بررسی افسانه های مارول رونان متهم


متهم کن! او شما را متهم می کند! آنها را متهم می کند! به نظر می رسد که تیم Hasbro Marvel Legends از اتهامات رونان که آنها از نگاه کمیک نمادین در خط چشم پوشی کرده اند خسته شده اند. خوب، حالا او فقط می تواند خود را به داشتن یک اکشن فیگور بسیار سرگرم کننده متهم کند.

با نگهبانان کهکشان: جلد سوم در آستانه انتشار، ما شروع به دیدن افسانه های مارول می کنیم که از آن فیلم جدید در قفسه های ،ده فروشی پشتیب، می کنند. نمی توان انکار کرد که Ronan the Accuser نقش مهمی در راه اندازی موفقیت فرنچایز ایفا کرد. مدتی قبل نسخه فیلم MCU رونان را دریافت کردیم، اما در نهایت دریافت ظاهر کمیک نمادین به ،وان یک محصول عالی برای حفظ نام شناخته شده عمل می کند، اما نسخه جدیدی را ارائه می دهد.

برای طرفداران شخصیت های کمیک و Fantastic Four (هی، من هر دو هستم!)، این نیز یک نسخه عالی است. حتی با وجود اینکه رونان به گوشه نگهبانان در انظار عمومی رفته است، من همیشه او را بخشی از گا،ی سرکشان F4 می دانم. اکنون، او مطمئناً می تواند هر دوی این چیزها و بیشتر باشد، زیرا در واقع او همینطور است، اما گوشه F4 همیشه اولویت اصلی من در Marvel Legends بوده است، بنابراین من آماده استقبال از این چهره با آغوش باز بوده ام.

اگر یک دقیقه با ML بوده باشید، به یاد خواهید آورد که *از نظر فنی* این اولین کمیک Ronan در خط نیست. در اوایل ه،رو یک BAF ارائه می‌شد که بر اساس برداشتی مدرن‌تر از شخصیت بود، و رقم خوبی بود. با این حال، برای آن دسته از ما که نسخه ک،یک این شخصیت را در مغزمان سوخته‌ایم، آن نسخه هرگز واقعاً کارساز نبود. اکنون، ما یک پیشنهاد جدید داریم که با موفقیت نمادهای شخصیت را به تصویر می‌کشد، در حالی که او را بیشتر ک،یک نگه می‌دارد.

این فیگور لو، در درجه اول به دلیل بزرگ بودن به ،وان چنین طبقه بندی می شود. رونان مقداری استفاده مجدد از چهره‌های قبلی دارد (فکر می‌کنم مقداری Colossus را آنجا می‌بینم، اما در شناسایی این قطعات بسیار بد شده‌ام)، که بیشتر من، است. این شکل قد بلندی است، که خوب است، اما در عین حال واقعاً چنگال است، پس برای رونان ضخیم آماده باشید. برای من، این به خوبی کار می کند. من اصلاً درگیر این واقعیت نیستم که او شاید کمی بیشتر از آنچه من تصور می‌کنم او را دوست داشته باشد – طراحی ک،یک کربی و خطوط لباس او را بزرگ و با ابهت نشان می‌دهد.

بیان همان چیزی است که انتظار دارید، و برای یک شخصیت Marvel Legends بسیار استاندارد است. همچنین همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، برخی از مفاصل مانند گردن و شانه ها به دلیل طراحی شخصیت، دامنه حرکتی خود را کمی محدود می کنند. این بیشتر در مورد گردن صدق می کند، اما از آنجایی که بالشتک های شانه روی لولاهای نوک کوچکی قرار دارند و قابل جابجایی هستند، می تو،د حرکت کمی در آنجا داشته باشید، اما ممکن است قطعات در موقعیت نامن،ی قرار بگیرند. من به این نکته اشاره خواهم کرد که آرنج، مچ دست و زانو (حداقل در این شکل خاص) واقعاً قوی و محکم هستند، بنابراین خیساندن داغ ممکن است در زمان جعبه گشایی کمی برای او مفید باشد.

با این اوصاف، من عاشق رنگ‌ها و یادداشت‌های طراحی کربی ذکر شده در این شکل هستم. مطمئناً، او عمدتاً تک رنگ است، اما رنگ‌ها و درخشش‌های مختلف به ایجاد ظاهری جالب و چشم‌نواز کمک می‌کنند، و خط کار پیچیدگی من،ی را برای حفظ تمرکز شما اضافه می‌کند. چکش او (لوازم جانبی تنها) نیز به خوبی کار می‌کند و می‌تواند حالت‌های مختلف را هم با یک دست و هم با دو دست آسان کند.

به طور کلی، من از اینکه بالا،ه یک رونان متهم را در Marvel Legends به دست آوردم بسیار خوشحالم. همانطور که گفتم، چه عاشق چهار شگفت‌انگیز، چه نگهبانان یا به طور کلی مارول باشید، رونان نقش مهمی در مجموعه شما بازی خواهد کرد، پس روی این رقم نخوابید. شما هنوز هم می تو،د او را در اینجا سفارش دهید.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جانشان می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/04/hasbro-marvel-legends-ronan-the-accuser-review/