بایگانی‌ها ماشین کنترلی فروشگاه اینترنتی پیام کالا : اسباب بازی دخترانه و پسرانه ماشین، موتور، لگو، بدلیجات، نقره

بسیاری از این اسباب بازی‌های کنترلی برای کودکان 6 سال به بالا مفید هستند. زیرا کودکانی زیر 6 سال؛ قابلیت هدایت ماشین با استفاده از ریموت کنترل را ندارند. این اسباب‌ بازی نه تنها برای کودکان دارای جذابیت است بلکه برخی از آنها با قابلیت‌هایی که دارند؛ بزرگسالان را نیز شگفت‌زده می‌کنند. از این رو بسیاری از بزرگسالان نیز از این ماشین های کنترلی برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده می‌نمایند.

بچه های امروزی بازی های پر جنب و جوش و پر هیجان رو بیشتر از بازی های صامت و درجا دوست دارن. شاید یکی از علت هایی که بچه ها جذب بازی های ویدیویی می شن همین هیجان دوستی باشه. اما همونطور که می دونین بازی کردن با بازی های ویدیویی برای بچه ها خیلی خوب نیست. چون علاوه بر اینکه باعث می شه بچه ها یک جا بشینن، اثرات روانی نا مطلوبی هم ممکنه براشون داشته باشه. بدون شک خرید ماشین کنترلی می تونه هیجان زیادی به زندگی بچه ها وارد کنه و اون ها رو از بازی های ویدئویی نا سالم دور کنه.

  • اجزای این ماشین های دو منظوره اعم از چرخ ها، شاسی ، کمک فنر و … به گونه ای طراحی شده اند که سرعت ماشین های باگی و قدرت آفرودها را داشته باشند.
  • این محصول زیبا با ریموت کنترلی حرکت میکند که باعث میشود کودک حس رانندگی را بیشتر درک کند.
  • از جمله اسباب‌ بازی‌ هایی که با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده‌اند، ماشین کنترلی است.
  • ماشین های کنترلی آفرود متناسب با کارکردی که دارد تقریباً هیچ محدودیتی برای عبور از انواع نا همواری ها ندارندو می توانید آن ها را با اطمینان به همراه خود به طبیعت ببرید .
  • به همین دلیل ارزش داره که برای خرید این ماشین ها هر مبلغی پرداخت بشه.

برای بچه هایی که به ماشین های سنگین مثل کامیون اسباب بازی تمایل دارند، ماشین های سنگین کنترلی بسیار جذاب و مهیج است. ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. همانطور که در ادامه این مقاله به آن می پردازیم، مدل های متنوعی از ماشین کنترلی در بازار وجود دارد. موقع انتخاب مدل باید بر سر اینکه می خواهید اسباب بازی بیشتر آنرود باشد یا آفرود تصمیم بگیرید. با کررا می‌توانید تجربه‌ای جدید در بازی با ماشین‌های کنترلی، پیست‌های ماشین مسابقه‌ای و کوادکوپترهای اسباب‌بازی قدرتمند داشته باشید. همه کوچولوها عاشق ماشین آتش نشانی هستند و دوست دارند در نقش یه آتش نشان حرفه ای کمک کنند و قهرمان اصلی بازی ها باشند.

ماشین کنترلی مک کویین مدل Take Flight

برخلاف ماشین های آفرود، ماشین های کنترلی سرعتی بهتر است در جاده های هموار و وسیع به حرکت در بیایند تا بتوانند حد اکثر سرعت و هیجان خود را به نمایش بگذارند. بنابراین توصیه می شود ماشین های سرعتی در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند. کودک میتواند با ریموت کنترلی به جهت های راست ، چپ ، جلو ، عقب برود وبا این ماشین بازی کند.

