌های تک‌تک آن‌ها ، می‌توانید تصمیم مطمئن‌تری بگیرید. اصلی ترین فاکتوری که خانواده ها هنگام خرید اسباب بازی به آن توجه خواهند داشت، بی خطر بودن آن می باشد و ربات های اسباب بازی از لحاظ امن بودن تضمینی می باشند. با توجه به این نکته که دنیای امروزی را دنیای دیجیتال می‌دانند، شاید ضروری باشد که فرزندانمان را به صورت کنترل شده با چشمه‌هایی از این دریای عظیم آشنا سازیم و سرگرم شدن با ربات های اسباب بازی می‌تواند این شرایط را برای کودکان مهیا کند.