شایعه: پارامونت پیکچرز برای راه اندازی مجدد فرنچایز فیلم اکشن زنده GI Joe با مایکل کیتون


خودی صنعت در مثل کلینت توییت می کند که پارامونت پیکچرز به دنبال راه اندازی مجدد فرانچایز فیلم اکشن زنده GI Joe (دوباره!؟!) با تهیه کننده دیوید الیسون است.

مشخص نیست که آیا آقای الیسون به طور کامل جایگزین لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده، که در حال حاضر رهبر فرنچایز است یا خیر. هر دوی آنها روی فاجعه مالی که GI Joe: Snake Eyes بود با هم کار ،د.

طبق گزارش‌ها، پارامونت به یک بازیگر کهنه‌کار نیز چشم دوخته است مایکل کیتون برای یک نقش نامشخص در جهان راه اندازی مجدد جو.

این استودیو سریال لایو اکشن GI Joe را با GI Joe: Rise of Co، (2009) آغاز کرد. این فیلم توسط منتقدان بررسی شد و دوره پارامونت با یک ریبوت نرم با ،وان GI Joe: Retaliation (2013) تصحیح شد. این دومین تلاش ناموفق منجر به راه‌اندازی مجدد سخت با GI Joe: Snake Eyes در سال 2021 شد. با آب و هوای کووید که در صنعت ویران می‌کرد، Snake Eyes هرگز به نقطه سربه‌سر نرسید.

چندی پیش، Hasbro قرارداد خود را با پارامونت پیکچرز برای فرنچایزهای Transformers و GI Joe تمدید کرد.

این خبر با توجه به تمدید قرارداد بین دو غول منتشر می شود.

ما منتظر توسعه بیشتر هستیم.

اگر او پس از فلش از دست بتمن آزاد شود، ظاهراً پارامونت قصد دارد مایکل کیتون را برای فرانچایز فیلم GI Joe ریبوت‌شده‌اش جذب کند. دیوید الیسون در این مورد بسیار بزرگ است. بیایید ابتدا دنباله Beetlejuice را اجرا کنیم، لطفا!؟ این چیزی است که ما واقعاً برای آن گریه می کنیم!

– در Like Clint (@ClintOCoast) 7 آوریل 2023




منبع: https://news.hisstank.com/2023/04/09/،or-paramount-pictures-to-reboot-g-i-joe-live-action-movie-franchise-with-michael-keaton-81177