کمی از این خوراکی های آماده شکرگزاری بخورید


این ست شامل هفت قطعه مخملی شایان ستایش با جزئیات عجیب و غریب است. | منبع: IScream

این فصل همه چیز غذاست! و چه راهی بهتر برای جشن گرفتن جشن بزرگ روز شکرگزاری سپس با یک نسخه مخمل خواب دار از مهمترین گروه غذایی – ناگت مرغ!

The Chicken Nuggets Furry and Fleece Interactive Food Plush توسط من فریاد میزنم برای بچه های تخیلی 12 سال به بالا عالی است. این مجموعه شامل هفت قطعه است: پنج مخمل خواب دار ناگت های مرغ (دو عدد با یک سر سس کچاپ ،دار)، یک بسته سس کچاپ مخمل خواب دار متالیک، یک سینی غوطه وری، و یک ظرف ناگت مرغ مخمل خواب دار. نه تنها فوق العاده نرم هستند، بلکه جزئیات بسیار سرگرم کننده ای روی هر مخمل خواب دار وجود دارد، از جمله پارچه ف،ی روی بسته سس کچاپ که ظاهری درخشان می بخشد و واقعاً نور را جذب می کند. سینی شیب فوق العاده زیبا عبارت “Takin’ A Dip” را روی آن دارد. همه چیز در سایه های آبی، قرمز، زرد و سفید تزئین شده است و ظاهری الهام گرفته از فست فود به مجموعه می دهد. هر یک از مخمل‌های مخملی دارای یک چهره کاوائی شایان ستایش با عبارات مختلف است که بازی تخیلی را تشویق می‌کند و واقعاً شخصیت را به مجموعه می‌افزاید.

هر یک از مخمل‌های مخملی دارای یک چهره کاوائی شایان ستایش با عبارات مختلف است که بازی تخیلی را تشویق می‌کند و واقعاً شخصیت را به مجموعه می‌افزاید. | منبع: IScream

صحبت از بازی شد، راه های زیادی برای لذت بردن از مخمل خواب دار غذای تعاملی وجود دارد! بچه‌ها می‌توانند با استفاده از سس کچاپ و سینی غوطه‌وری برای تنظیم «غذا» ناگت‌های مرغ، وانمود ، بازی را کشف کنند. مخمل خواب دار همچنین می تواند به ،وان دکور عجیب و غریب در یک آشپزخانه وانمود شده استفاده شود یا می تواند همراهان نرم و دوست داشتنی برای هر عاشق غذا باشد.

گرسنه برای بیشتر؟ همه را بررسی کنید سایر غذاهای مخملی IScream با این ست مخمل خواب دار عجیب و غریب با ناگت مرغ شور و هیجان غذا را در این هفته ارائه می دهد و از آن استقبال می کند – قول می دهیم لباس شکرگزاری شما را لکه دار نکند!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/chicken-nuggets-furry-fleece-interactive-food-plush-review/