ربات اسباب بازی مدل DIE-CAST » مرزکده-اسباب بازی رنگین

ربات اسباب بازییک فناوری است که فرصتی برای یادگیری یک مهارت متفاوت مانند خلاقیت در سراسر جهان ایجاد می کند. برای اینکه یاد دهی اثر بخش باشد نیاز به ذهن و فکری تازه است به همین دلیل اسبا بازی ها جنبه آموزشی بیشتری برای کودکان دارند، و به آنها یاد می‌دهند که خلاق باشند و متمرکز بمانند. این مفاهیم به طور کلی در مدارس آموزش داده نمی شود، اما فرزندان شما آنها را از طریق این ربات اسباب بازی ها یاد خواهند گرفت.

پخش نور و پخش صوت از دیگر قابلیت های جالب توجه ربات هاست و برای بچه ها بسیار دوست داشتنی خواهد بود. بعضی از ربات ها قابلیت کنترل از راه دور با ریموت را نیز دارند و قابل اتصال به گوشی های هوشمند و تبلت نیز هستند. از جمله جذابیت های یک ربات اسباب بازی، قابلیت حرکت، امکان تغییر ظاهر، کنترل و تیر اندازی است. این موارد ظاهر یک ربات را تا حد ممکن به قهرمانان مجله خبری اسباب بازی جنگ ستارگان و دیگر شخصیت های کارتونی رباتی نزدیک می کند و به تخیلات کودکانه قوت می بخشد. با خرید ربات اسباب بازی بچه ها دیگر داشتن هر کدام از شخصیت های داخل کارتون ها را یک رویای دست نیافتنی نمی بینند. ساخته شدن همین باور در ذهن کودکان که هر چیزی که به آن علاقه دارند دست یافتنی و محقق شدنی است یکی از مهمترین تاثیرات این قبیل اسباب بازی هاست.

  • این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله.
  • اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست.
  • اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل ببر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است.
  • کودکان با ساخت یک ربات ساده مفاهیم علمی را می‌آموزند و بعد از تجربه ساختن یک محصول اعتماد به نفس او بالا می‌رود.

تیم ماتی لوس در تلاش است تا با فراهم آوردن امکاناتی منحصر به فرد و جامع، تنوع فراوانی از برترین و سالم ترین محصولات را به صورت آنلاین در دسترس همه کودکان ایران زمین قرار دهد. هر ربات با توجه به قابلیت‌هایی که دارد از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد بود. این در حالی است که مواد سازنده و فناوری به کار رفته در ربات نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد.

درج توی-خرید اسباب بازی

این دسته از کودکان به اسباب بازی‌های خاصی علاقه بیشتری نشان می‌دهند. ربات اسباب بازی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کودکان باهوش باشد. کودک باهوش با تماشای ربات و بازی با آن به فکر فرو می‌رود و نوعی هیجان جدید را تجربه می‌کند. در میان اسباب بازی های رباتیک، ربات اسباب بازی حیوانات، جذابیت بسیار زیادی داشته و نظر کودکان را جلب می‌کند. حیواناتی مانند سگ ، اژدها و دایناسور بسیار به دنیای اهلی و یا تخیلی کودکان نزدیک هستند.

راهنمای خرید

ربات های جنگی با قابلیت تیر اندازی نیز برای پسر بچه ها جذابیت زیادی دارد. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا یک اسباب بازی پسرانه جذاب برای کودکان بالای 5 سال می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ربات کنترلی و ربات کنترلی اسباب بازی هوشمند با کیفیت بالا به فروشگاه اینترنتی پیویو سر بزنید و متناسب با نیاز و علاقه ی خود ثبت سفارش نمایید. خرید ربات اسباب بازی محدودیت سنی ندارد و چه بسا بعضی از آن ها حتی برای بزرگسالان نیز جذابیت زیادی داشته باشند. اما به طور کلی این محصولات برای گروه سنی بالا تر از سه سال طراحی و ساخته می شوند. کودکان زیر سه سال بهتر است از اسباب بازی های غیر متحرک و ساده بهره ببرند.

علاوه بر این ها هدیه دادن یک ربات کنترلی به عنوان کادو تولد به فردی که علاقه مند به این موضوعات است بسیار ارزشمند خواهد بود. با اینکه پسربچه‌ها علاقه بیشتری به ربات‌ها مخصوصا ربات‌های جنگی دارند اما دختربچه‌ها نیز نسبت به این نوع از اسباب بازی‌ها علاقه زیادی از خود نشان می‌دهند. آنچه واضح و روشن است اینکه تنوع در ساخت این نوع اسباب بازی به راحتی می‌تواند هر کودکی را به سمت خود بکشاند. پیشنهاد می‌شود وارد فروشگاه اینترنتی ماتیلوس شوید و انواع ربات اسباب بازی با برند فور ام (۴M) را در دسته “رباتیک و اسباب بازی هوشمند” بیابید و مطابق با سلیقه کودکتان هر کدام را که می‌خواهید انتخاب و خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. تنوع گستردهربات کنترلی پسرانهامکان تهیه آنها را با قیمت‌های مختلف فراهم کرده است.

فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود. همچنین همیشه سعی شده با کیفیت ترین کالا برای عرضه به مشتریان عزیز را ارائه دهیم. والدین می‌توانند با انتخاب اسباب بازی‌هایی که موجب ارتقاء مهارت‌های شناختی می‌شوند، شرایط پیشرفت فرزند خود را در راستای استعدادهایشان فراهم سازند. ربات‌ها با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند وسیله مناسبی برای کودکان باهوش باشند و قوه تخیل آنها را تقویت کنند. طول عمر، ماندگاری و دوام از مهم‌ترین ویژگی‌های ربات اسباب است.