راه اندازی پیش سفارشات MADBALLS WAVE 2 از شنبه 15 آوریل 15 ظهر شرق


آنها برگشته‌اند، و ما سطح را در حد فاحش و دیوانه‌کننده حتی بالاتر برده‌ایم! پیش‌سفارش‌های Mad، wave 2 این شنبه، 15 آوریل، در Noon EST منحصراً در www.PremiumDNAtoys.com

سفارش‌های Early Bird برای ست 4 تایی که از 15 تا 16 آوریل با DNA Premium ارسال می‌شوند، یک تی‌شرت Mad، توسط The Nacelle که همراه با سفارش آن‌ها ارسال می‌شود، جایزه دریافت می‌کنند. سایزهای S-XXL موجود است!

همه سفارش‌هایی که مستقیماً با Premium DNA انجام می‌شوند شامل یک بسته کارت معاملاتی «Making Mad،» در هر سفارش است. این مجموعه شگفت‌انگیز از کارت‌های تجاری انحصاری شامل آثار هنری اصلی Mad، است، آثار هنری توسعه محصول هرگز از خطوط ،اب‌بازی اصلی و مدرن، کارت‌های تعقیب و گریز کمیاب و کارت‌های طرح دارای امضای تصادفی از هنرمند، مانند جیمز گرومن!

بسیاری از تصاویر بیشتر را اینجا ببینید.

همچنین، بسته‌های موم جدید موجود در بسته‌های دوگانه Mad، vs GPK را بررسی کنید!

بسته‌های مومی استیکر Mad، Vs GPK وارد شده‌اند که به طور انحصاری از DNA Premium در کنار اکشن فیگورهای Mad، Vs GPK در تابستان امسال ارسال می‌شوند! این استیکرهای شگفت‌انگیز با آثار هنری جو سیمکو به ۱۵۰۰ بسته در سراسر جهان محدود شده‌اند و منحصراً با پیش‌سفارش Mad، Vs GPK با DNA ممتاز در دسترس هستند.

درباره نویسنده پست

وی بی

خب، من شیفته گرینلند هستم. از مس،ه ، حیوانات، اکشن فیگورها و دیدن افرادی که برای جانشان می دوند لذت می برم.


منبع: http://thefwoosh.com/2023/04/premium-dna-toys-mad،-wave-2-pre-orders-launch-sa،ay-april-15-noon-est/