کمپ ماه تاریخ سیاه را با پاپ آپ استوریتایم جشن می گیرد


کمپ کتاب‌های الهام‌بخش زیادی برای ماه تاریخ سیاه‌پوستان دارد. | منبع: Camp/The Toy Insider

مانند ماه تاریخ سیاه، فوریه بهترین زمان برای بالا بردن صداهای مختلف سیاه است. کمپ ،اب بازی فروشی ها این من،ت را با میزب، رویدادهای داست، پاپ آپ رایگان در تمام طول ماه جشن می گیرند. برای شنیدن داستان‌هایی که توسط نویسندگان سیاه پوست توسط مشاوران کمپ می‌خوانند، به فروشگاه کمپ محلی خود بروید. کمپ مجموعه وسیعی از کتاب‌های کودکان دارد که زندگی سیاه‌پوستان را در این ماه تاریخ سیاه‌پوستان جشن می‌گیرند. اینجا چندتایی هستند!

رویاهای بسکتبال (18.99 دلار) داستان پسر جو، را روایت می کند که آرزو دارد حرفه ای بازی کند بسکتبال و از پدربزرگ محبوبش، پاپا چیلی، مشاوره می گیرد. این کتاب که توسط کریس پل ستاره NBA نوشته شده است، نه تنها در مورد فداکاری در زمین، بلکه در مورد احترام، ایمان، مهرب، و عزم خارج از زمین نیز آموزش می دهد. درس های پاپا چیلی الهام بخش کریس بود و او را به سمت ستاره NBA سوق داد.

یکی دیگر از کودکان جذاب کتاب که برای ماه تاریخ سیاه عالی است، اولین آنجلا جوی است مشکی رنگ رنگین کم، است (9.00 دلار). در این داستان، یک بچه به م،ای سیاه بودن، از فرهنگ یک جامعه رو به رشد و شکوفا گرفته تا تاریخچه افرادی که دنیا را تغییر دادند، فکر می کند. این کتاب که توسط Caldecott Honoree و برنده جایزه کورتا اسکات کینگ، Ekua Holmes به تصویر کشیده شده است، یک سرود فراموش نشدنی و قدرتمند برای کودکان 4 تا 8 ساله است.

برای یک داستان پاپ آپ رایگان به فروشگاه کمپ محلی خود سر بزنید. | منبع: کمپ

عزیزم ضد نژادپرست (8.99 دلار) به نوزادان 0 تا 3 ساله 9 گام آسان برای ساختن دنیایی عادلانه تر می دهد. این کتاب مفهوم ضد نژادپرستی را از طریق تصاویر جسورانه و متن های بازیگوش معرفی می کند و ابزار من،ی را برای شروع چنین مکالمات انتقادی در سنین اولیه ارائه می دهد.

سومین کتاب مصور اقتباسی از یکی از آهنگ های باب مارلی، برخیز، بایست (8.50 دلار) پیام های به موقع صلح، عشق و حقیقت دارد. داستان یک دختر جوان در مدرسه را دنبال می کند که با چندین مورد از مس،ه ، و ارعاب مواجه می شود. با این حال، با مهرب، و شجاعت، او می تواند اوضاع را برای خود و دیگران درست کند. ایده‌آل برای کودکان ۶ تا ۸ ساله، این کتاب دارای تصاویر پر جنب و جوش از جان جی کابوای همراه با اشعار نمادین مارلی است.

یکی دیگر از هدیه های عالی برای ماه تاریخ سیاه پوست است آدم های کوچک، رویاهای بزرگ مجموعه جعبه ای (20.00 دلار) که شامل سه کتاب جلد گالینگور درباره زندگی است مایا آنجلو، پارک های رزا، و مارتین لوتر کینگ جونیور بچه ها می توانند در مورد داستان های واقعی قابل توجه این پیشگام، که در برابر بی عدالتی ایستاده اند و برای رویای خود برای دنیایی بهتر جنگیده اند، یاد بگیرند. هر یک از کتاب ها شامل تصاویر شیک و حقایق اضافی در پشت است، مانند ج، زم، بیوگرافی و ع، های تاریخی.

آنها را در فروشگاه های کمپ جستجو کنید و از آنها دیدن کنید camp.com برای اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای ماه تاریخ سیاه.


منبع: https://www.thetoyinsider.com/camp-black-history-month/