ده اسباب بازی برتر جاش کولدیرون در سال 2022


جاش کولدیرون (www.coldironworks.com) به اشتراک گذاشته شد: مدام می گویم که در جمع آوری ،اب بازی ها سرعتم را کم می کنم. من خودم هر سال تقریباً به آن اعتقاد دارم. به نظر می رسد، امسال خیلی بیشتر از مدت زم، طول، به دست آوردم. به این م،ی که تا حد زیادی از بازگشت دوباره به کنوانسیون های ،اب بازی تشکر می کنم. من Bot Con را در نشویل و TFCon را در شیکاگو زدم. نکته خوب این روزها این است که می توانم از این کار با بچه هایم لذت ببرم، حالا که بزرگتر شده اند، و آنها در حال حاضر مجموعه ،اب بازی های خود را جمع آوری می کنند.

بالا،ه یک اتفاق افتاد که انتظارش را نداشتم، این است که امسال بالا،ه پس از این همه سال فهرست نویسی مجموعه ،اب بازی هایم را در اینستاگرام به پایان رساندم. به م،ای واقعی کلمه، تقریباً هر ،اب بازی در مجموعه من در حال حاضر در IG موجود است. چند هزار، چند هزار؟ شمارش را رها کردم این نیست که چه ،ی با بیشترین ،اب بازی برنده است؟ خوب در هر صورت، من چیزهای زیادی دارم که بتوانم من را در بین 10 تای برتر زندگی پس از مرگ قرار دهم. در مورد 10 مورد برتر، در اینجا 10 چیز برتر من است که امسال جمع آوری کرده ام. مرتب‌سازی فهرست دشواری بود، زیرا چیزهای شگفت‌انگیزی وجود دارد که باید از فهرست بیرون می‌آورم. برخی از ،اب‌بازی‌هایی که می‌دانم در سال در بین 10 ،اب‌بازی برتر دیگران قرار می‌گیرند، مانند پایه برقی انحصاری TFCon که به تنهایی یک قفسه کامل را اشغال می‌کند، اما این فهرست چیزی بیش از ظاهر بصری ،اب‌بازی یا اندازه آن است. همچنین باید شامل احساسی باشد که این شکل در من ایجاد می کند، چگونه به من الهام می دهد، آیا من را به زمان یا مکان دیگری می برد؟ بنابراین، با این گفته، بیایید درست وارد شویم.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: # 10 Z-Bots KONSTRUKTON
من برای این مقام دهم کشتی های زیادی داشتم. در پایان به Flame Toys Windblade رسید، و این مجموعه از ربات‌های کوچک عجیب و غریب. Windblade ش،ت خورد زیرا سازنده برای سومین بار پشتیب، مشتری را برای ایرادات ،اب بازی خود ندارد. با وجود اینکه من از طرحی که طعم بدی را در دهانم به جا گذاشت لذت می برم، اما در اینجا یک اتفاق عجیب به وجود می آید که شاید هرگز درباره آن نشنیده باشید. KONSTRUKTON یک Link-Bot است که از خطی از ربات‌ها با نام تجاری Micro Ma،es می‌آید. راستش را بخواهید، بیشتر ربات های Z عجیب هستند. این یکی هم همینطور است، با این حال، چیزی جذاب در مورد این طراحی وجود داشت. یادم می آید که بچه بودم و آن را در کاتالوگ ،اب بازی های کریسمس ToysRus و Service Merchandise دیدم. من همیشه آن را می خواستم، اما هرگز این مجموعه را در طبیعت جدید ندیدم. بالا،ه تصمیم گرفتم یکی را در eBay شکار کنم. این یک ،اب بازی شسته و رفته است شما سه ربات مجزا دارید که با هم ،یب می شوند تا یک وسیله نقلیه ساختم، عجیب را بسازند. شسته و رفته و دمدمی است، و من این طرح را چیزی می بینم که می تواند برای خطوط آینده به روز شود.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: #9 موگنبین
خوب، به نظر می رسد نمی توانم از ،ید فیگورهای Mugenbine دست بکشم. من یک سطل بزرگ پر از آنها دارم. من امسال بیشتر به دست آوردم و این باعث می شود که به خلاقیت با آنها برگردم. Mugenbine ،اب‌بازی‌ای بود که به من الهام بخشید تا از ،اب‌بازی‌های ساختم، به ،وان یک راه یا طرح‌های مفهومی استفاده کنم. این یکی از دلایلی است که آنها در این لیست قرار دارند، و این به این دلیل است که آنها الهام بخش خلقت هستند. من رسما تصمیم گرفتم بخش ساخت کانال یوتیوب خود را بازگردانم و ببینم چه نوع خلاقیت های وحشی Mugenbine را می توانم در سال 2023 بسازم. در حالی که احساس می کنم همه چیزهایی که امسال گرفتم در این لیست هستند، این اژدها که در Bot گل زدم. خلاف همه آنها را بالا می برد.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: ،ه مرد شکارچی شماره 8
