عروسک های جدید نشان دهنده رنگ برف منجمد به اندازه السا جادویی هستند


بچه ها می توانند نسخه های مختلف آنا و السا را ​​کشف کنند. | منبع: ماتل

برای اولین بار از ازل، ماتل در حال آوردن جادوی دیزنی به خط محبوب عروسک Color Reveal خود – و شما عاشق دیزنی خواهید شد منجمد عروسک های رنگ برفی بیشتر از سون هویج و اولاف تابستان را نشان می دهد.

این مجموعه از بودجه پسند عروسک برای بچه های 3 سال به بالا طراحی شده است و داخل لوله های آبی مات بسته بندی می شود. وقتی بچه‌ها لوله‌ها را باز می‌کنند، بسته‌های کوچک‌تر و یک برگه دستورالعمل داخل آن پیدا می‌کنند.

بچه ها آنا یا را نشان می دهند السا شکلی که به طور کامل با یک پوشش رنگی پوشانده شده است، که باعث می شود نتوان دقیقاً کدام یک از چهار سبک ممکن عروسک را کشف کرده است. بچه‌ها می‌توانند عروسک را داخل لوله قرار دهند، مخلوط برف و مقداری آب به آن اضافه کنند، آن را تکان دهند و شاهد اتفاقات جادویی باشند. برای بچه های کوچکتر، بزرگسالان ممکن است بخواهند در این بخش از فرآیند کمک کنند.

مراحل نشان دادن شکل منجمد | منبع: ماتل

لوله با یک ،یب بافت برفی پر می شود، که پوشش رنگی را می شسته تا عروسک داخل آن نمایان شود. هرچه بچه‌ها لوله را بیشتر تکان دهند، رنگ بیشتری را پاک می‌کنند. شما حتی می تو،د این ،مت از فرآیند جعبه گشایی را با بازی مورد علاقه بچه ها سرگرم کننده تر کنید منجمد آهنگ برای رقص و تکان دادن همراه به!

هنگامی که عروسک به خوبی تکان داده شد، بچه ها می توانند آنا یا السا را ​​از لوله ماهیگیری کنند. دو نسخه ممکن از هر خواهر وجود دارد که از آنها الهام گرفته شده است منجمد و منجمد 2. اگر رنگی باقی مانده باشد، به راحتی با آب شسته می شود. ممکن است بخواهید حوله کاغذی یا برس در دست داشته باشید تا رنگ از شکاف های ریزتر مانند خطوط موهای بافته شده السا خارج شود.

عروسک ها و لوازم جانبی که بچه ها ممکن است کشف کنند | منبع: ماتل

هر عروسک همچنین دارای لوازم جانبی برای باز ، بسته بندی است، از جمله یک شکل اولاف یا برونی، شنل و موارد دیگر. آنها همچنین حلقه‌ای رنگارنگ پیدا می‌کنند که بتوانند آن را بپوشند، اما این تنها ا،سوری سایز بچه‌گانه در این ست نیست. بالای لوله نیز به بیرون می لغزد تا به تاجی تبدیل شود که بچه‌ها می‌توانند آن را بپوشند تا مانند خانواده سلطنتی آرندل باشند.

اگر آن را به طور ایمن در داخل لوله ذخیره کنید، ،یب برف می‌تواند تا مدتی بدون خشک شدن دوام بیاورد و بچه‌ها می‌توانند از آن به همراه شکل‌ها برای بازسازی برخی از لحظات مورد علاقه‌شان استفاده کنند. منجمد. با این حال، اگر ترجیح می‌دهید کمی کم‌تر بازی کنید یا این ارقام را در حال حرکت ببرید، بزرگسالان می‌توانند لوله را بشویید و خشک کنند و این یک گزینه عالی برای ذخیره‌سازی فیگورها و لوازم جانبی می‌شود.

قیمت هر یک از این عروسک های Color Reveal تنها 11.99 دلار است که آنها را به گزینه ای مقرون به صرفه با ارزش بازی زیادی تبدیل می کند. منجمد-دوست داشتن چیزهای کوچک در زندگی شما


منبع: https://www.thetoyinsider.com/frozen-snow-color-reveal-review/