آمازون با مبادله جدید ضد جعل و تقلب علیه جعل‌کنندگان اقدام می‌کند • کتاب اسباب‌بازی


ACX برای محافظت از مصرف کنندگان، مارک ها و صاحبان حقوق ایالات متحده طراحی شده است. | منبع: آمازون

غول ،ده فروشی آمازون اقدام جدیدی را برای کمک به حذف تقلبی ها در صنعت محصولات مصرفی فاش کرده است.

صرافی ضد جعل این شرکت (ACX) یک مشارکت صنعتی است که به منظور ایمن‌تر ، ،ید آنلاین و دشوارتر ، جابجایی بین فروشگاه‌های مختلف برای فروش محصولات تقلبی طراحی شده است.

د،ل کاسترو، مدیر مرکز نوآوری داده‌ها، می‌گوید: «همکاری فعال بین شرکت‌های بخش خصوصی کلید مبارزه با شبکه‌های جعل غیرقانونی است. در سال 2020، و، امنیت داخلی از سهامداران بخش خصوصی خواست تا نقش فعال تری در کشف و جلوگیری از قاچاق کالاهای تقلبی داشته باشند. دیدن پاسخ آمازون و فروشگاه های دیگر به این تماس با ایجاد بورس ضد جعل، دلگرم کننده است.

شرکت‌های شرکت‌کننده می‌توانند به‌طور مرتب اطلاعاتی را درباره جعل‌کنندگان تأیید شده که سعی در استفاده از خدمات آنها برای فروش کالاهای تقلبی دارند، به اشتراک بگذارند. با اشتراک‌گذاری این اطلاعات، شرکت‌کنندگان ACX می‌توانند سریع‌تر از آن‌چه که بدون اشتراک‌گذاری داده‌های مش، انجام می‌دهند، مجرمان را شناسایی و متوقف کنند. یک شخص ثالث مستقل دسترسی ناشناس را برای شرکت کنندگان برای دریافت و اشتراک گذاری اطلاعات فراهم می کند.

دارمش مهتا، معاون فروش خدمات شریک آمازون، می گوید: «ما می خواهیم مشتریان ما به تجربه ،ید خود اطمینان داشته باشند و برندها بدانند که در برابر تقلبی ها محافظت می شوند. همانطور که ما در طرح خود برای مشارکت بخش خصوصی و ،تی برای جلوگیری از جعل‌کنندگان تعریف کردیم، فکر می‌کنیم که به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد جعل‌کنندگان تایید شده برای کمک به کل صنعت برای جلوگیری از این جنایتکاران ضروری است. با پیشروی در ایجاد راه‌حلی در سطح صنعت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد جعل‌کنندگان شناخته‌شده، ما هیجان‌زده هستیم که به بهبود توانایی جمعی صنعت برای مبارزه با جرایم تقلبی کمک کرده‌ایم و به مشتریان و صاحبان حقوق آرامش خاطر بیشتری می‌دهیم.»

ACX همچنین فروشگاه‌های شرکت‌کننده را قادر می‌سازد تا سیستم‌های ارزیابی ریسک فردی خود را بهبود بخشند و ارجاعات قوی‌تری به مجریان قانون انجام دهند تا بازیگران بد بتوانند پاسخگو باشند. از طریق ACX، آمازون قبلاً صدها حساب منطبق را شناسایی کرده است که در آن یک جعل سعی در ایجاد حساب‌های فروش در آمازون و حداقل یک اپراتور فروشگاه دیگر داشته است.

جیمز مان،و، مدیر مرکز ملی هماهنگی حقوق مالکیت م،وی، می‌گوید: «مرکز IPR از تلاش‌های بنیادین انجام‌شده توسط بورس مبارزه با جعل تحسین می‌کند، و ما خوشحالیم که بخشی از ایجاد آن بوده‌ایم». وی افزود: «این راهگشایی در نبردی بسیار بزرگتر علیه جعلگران و سازمان های جنایتکار است و این تلاش برای دستیابی به پتانسیل کامل خود به مشارکت بیشتر از همه صنایع و بخش ها نیاز دارد. ما مشتاقانه منتظر حمایت از این تلاش مهم با همه ابزارهایی هستیم که مرکز IPR در اختیار دارد.»

آمازون با سایر اعضای ACX کار کرده است تا مبا، را آزمایش کند، نرده‌های محافظ من، را تضمین کند و روشی مقیاس‌پذیر برای گسترش مشارکت به شرکت‌های دیگر طراحی کند.

برای صنعت ،اب بازی، محصولات تقلبی موجود از طریق وب سایت های تجارت الکترونیک و بازارهای شخص ثالث یک نگر، رو به رشد بوده است. محصولات متخلف نه تنها به فروش کالاهای رسمی لطمه می زند، بلکه خطرات ایمنی قابل توجهی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند.


منبع: http://toybook.com/amazon-anti-counterfeiting-exchange/