نقد و بررسی جلد دختر سری طبقه بندی شده GI Joe


در چیزی که به نظر می رسد مشکلی بسیار گسترده تر از هر پیشنهاد دیگری در خط است، من در نهایت یک Cover Girl با چاپ چهره نامن، گرفتم. فکر کردم باید از قبل به آن اشاره کنم، زیرا این واقعاً تنها مشکل من با این رقم است.

این یک مسئله بسیار ناامید کننده است و نباید یک چیز باشد، بنابراین امیدواریم هر چیزی که در کارخانه اشتباه می شود به یک اتفاق عادی تبدیل نشود. من مطمئن نیستم که آیا قرار است تغییری در این موارد و نسخه‌های اولیه بدشانسی ایجاد شود یا خیر. رژ لب و چشم چپش کمی شبیه به هومر بود که می خواست با تفنگ شکاری آرایشی به صورتش شلیک کند اما او در آ،ین ث،ه ممکن صورتش را برگرداند. به احتمال زیاد صورت او را دوباره رنگ می کنم. با این وجود، به چهره نامرتب نگاه کنید و با حیرت به عقب برگردید:

من واقعاً مجسمه زیر رنگ را دوست دارم. دارای کیفیت مدل عجیب و غریب زاویه ای خاص است که من، به نظر می رسد.

من باید از طریق کارت های فایل قدیمی ام (که در تمام این سال ها به ترتیب ،ید نگه داشته ام) نگاه کنم، اما معتقدم Cover Girl جایی در ده جوی اولی بود که دریافت کردم. صادقانه بگویم، این واقعیت که او یک راننده وسیله نقلیه بود ارتباط زیادی با آن داشت. و این واقعیت که ولورین اساساً یک موشک انداز روی آج بود، ممکن است جالب ترین چیز باشد. تمام آن وسایل نقلیه اولیه باعث شد ذهنم را از دست بدهم که چقدر باحال بودند. Cover Girl مقدار زیادی از زمان اکشن فیگور خود را در موتور نورد کابلامو صرف کرد.

من تمام تلاشم را کرده ام تا ماجراهای اتاق نشیمن Cover Girl and the Wolverine را با تصویر زیر تکرار کنم:

کبری در چکمه هایشان می ،زد.

چاپ نامن، صورت به کنار، در غیر این صورت یک رقم عالی است. ، کاملاً سازگار بود و بدون مشکل حرکت می کرد. او دامنه ی فوق العاده ای در نیم تنه ی دوتایی خود دارد و آن آرنج های دو مفصلی تفاوت را در اکشن فیگور ،نه سرگرم کننده می کند.

یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد آوردن جوز به زمین شش اینچی کاملاً مفصلی این است که همه چیزهایی که مجسمه جامد بودند اکنون دیگر در تکه های پ،تیکی رنگی گیر نمی کنند. کاپشن دخترانه کاور اکنون یک تکه جداگانه است. او یک غلاف کار دارد. کمربند او نیز یک قطعه جداگانه است. این چیزهای کوچکی است که در طول زمان تکامل یافته است که اینها را شبیه زم، که من بچه بودم، اما بسیار بهتر می کند.

Cover Girl قدیمی بدون اسلحه آمد، زیرا تانک او سلاح او بود. گاهی – خیلی گهگاه – رانندگان وسایل نقلیه با اسلحه می آمدند، اما به نظر می رسید که اغلب این کار را نمی ،د. بیل وحشی این کار را نکرد. Cover Girl این کار را نکرد. کلاچ نداشت. اما استی، این کار را کرد. اما از آنجایی که او تنهاست و هیچ تانکی برای حمایت از او وجود ندارد، این بار سلاح های من،ی به دست می آورد. او یک تفنگ دستی می گیرد که در غلاف او قرار می گیرد و یک تفنگ ساچمه ای می گیرد. این مقدار بسیار من،ی از قدرت توقف است. شما فقط می تو،د وانمود کنید که ولورین در وسط نبرد منفجر شده است.

البته، اگر او واقعاً می خواست برای تعمیر چیز (نامرئی) تلاش کند، با یک آچار می آید که در شکاف پشت کمربند او نیز قرار می گیرد. نمی دونم چرا ولی آچار رو خیلی دوست دارم. آچار می تواند مشکل جهان را حل کند. یا می توان آنها را در نقشه ها انداخت و آنها را ،اب کرد. این علم است.

در نهایت، او با یک دیتا پد می آید. من کاملاً مطمئن نیستم که برای اه، تشخیصی یا کنترل از راه دور باشد. ع، جلو و کنار ولورین روی آن وجود دارد، بنابراین می‌خواهم فکر کنم برای کنترل از راه دور تانک باشد. وقتی به اندازه کافی اهمیت می دهید که بهترین ها را از راه دور بفرستید.

من احتمالا فقط Pac-man را روی آن بازی خواهم کرد…

خوش فرم. چاپ صورت بد، اما شکل خوب.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/04/hasbro-g-i-joe-cl،ified-series-cover-girl-review/