بکوب، بکوب… کی آنجاست… ،ه زمینی! این چیزی است که ممکن است کم‌کم به نظر برسد، اما در نهایت واقعاً عالی است. این یک تکامل بسیار بهتر از خط عروسک‌های زرهی بود که من می‌توانستم انتظار داشته باشم. این به چیزهایی مانند Captain Bucky یا Battle Beasts با نام Beast Saga اشاره می کند. این یک کیت سرگرم کننده برای ساخت بود، و حتی بدون رنگ اضافه شده، عالی به نظر می رسید و مستقیماً از جعبه ساخته می شد. آنها یک قورباغه را به این خط اضافه کرده اند، که همچنین یک کیت عالی است، و من امیدوارم که آنها به تولید حیوانات سایبورگ جدید برای سال های آینده ادامه دهند.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: #7 نسخه جو، دیوید عصر جدید
مدتی بود که به MP44 Optimus Prime چشم دوخته بودم. در مقایسه با شاهکار Optimus Primes در گذشته بسیار گران است. همچنین به دلیل نقص طراحی بسیار شکننده بود و مستعد ش،تگی بود. برخی از KO های آن با قیمت منصفانه عرضه شدند، اما به نظر می رسد که از برخی نقص های مشابه رنج می برند. با این حال، از جلو، واقعاً ظاهری را به تصویر می‌کشد که گویی از روی صفحه پریده است. اما من MP44 یا هیچ یک از کلون های بوتلگ آن را دریافت نکردم. من دیوید عصر جدید را گرفتم، که یک مقیاس افسانه‌ای کوچک است، از همان طرح طرف سوم. به نظر می رسد که قابل حمل تر است و بازی با آن آسان تر است. به علاوه، تقریباً به آن شکننده نیست. عالی به نظر می رسد و واقعاً سوراخ کارتونی G1 را در قفسه من پر می کند. New Age به رنگ آمیزی مجدد از این شکل ادامه می دهد، بنابراین انتظار داشته باشید که رنگی متن، با سلیقه شما بسازند.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: شماره 6 ترفندهای توربو
گاهی اوقات شما ،اب بازی هایی را که در کودکی داشته اید فراموش می کنید. سپس لحظه‌ای پیش می‌آید که به طور تصادفی با آن‌ها برخورد می‌کنید و ناگهان مملو از خاطراتی می‌شوید که به آرامی جمع می‌شوند و سیناپس‌های طول،‌مدت استفاده نشده مغزتان شروع به اتصال می‌کنند و شما را به گذشته می‌برند. خطی وجود داشت که بقیه دنیا با نام C،ro-Q می شناسند، اما ما در ایالات متحده به ،وان Turbo Tricksters وارد شدیم. ،اب‌بازی‌ها وسایل نقلیه‌ای با تغییر شکل فوق‌العاده هستند که بر اساس ماشین‌های واقعی ساخته شده‌اند، که دارای یک شکاف در پشت هستند که به اندازه یک پنی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا چرخ‌هایی انجام دهند. شما ممکن است آنها را به ،وان Penny Racers بشناسید، یا حتی غذای شاد مک دونالد را به یاد آورید. من به سرعت تعدادی از آنها را شکار کردم و آنها از شادی بسیار پر شدند. من یک کامیون آفرود که همیشه می‌خواستم و سپس یکی از ماشین‌های مورد علاقه‌ام، Gtfour گرفته بودم. برای این نقطه، من 4×4 را انتخاب می کنم، زیرا آن یکی بود، من همیشه در کودکی می خواستم و در واقع هرگز شخصا ندیده بودم. سرانجام، سال ها بعد می توانم برخی از چیزهایی را که همیشه می خواستم پیدا کنم.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: شماره 5 Mastermind Creations R-48N Optus Nox
بعد یک ،اب بازی است که احساس می کنم یک تغییر ساده است که درام زیادی را در داستان شخصیت به ارمغان می آورد. این درام چیزی که به نوعی جالب است را به چیزی واقعاً جالب تبدیل می کند. این ربات الهام گرفته شده از Optimus Prime قبلاً به ،وان یکی از قابل استفاده ترین اعداد اول شناخته شده بود، اما چیزی در مورد قرمز و آبی پرایم سنتی روی این شکل واقعاً این کار را برای من انجام نداد. گرفتن همان طرح، سیاه ، او، و دادن شنل به او باعث شد که او به اندازه Nemesis of Prime بسیار باحال تر به نظر برسد. علاوه بر این، این یکی چهره خاصی داشت. صفحه صورتش ش،ته است. این بخش به تنهایی این رقم را برای من به سطح دیگری رساند. داست،، مبارزه ای را بیان می کند. جالب ترش میکنه

