بگذارید رنگ های واقعی شما در مهمانی توییتری #RainbowHigh ما بدرخشند: 14 آوریل


رنگین کمان بالا

تماس گرفتن با همه والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، خاله ها و عموهای باحال، یا هر ، دیگری که در زندگی خود بچه، نوجوان یا نوجوان دارد! The Toy Insider و سرگرمی MGA از شما دعوت می کنیم تا در روز جمعه، 14 آوریل، از ساعت 11 صبح تا 12 بعد از ظهر به وقت شرقی به ما بپیوندید. #رنگین کمان بلند پارتی توییتر #LetYourTrueColorsShine به ما بپیوندید تا یک ساعت کامل سرگرمی، توییت و چیزهای بی اهمیت را به ما بپیوندید تا دوستان جدید رنگارنگ را در Rainbow High معرفی کنید. حتما RSVP برای واجد شرایط بودن برای بازی و بردن جوایز، سپس آنچه را که در زیر تقدیم می کنیم را بررسی کنید!

عروسک های مد رنگین کمان | منبع: MGA Entertainment

دوستان جدید رنگارنگ Rainbow High

Rainbow High یک برند عروسک مد رنگارنگ و مدرن است که خلاقیت را تشویق می‌کند، تنوع را جشن می‌گیرد و هر روز از فراگیری استقبال می‌کند!

ویکتوریا ویتمن، میشل سنت چار،، پریسیلا پرز، اولیویا وودز، کیم نگوین و آیدان راسل دوستان رنگارنگ جدید Rainbow High هستند. دوستان طیفی از ویژگی های منحصر به فرد و زیبا، رنگ پوست و انتخاب های مد دارند که نشان دهنده تنوعی است که در اطراف خود می بینیم. هر کدام از آنها سبک منحصر به فردی دارند که در لباس، مو و لوازم جانبی خود به نمایش گذاشته شده است و بچه ها را تشویق می کنند تا رنگ واقعی خود را بدرخشند. بررسی کامل ما از خط Rainbow High Spring ’23 را اینجا بخو،د!

سن: 4+
MSRP: هر کدام 26.99 دلار
موجود در آمازون، هدف، والمارتو بسیاری از ،ده فروشان دیگر!

در طول مهم، توییتر، چهار برنده خوش شانس برنده یک بسته جایزه Rainbow High شامل سه (3) عروسک جدید رنگارنگ (انتخاب و ارسال به صورت تصادفی) خواهند شد.

بعلاوه، یک برنده جایزه بزرگ هر شش (6) عروسک را از خط جدید Rainbow High Spring ’23 به اضافه کتاب فصل خواهد برد. Rainbow High: Get A Clue!

رنگین کمان بالا

حتما دنبال کنید @thetoyinsider و همه اعضای پانل ما – @babysavers، @dawnchats، @raisingwhasians، @ThriftyJinxy، و @whiskynsun،ne – و با هشتگ ها توییت کنید #رنگین کمان بلند و #بگذارید رنگهای واقعی شما بدرخشند برای شانس بردن این جوایز شگفت انگیز! RSVP برای مهم، توییتر زیر!

* برای برنده شدن باید در پارتی توییتر شرکت کنید! فقط برای ،نان ایالات متحده باز است!*


🚨 هشدار اهدای جایزه! 🚨

رنگین کمان بالا

#LetYourTrueColors در اینستاگرام بدرخشد!

شانس دیگری برای برنده شدن می خواهید؟ ما را بررسی کنید اینستاگرام از 10 آوریل برای یک هدیه دیگر! یکی از برندگان خوش شانس تمام شش (6) عروسک را از خط جدید Rainbow High Spring ’23 به اضافه کتاب فصل، برنده خواهد شد. Rainbow High: Get A Clue!

*هر دو هدایا فقط برای ،نان ایالات متحده آزاد است!*

برای مطالعه قو،ن کامل مسابقه اینجا را کلیک کنید.




منبع: https://www.thetoyinsider.com/rainbow-high-twitter-party/