پانل گچی معمولی GR کناف قیمت ارزان و خرید انواع پانل گچی کناف نوین کناف | panelgachikanaf

پانل گچی معمولی GR کناف قیمت ارزان و خرید انواع پانل گچی کناف نوین کناف | panelgachikanaf

این محصول بعنوان دیوار داخلی ، دیوار خارجی ، دیوار پارتیشن و سقف کاذب مورد استفاده قرار میگیرد . شرکت کناف ایران معروف ترین شرکت تولید پانل گچی در ایران است، ورق کناف ایران باکیفیت ترین کناف شناخته شده و تقاضای آن نسبت به سایرمحصولات مشابه شرکت های دیگر بالاتر است. مزایای اجرای دیوار کناف و اجرای سقف کاذب کناف مانند سرعت و دقت بالا در اجرا ، سهولت در نصب ، ایمنی در مقابل زلزله و آتش ، امکان عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی ، تعمیرات ، تغییرات و نگهداری سهل و آسان و …

  • این نوع سقف کاذب بسیار سبک بوده و شامل زیرسازی فولادی متصل به سقف اصلی می باشد که صفحات روکش دار گچی به وسیله ی پیچ مخصوص بر روی آن نصب می شود.سپس درزهای آن بوسیله ی نوار درزگیری پوشش داده شده و پس از بتونه و ماستیک کل سطح آماده رنگ آمیزی میشود.
  • مزایای بیشمار سیستم های ساخت و ساز خشک باعث شده که امروزه این سیستم ها به صورت گسترده در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته و جایگزین روش های منسوخ بنایی http://panelgachikanaf.com گردد.
  • پنل‌های گچی FR (مقاوم در برابر حریق و رطوبت) در مکان‌هایی که توام با رطوبت ممکن است مقاومت در برابر حریق مورد نیاز باشد، استفاده می‌شوند، این پنل‌ها دارای روکش سبز بوده و در راستای محور میانی پشت خود مهر قرمز کناف به صورت لاتین چاپ شده است.
  • قیمت ارائه شده تمامی محصولات کناف توسط شرکت نوین کناف زیر قیمت کارخانه بوده و کیفیت محصولات تضمین شده و شامل گارانتی می­باشند.
  • نمایندگی های رسمی صرفاً در صورت فروش کناف به صورت سیستمی یعنی فروش پانل کناف همراه با زیرسازی متناسب با آن مجاز به تخفیف به میزان اعلام شده از طرف کارخانه کناف ایران می باشند.

صفحات گچی کناف ، به دلیل داشتن تعدادی از مزایای غیرقابل انکار ، پرفروش ترین محصول در گروه خود محسوب می شوند.برای خرید این محصول با شماره های درج شده در سایت پدید ساخت رستاک تماس بگیرید. با توجه به اینکه تولید این محصول در کارخانه استاندارد تولید میشود از این رو محصول دارای نشان ملی استاندارد ایران است. استاندارد پانل MR کناف مطابق با دستور العمل و تائیدیه سازمان استاندارد ملی ایران است. فروشگاه ساختمانی صاد اصالت و استاندارد کالای مورد نظر را تائید میکند.

پنل دیوارپوش سه بعدی گچی طرح ماه (پنل دکوراتیو گچی)

پانل گچی معمولی RG کناف با ضخامت 12/5 بیشترین استفاده در بین ضخامتهای دیگر، دارد. یکی دیگر ازمحصولات نوین کناف تایل معرق cnc است، بیشترین کاربرد تایل معرق سی ان سی در سقف و دیوار کاذب کناف می باشد، به علت تنوع زیاد در طرح به یکی از پرطرفدارترین متریال مورد استفاده دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. گچ برگ ضد حریق در مناطق و مکان هایی که در مجاورت حرارت قرار دارند بکار می رود این نوع کناف به مدت کوتاهی در برابر حرارت و آتش مقاوم بوده و از وقوع احتمالی آتش سوزی جلوگیری می کند.

اجرای سقف کاذب فایبر سمنت برد

علاوه بر سطح آن قسمت های طولی آنها با روکش کاغذی محکم پوشش داده می شود. ضایعات ناشی از اجرای کناف کم و ضایعات آن قابل بازیافت می­باشد. به دلیل سبک بودن کناف در مناطق زلزله خیز گزینه مناسبی است در هنگام زلزله مقاوم بوده و خسارات احتمالی ناشی از زلزله را به حداقل می­رساند.

قابلیت ساخت انواع سازه هندسی، چند بعدی، چند سطحی و نامنظم به کمک پارچه انعطاف پذیر سقف لابل. خطر ریزش گچ و جدا شدن سازه کناف از سقف در صورتی که به درستی متصل نشده باشد وجود دارد. امروزه محصولات متنوع و منحصر به فردی برای تزئینات داخلی ساختمان وجود دارد. تنوع، زیبایی و کیفیت این محصولات انتخاب را تا حدودی دشوار کرده است. معمولا جهت استفاده در فضاهای خاصی که نیازمند استحکام بسیار بالا و مقاومت بیشتر هستند و یا مکان هایی که احتمال خطر برخورد شدید با دیوار در آنها وجود دارد اجرا و استفاده می گردند.