قیمت و مشخصات جدیدترین ماشین های کنترلی فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی

در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده ماشین‌های اسباب بازی به تولید این ماشین‌ها تمایل بیشتری دارند زیرا نظر هر دو گروه ماشین بازی‌ها را به خود جلب خواهد کرد. برای انتخاب ماشین کنترلی مسابقه ای درست نیز باید به المان های بالا توجه کرد و شاید فاکتور های دیگر را ملاک بهتر بودن اسباب بازی دانست. در کل باید بهترین ماشین را با نوع استفاده شخص از ماشین انتخاب کرد. شاید نقش اصلی ماشین اسباب بازی ، سرگرم کردن کودکان باشد اما نمیتوان تأثیر مثبت و سازنده ای که بر روحیه ی کودک میگذارد را نادیده گرفت . ماشین بازی باعث می‌شود تا کودک دنیای پر از ماشین بیرون را بهتر درک کند.

  • این نوع از ماشین های اسباب بازی نسبت به ماشین های معمولی قیمت بالاتری دارند چون به هر حال تکنولوژی پیشرفته تری در ساخت اون ها به کار گرفته شده.
  • مثلاً وقتی بچه ها تنها با انگشتانشون بتونن جهت حرکت ماشین رو کنترل کنن، مهارت های انتزاعی در آن ها تقویت می شه.
  • در طرف مقابل ماشین های سرعتی قرار گرفتن که درست مثل ماشین های مسابقه به حالت کشیده و با چرخ های ظریف ساخته شدن.
  • این دسته ها خود شامل مجموعه های متنوعی از ماشین های کنترلی کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود می شوند.
  • در این بخش با مقایسه ماشین های کنترلی بنزینی و الکتریکی به شما در رسیدن به نتیجه مناسب و انتخاب درست کمک می کنیم.

در ماشین‌های بنزینی مدت‌زمان بیشتری میتوانید حرکت کنید در حالی که ماشین های کنترلی الکتریکی هر نیم ساعت یکبار به شارژ شدن نیاز دارد. یکی از اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های ماشین RC یا کنترلی، بر اساس نوع سوخت مصرفی آن‌ها است که بر این اساس به دو دسته ی بنزینی و الکتریکی تقسیم می شوند. این نوع ماشین‌ها برای سنین ۳ تا ۱۰ سال مناسب تر است چون که سرعت و قدرت کمتری دارند و قیمت این نوع از ماشین ها نسبت به سایر مدل‌ها ارزان‌تر است. بیشتر برای کسانی مناسب است که بین انتخاب بین مدل آفرود و آنرود مردد هستند. یه برند معروف برای ماشین های مسابقه به نام هات ویلز وجود دارد که چندین مدل مختلف از ماشین های اون رو می تونین از فروشگاه سورآل به صورت آنلاین تهیه کنین.

ماشین کنترلی باگ-آفرود

پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . ماشین اسباب بازی METAlS دارای دو دیفرانسیل 2.4 کانالی و سه موتور پر قدرت است،لاستیک و رنگ های این ماشین شبیه مدل واقعی است. چون فقط با داشتن کیفیت بالا این ماشین دوام و ماندگاری داره و می تونه کارایی خوبی داشته باشه.

Wizarding World_خرید اسباب بازی

پس ماشینی را انتخابکنید که لوازم جانبی و قطعات تعویضی آن به سهولت پیدا شود . از آنجایی که ماشین شما توسط یک ریموت کنترل می شود، پیچیده نبودن ریموت و استفاده ی راحت آن مهم است. علاوه بر ریموت، محدوده ای که برای ماشین بازی در نظر گرفته اید مهم است چراکه نباید مسیر کوتاهی باشد و حرکت شما را محدود کند . توصیه می کنیم اولین ماشین آرسی خود را اندازه ای انتخاب کنید که نه خیلی بزرگ و جاگیر باشد و نه خیلی کوچک باشد که با سرعت زیاد حرکت کند و کنترل آن سخت باشد .

به این ترتیب با فرمان دادن به آن و حرکت دادن کلیدهای مختلف، ماشین به طرفین حرکت می‌کند. حتی می‌تواند حرکات نمایشی هم بزند که همین قضیه باعث می‌شود فرزندتان حس جذابی از کنترل و رانندگی کردن را تجربه کند. این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله. گروه ماشین کنترلی ها نیز مانند بسیاری از اسباب بازی ها دارای گروه خاصی از جنسیت نبوده و هم دختر و هم پسر می توانند به راحتی و به دور ز کلیشه های جامعه از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

ماشین کنترلی آفرود Crazon 17gs

اگر قرار باشد در محیط های ناهموار از آن ها استفاده کنید، به احتمال زیاد به مشکل بر می خورید. مدل مخصوص مسیرهای صاف و آنرود سریع تر است و برای سطوح سفت و صاف مناسب است در حالی که مدل های آفرود می تواند در سطوح ناهموار بدون مشکل راه برود. قبل از اینکه تصمیم نهایی خرید را بگیرید، سلیقه شخصی خودتان و کاربری مد نظرتان را در نظر بگیرید. این اسباب بازی ترکیبی از اصلاح خودکار و تنظیم دستی دقیق را دارد و به طوری که شیب را می تواند به طور خودکار تراز کند. هم به علت دارا بوده همزمان دو قابلیت سرعت و قدرت با استقبال زیادی از سوی خریداران آر سی ها مواجه می شوند.

هدایت ماشین توسط کودکان باعث افزایش اعتماد به نفس و خودباوری آن‌ها می‌شود. تجربه بازی با ماشین‌های کنترلی علاوه بر لذت و هیجانی که به کودک شما هدیه می‌کند هوش تصویری-فضایی او را تقویت می‌کند و هماهنگی چشم و دست او را بالا می‌برد. ماشین های کنترلی هدیه های باارزشی برای کودکان به حساب می آیند و دارای جعبه های جذاب و مناسبی جهت هدیه دارند .