یکی از مدل های ماشین کنترلی در فروشگاه سورآل ماشین های دیوانه ی کنترلی شارژی در مدل های مختلفه. این ماشین ها رو می تونین با قیمت فوق‌العاده مناسبی از این فروشگاه به صورت آنلاین خریداری کنین. این مدل از ماشین های کنترلی که عکس اون رو می تونین در بین تصویر های این صفحه ببینین، برای بچه های کوچیک تر مناسب هستن. هرچی بچه ها بزرگ تر می شن به ماشین‌هایی علاقه پیدا می کنن که که ظاهری شبیه تر به ماشین های دنیای واقعی داشته باشه. به همین دلیل بهتره برای خرید بهترین ماشین کنترلی از خود بچه ها هم نظرخواهی کنین.

ماشین فلزی پراید

ماشین های 4WD عملکرد بهتری دارند و کنترل و مدیت آن هنگام رانندگی، آسان است. ماشین های 2WD ارزان تر از ماشین های 4WD هستند و احتمال خرابی در آن ها کم است اما به رانندگان ماهری نیاز دارند. در دفعات اول استفاده بیشتر تمرکز خود را بر روی کنترل ماشین های RC بگذارید و کمتر به سرعت توجه کنید. ماشینی را انتخاب کنید که کار با آن آسان باشد و بتوانید سرعت آن را با خود هماهنگ کنید . قابلیت تولید صدا و دود طبیعی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب ماشین بنزینی است.

اسباب بازی ماشین پلیس کنترلی

ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد. بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند. به تازگی ماشین‌های کنترلی نیز وارد بازار اسباب بازی شده‌اند که کودکان را به خود علاقه‌مند کرده‌اند و از طرفداران بسیاری برخوردار شده‌اند. ماشین کامیون کنترلی که در مدل‌های راه سازی و خدمات شهری تولید می‌شوند و از جمله اسباب بازی کنترلی محبوب در بین کودکان می‌باشند. تولیدکنندگان برتر اسباب بازی‌های کودکانه، دایره نگاه خود را وسیع تر از قلمروی خاص قرار داده‌اند.

اگر دنبال هدیه برای کودکان 3 سال به بالا میگردین این ماشین کنترلی رو بهتون پیشنهاد میکنیم. برند های محبوب اسباب بازی ماشین به ترتیب الویت عبارتند از زرین تویز,پلیس,لامبورگینی,نیسان, … بازی با ماشین های کنترلی معمولاً برای رده سنی بالای 8 سال در نظر گرفته شده است.

خرید ماشین کنترلی باعث تقویت یادگیری، هماهنگی دست و چشم، تقویت مهارت های حرکتی ظریف، افزایش خلاقیت و تخیل و … دختران کوچک، بزرگسالان و بچه ها در هر سنی از بازی کردن با این اسباب بازی های کوچک لذت می برند. عادت استفاده از کنترل به کودک، زمان‌بندی بهتر، واکنش بهتر و همچنین کنترل بهتری را می آموزد. کامیون کنترلی حمل ماشین ماک 2 تا ماشین لامبورگینی همراه خودش داره که میتونید قسمت رمپ پشت کامیون قرار بدید و با ریموت کنترل 2.4G میتونین این کامیون بزرگ اسباب بازی رو هدایت کنین و لذت ببرین. ما می کوشیم با توجه به نوسان های شدید قیمت اسباب بازی در کشور، اسباب بازی ها را با مناسب ترین قیمت بدست شما دوستداران اسباب بازی در سراسر کشور برسانیم. ما می کوشیم با توجه به نوسان های شدیدقیمت اسباب بازیدر کشور،اسباب بازیها را با مناسب ترین قیمت بدست شما دوستداراناسباب بازیدر سراسر کشور برسانیم.

اسباب بازی کنترلی به کودک کمک می کنند تا بتواند ارتباط بهتری بین چشم و مغز و دست خود برقرار کند . برای خرید و کسب اطلاع از قیمت این نوع از اسباب بازی پسرانه می توانید در این صفحه، اقدام کنید. نوع دوم ماشین کنترلی، ماشینی است که با کمک یک بزرگسال باید ساخته شود.