بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان جدید 2023 هدفون مگ-اصیل بخرید

بهترین هدفون بی سیم زیر 500 تومان جدید 2023 هدفون مگ-اصیل بخرید

اگر توانایی مالی خرید این هدفون را داشته باشید، از خریدن آن asilbekharid.com پشیمان نخواهید شد. تو بعضی از برنامه ها مثل واتس اپ میکروفونش کار نمیکنه و ظاهرا تو بلوتوث های دیگه هم این مشکل پیش میاد. شخصاً نیز هدفون های مارک V-Moda را بسیار می‌پسندم، به ویژه همین مدل Forza Metalo. اگر یک هدفون برای اموری مانند تدوین موسیقی میخواهید، باید از هدفون های مانیتورینگ استفاده فرمائید. متاسفانه به دلیل بروز نبودن نمیتوانم مدل دقیق معرفی کنم اما با کمی سرچ حتما پیدا می کنید.

  • دقت به جزییات درکنار طراحی ساده و در عین حال زیبای کراکن، باعث می‌شوند این محصول ریزر همواره یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هدست باشد.
  • کابل هدفون از نوع کابل تخت ضد گره درجه یک و با قابلیت افزایش طول تا 90 سانتی‌متر است.
  • این هدفون بسیار با کیفیت مناسب استفاده روزمره، موسیقی و گیمینگ می‌باشد.
  • این هدفون به میکروفون‌های با کیفیتی مجهز شده است که به راحتی می‌توانید با آن به تماس‌ها پاسخ داده و دستیار صوتی تلفن همراه خود را فعال کنید.
  • با این وجود برای بسیاری از کاربران همین محصولات میان‌رده و اقتصادی که شاید آن‌چنان گزینه‌های بی‌نقصی برای دوست‌داران موسیقی نباشد، پاسخگوی نیازهای‌شان خواهد بود.

از کیس شارژ بیضی شکل گرفته تا طراحی ظاهری خود هدفون‌ها، بسیار شبیه به مدل نسخه قبلی آن است. این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف گزینه خوبی است. هدفون Galaxy Buds Plus دارای باتری داخلی با ظرفیت 85 میلی‌آمپر است که شارژ لازم برای 11 ساعت پخش موسیقی را فراهم می‌کند. این میزان با در نظر گرفتن کیس شارژر به 22 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

حذف نویز یک جنبه منفی دارد که معمولاً کیفیت صدا را به روش هایی تحت تأثیر قرار می دهد. به عنوان مثال، هدفون های حذف کننده نویز گاهی اوقات می توانند صدای خش خش خفیفی ایجاد کنند و بسته به فرکانس هایی که فیلتر می کنند کمی پاسخ فرکانس را تغییر دهند. در حالی که ما به مواردی اشاره کردیم که بر کیفیت صدای یک جفت هدفون تأثیر می گذارد، مانند پشت باز یا بسته بودن آنها، چندین فاکتور مرتبط با صدا وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. بسیاری از این فاکتورها (محدوده فرکانس، امپدانس، نوع درایور و غیره) تنها زمانی ارزش در نظر گرفتن دارند که شما یک شنونده حرفه ای هستید که به دنبال بهترین کیفیت صدای ممکن است.

محصول اورجینال

هدست رده پایینی که برای گیمرهای کم بودجه ساخته شده، ولی در عین حال صدای خوبی نیز عرضه می‌‌کند و برای طیف بیشتری از کاربران قابل تهیه است. بدنه‌ی پلاستیک این هدست ممکن است کم‌کیفیت جلوه کند، اما دوام مناسبی دارد و برای کاهش قیمت هم خبری از امکانات مدل‌های گران‌قیمت و پر زرق و برق در آن نیست. اگر به‌دنبال خرید یک هدست گیمینگ یا هدفون گیمینگ هستید که برای موزیک هم مناسب باشد، با زومجی همراه باشید تا هدست‌هایی در قیمت‌های مختلف را معرفی کنیم. سلام ی هدفون بی سیم تو گوشی با رنج قیمت ۶۰۰-۷۰۰تومن که برای مکالمه و موسیقی و فیلم دیدن خوب باشه معرفی می کنید ممنون. سلام خیلی وقته دنبال ی هدفون بی سیم خوب رو رنج قیمتی۶۰۰-۷۰۰میگردم.مکالمه و موسیقی برام اهمیت زیادی داره شما چه برندی رو پیشنهاد می کنید؟تاکید می کنم هدفون بی سیم.

بهترین کنسول بازی‌های ویدیویی در سال 2021

همچنین روی کابل هندزفری یک عدد میکروفون تعبیه شده که می‌توانید به راحتی با آن به تماس‌های خود پاسخ دهید. کامل‌ترین هدفون موجود در لیست کدام است؟ هدفون بوز QuietComfort 45 را می‌توان یکی از کامل‌ترین هدفون‌های موجود در بازار دانست؛ چرا که هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم از نظر کیفیت صدا بسیار خوب است. در کنار این موارد شارژدهی خوب، ANC عالی و قیمت مناسب را هم قرار دهید. از طرفی از طریق EQ شما می‌توانید پروفایل مورد نظر را شخصی سازی کنید. در نهایت باید گفت که شارژدهی انکر لایف Q35 یکی از نقاط قوت اصلی آن است و با یک بار شارژ و روشن بودن ANC این مدل می‌تواند بیشتر از 40 ساعت دوام بیاورد. بد نیست اشاره کنیم که این مدل دارای قابلیت پخش/توقف خودکار موسیقی است که یک نکته مثبت به حساب می‌آید.

شاید این موضوع باعث شود که فکر کنید حمل این هدفون در بیرون از خانه مشکل است، اما با طراحی گوشی های تاشو سایز هدفون از حالت باز آن کوچک تر شده و به راحتی می توانید آن را در بیرون از خانه نیز به همراه داشته باشید. قیمت بالابرند آلمانی بیرداینامیک یکی از بهترین‌ها در زمینه‌ی تجهیزات صوتی است و ورود آن‌ها به حوزه‌ی هدست‌های گیمینگ هم با Beyerdynamic Custom Game صورت گرفته که محصولی بسیار ایده‌آل و شاید حتی رویایی است. این هدفون گیمینگ گران‌قیمت، هم برای بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب است و هم اینکه تجربه فوق‌العاده‌ای در زمینه‌ی گوش دادن به موسیقی ارائه می‌دهد.

به‌علاوه، نسخه بلوتوث این هدفون به ۴٫۲ ارتقا پیدا کرده تا برد بیشتری در‌مقایسه‌با مدل معمولی iBFree داشته باشد. هدفون ورزشی و اقتصادی 1More کیفیت صدای رضایت‌بخش با بیس کم‌وبیش راضی‌کننده‌ای دارد و با هر بار شارژ کامل، می‌تواند حداکثر ۸ ساعت موسیقی پخش کند. وان مور iBFree Sport در رنگ‌های متنوعی مثل سبز، آبی، قرمز و مشکی عرضه شده است. هدفون‌های ورزشی با‌‌ توجه‌‌‌ به زبان طراحی خود حتی در سنگین‌ترین حرکات ورزشی از گوش خارج نمی‌شوند. عمر و زمان موردنیاز برای شارژ باتری آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد تا خللی در روند پخش موسیقی حتی در بازه‌های زمانی طولانی وارد نشود. از دیگر ویژگی‌های این دسته از هدفون‌ها به مقاومت دربرابر پاشش آب (ورزش در باران) و تعریق می‌توان اشاره کرد.