ده ،اب بازی برتر سال 2022: #4 TFC Toys STC-01NB نسخه انفجار هسته ای Supreme Tactical Commander
TFC مدتی است که وجود داشته است و در گذشته ،اب بازی های نمادینی ساخته بود. یادم می آید که وقتی برای اولین بار از خود آقای Toy R Evil در سنگاپور بازدید کردم، برداشت معروف آنها را از Devastator به نمایش گذاشتم. آن ،اب‌بازی‌های قدیمی‌تر کمی قدیمی شدند و صحنه پارتی سوم ادامه یافت. آنها با جان بخشیدن به هنر مفهومی Rolling T،der Optimus Prime با چیزی بسیار جالب تر از قبل بازگشتند. این طرح به ،وان یک متقاطع برای Transformers در نظر گرفته شده بود و نسخه GI Joe & TFC در مقیاس Diaclone زنده شد. هر بار که آنها آن را رنگ آمیزی می ،د و دوباره آن را منتشر می ،د، این شخصیت با تأثیر آنها تکامل می یافت. این نسخه دارای یک کار رنگ آمیزی جنگلی و یک بمب هسته ای غول پیکر است. با بازگشت به داستان‌هایی که یک ،اب‌بازی تعریف می‌کند، فکر می‌کنم این داستان کمی تاریک‌تر را بیان می‌کند. تصور من این است که این آ،ین امید است. پرایم به تنهایی می رود، با یک بمب هسته ای برای پایان دادن به جنگ. او ممکن است برنگردد، اما این خطری است که باید برای نجات دیگران انجام دهد. البته، ممکن است بیش از حد آن را مطالعه کرده باشم، اما این برداشت رواقی از قهرمان مشهورمان را دوست دارم.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: #3 ARCHECORE Frost Light + Ursus Guard Berserker Armor + Starfall Rider Wolf Freki & Sturl (X2)
اگر موسیقی هوی متال یک ،اب بازی بود، همین است. جادو، مکا، و وایکینگ ها، اوه من. ناگفته نماند که این ،اب بازی چقدر حجیم است. به خوبی ساخته شده، با جزئیات فوق العاده و سرگرم کننده است. یک نکته در مورد مال من این است که من دو بازو ی،ان دارم. یک سفید نیز وجود داشت، اما احساس می‌کردم ف،ی‌تر است که دو بازوی مشکی داشته باشم. من فقط مجبور شدم آن را تغییر دهم تا انگشت شست را عوض کنم. شما ماشین پایه را دریافت می کنید که به یک کامیون نیمه تبدیل می شود. چون چرا که نه می‌توان آن نیمه را کاملاً برای کار به ،وان میخکوب از ،اب‌بازی‌های قدیمی Matchbox Roadblasters دوباره رنگ کرد. سپس شما تری، آن را دارید که تبدیل به بخش عمده زره و تبر بزرگی می شود که من هنوز نمی توانم آن را در قفسه هایم جا بدهم. سپس شما دو ماشین، که تبدیل به گرگ می‌شوید، و در نهایت به دستکش‌های حالت ،یبی تبدیل می‌شوید. ماشین نهایی ریش و شاخ دارد و فقط حماسی است. این یکی از آن ،اب‌بازی‌هایی است که به سادگی نمی‌توان با ع،‌ها عدالت را رعایت کرد و هوی متال را در خود جای داده است.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: #2 خودروی فوق العاده CangDao مدل SV-001 Metal Slug
من این شرکت را با دو نام دیده ام: CangDao و Degenerator Industries. در هر صورت، این یک محصول دارای مجوز است و تنها پروژه SNK نیست که روی آن کار می کنند. اگر با یکی از بهترین بازی‌های آرکید “run and gun” در تمام دوران آشنایی ندارید، اجازه دهید شما را تکمیل کنم. همیشه. اگر طرفدار هستید، پیشنهاد می‌کنم کتاب تاریخ رسمی آن‌ها را دنبال کنید. یادم می‌آید که Metal Slug 2 را ش،ت دادم، جایی که با صدام می‌جنگید و خوب… بیگانگان، در دهه 90. من 20 دلار در یک چهارم ،ج کردم تا آن بازی را ش،ت دهم و هر لحظه آن را دوست داشتم. من همیشه یک ،اب بازی Metal Slug می خواستم. در طول سال ها کیت های مدل رسمی و غیر رسمی وجود داشته است. همه آنها بسیار خوب به نظر می رسیدند، اما مانند بسیاری از کیت های مدل، آنها برای به نظر رسیدن بهترین ظاهر خود به رنگ نیاز داشتند. این یکی دی،ت بود که دارای یک تانک بود. نه تنها این، بلکه به رباتی تبدیل شد که با Masterpiece Transformers مقیاس‌پذیر شد. در حالی که با هیچ خلب، همراه نبود، اما با لوازم جانبی فوق العاده ای همراه بود که LED های روی آن را فعال می کند و نمایش آن را در هر دو حالت عالی می کند.

