کاناپه‌های کودک قلعه‌های بزرگ و نقاط چرت زدن می‌سازند


هر بچه ای عاشق ساختن قلعه و تظاهر به شوالیه، شاهزاده یا شاهزاده خانم در یک قلعه بزرگ است، اما همه کاناپه ها برای ساخت قلعه بهینه طراحی نشده اند. کاناپه‌های Kiddie دقیقاً برای همین طراحی شده‌اند، با در نظر گرفتن زمان بازی تخیلی.

کاناپه‌های Kiddie، مبل‌های م،ار هستند که در چهار تکه هستند: پایه، ،ن و دو بالش پشتیب،. وزن نیمکت Kiddie در کل 25 پوند است، بنابراین بچه ها می توانند به راحتی در اطراف قطعات حرکت کنند. بچه‌ها همچنین می‌توانند اشکال مختلفی (به‌طور جداگانه فروخته می‌شوند)، از جمله طاق‌نماها، سرسره‌های کوهنوردی و نیم‌دایره‌ها برای ساختن قلعه‌های بزرگ‌تر و استادانه‌تر، عثم،‌ها و انواع دیگر خلاقیت‌ها اضافه کنند! با گزینه‌های بسیار، بچه‌ها می‌توانند دنیای خودشان را از روی نیمکت بچه بسازند.

Kiddie Couch به شکل کاناپه و قلعه سرگرم کننده است! | منبع: Kiddie Couch

این قطعات در هفت رنگ هستند: خا،تری کوآلا، مشکی جت، بژ شنی، آبی اقیانوس آرام، سبز زمردی، صورتی رژگونه و ارکیده ارغو،، بنابراین بچه ها می توانند مبل کودک را با سبک شخصی خود یا زیبایی اتاق هماهنگ کنند. روکش های قطعات قابل جدا شدن هستند و برای ،ید به صورت جداگانه در دسترس هستند، بنابراین خانواده ها همچنین می توانند رنگ ها را تغییر دهند و حتی پوشش های ضد آب اضافه کنند. روکش ها همچنین قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند، بنابراین بزرگسالان می توانند به راحتی هر گونه آشفتگی را که به نام ماجراجویی های قلعه سازی ایجاد می شود، تمیز کنند.

چه بچه‌ها از کاناپه‌های Kiddie خود برای طراحی بهترین قلعه‌ها استفاده کنند یا از آن برای استراحت در اطراف استفاده کنند، Kiddie Couch برای هر دو آماده است. کل مجموعه از 37 تا 269 دلار در دسترس است kiddiecouch.com.


منبع: https://thetoyinsider.com/kiddie-couch-news/