تارگت ماه تاریخ سیاه پوست را با توجه به عروسک ها و بازی ها جشن می گیرد


عروسک های Healthy Roots به کودکان می آموزند که موهای طبیعی خود را دوست داشته باشند. | منبع: Healthy Roots Dolls

ماه فوریه، ماه تاریخ سیاه‌پوستان است و هدف، بنیان‌گذاران و سازندگان سیاه‌پوست را با مجموعه‌ای از ،اب‌بازی‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها و موسیقی مورد توجه قرار می‌دهد. این نهمین سال متوالی است که تارگت یک مجموعه محصول انحصاری را برای ماه تاریخ سیاه عرضه می کند. هزاران محصول برای انتخاب وجود دارد، اما در اینجا یک نمونه وجود دارد!

عروسک کودک نوپا کیارا عالی | منبع: World of EPI
عروسک مخملی چارلی | منبع: هارپرلمن

در جلوی عروسک‌ها، به دنبال عروسک‌های نوپا Positively Perfect از دکتر لیزا و World of EPI باشید، عروسک‌های 14.5 اینچی با موهای نرم و قابل شستشو در انواع بافت‌ها و مدل‌های مو. برای 19.99 دلار. عروسک ریشه سالم – زوئی همچنین دارای موهای مجعد طبیعی و قابل شستشو است که بچه ها می توانند آنها را حالت دهند. زوئی 18 اینچ قد دارد و دارای اندام های وینیل با تنه نرم است. با قیمت 79.99 دلار موجود است. هارپرایمن عروسک های کت، 14 اینچی دست ساز را در رنگ های مختلف پوست می سازد. آنها به منظور ترویج تصویر مثبت از خود در کودکان هستند و در دسترس هستند هر کدام 34.99 دلار.

پازل “آشپزهای آینده” | منبع: پازل هادل
بازی فلش کارت های تاریخ سیاه — ،ن | منبع: روشنفکران شهری

روشنفکران شهری بازی‌های فلش کارت تاریخ سیاه را با مضامین مختلف می‌سازند، مانند ،ن در طول تاریخ و تاریخ آفریقا-لاتین/کارائیب. برای هر مجموعه 14.99 دلار. بازی با ورق دانشگاه دوپ برای افراد مسن‌تر با چیزهای بی اهمیت هیپ هاپ، آزمون‌های پاپ و سوالات چند گزینه‌ای است. برای 24.99 دلار. پازل هادل برای بچه‌ها پازل درست می‌کند، مانند پازل 100 تکه‌ای با موضوع «آشپزهای آینده» برای 19.99 دلار و طرح 15 تکه “دانشمند آینده”. برای 11.99 دلار.

همچنین مجموعه گسترده ای از کتاب ها از جمله ABCs of Black History توسط ریو کورتز، ABCs of Black Wall St توسط کلودیا واکر، رهبران کوچک: ،ن جسور در تاریخ سیاه پوستان توسط وشتی هریسون، و بیشتر.

امسال، 100٪ از مجموعه ماه تاریخ سیاه Target نشان دهنده بنیانگذاران یا خالقان سیاه پوست است – که نسبت به سال گذشته 86٪ افزایش یافته است. انتخاب کامل را در Target بررسی کنید!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/target-black-history-month-news/