ده ،اب بازی برتر سال 2022: شماره 1 Zero Gravity Judge Moonlight Edition
مدتی است کیت های گاندام و مدل را جمع آوری کرده ام. به راحتی می توان درک کرد که برخی از طراحی ها در جهان گاندام خسته می شوند، حتی اگر اخیراً طرح های خود را تازه کرده اند. در بیش از 20 سال گذشته، بسیاری از جنبه‌های طراحی‌های مک،کی آن‌ها را قدرد، کرده‌ام، اما، همیشه متوجه بودم که این ساخت‌های سفارشی و رزینی که در مجلات gunplay وارداتی به چشم می‌خورد، همیشه طرح‌ها را به سطح دیگری می‌برد. مشکل این بود که شما باید یک مدل ساز متخصص باشید تا بتو،د گاندام را تا این حد خوب جلوه دهید.

در چند سال گذشته، متوجه شده ام که کیت های مدل چینی با برداشت های جدیدی از طرح های گاندام قدیمی که با کیت های اصلاح شده قابل مقایسه است، ظاهر شده اند. از آنجایی که افراد بیشتری این کیت ها را امتحان کرده اند، شرکت های بیشتری به تولید کیت هایی هم سطح با Bandai می پردازند. حداقل در مورد کیفیت ساخت. این کیت یکی از همین موارد بود. دارای قاب دایکاست و می تو،د تمام قطعات را به هم ب،ب،د. شما نیازی به انجام کار اضافی ندارید، اما اندکی پوشش پانل آن را حتی بهتر می کند. وقتی این اولین بار منتشر شد، تردید کردم. قیمت به سرعت دو برابر شد، سپس سه برابر شد. وقتی حاضر شدم آن قیمت ها را بپردازم، اصلاً نتوانستم آن را پیدا کنم. من حتی از S،w Z Store خواستم که مراقب آن باشد. سپس نسخه Moonlight آمد. در ابتدا، فکر کردم که OG را ترجیح می دهم، اما تنها مزیت اصلی که داشت، بر،ب های خا،تری بود. خارج از آن، نسخه جدید یک پیشرفت بزرگ بود. مطمئناً، برخی از دستورالعمل‌ها اشتباه بودند و ساختن دست‌ها دردسرساز بود، اما خود طرح در سطح بعدی قرار دارد. من دوست دارم فقط در قفسه به آن خیره شوم. این بهترین چیزی است که امسال به دست آوردم و وقتی آن را می بینم واقعاً خوشحالم می کند.

بنابراین، آن یک سال عالی دیگر از جمع آوری بود. برای مجموعه آینده شما بهترین ها را آرزو می کنم و باشد که پر از ،اب بازی باشد.



لیست ده ،اب بازی برتر جاش کولدیرون در TOYSREVIL:
ده ،اب بازی برتر سال 2021
ده ،اب بازی برتر سال 2020
#TOPTENTOYSOF2019
#TOPTENTOYSOF2018
#TOPTENTOYSOF2017
ده ،اب بازی برتر سال 2016
#TOPTENTOYS2015
ده ،اب بازی برتر سال 2014


منبع: http://toysrevil.blo،.com/2023/02/josh-coldirons-top-ten-toys-of-2022.html