همه نشانه ها به دروغ اشاره دارد دروغ دروغ!


Magic 8 Ball به اندازه یک توپ 8 واقعی نمادین است. اگر نداشتید، حداقل می د،د چیست. در تلویزیون، فیلم‌ها، کمیک‌ها، کتاب‌ها و تقریباً هر شکل دیگری از رسانه‌ها به آن اشاره شده است. عبارت “پاسخ مه آلود، دوباره تلاش کن” بی تردید ریشه در Magic 8 Ball دارد.

توپ جادویی 8 به شکلی از اواسط دهه 40 وجود داشته است. شرکت تولید کننده چندین بار در طول سال ها تغییر کرده است، از Alabe Crafts، به Ideal به Tyco و در نهایت به Mattel، که اکنون مالک برند است. طراحی بسیار سازگار باقی مانده است. ساده و ظریف است: توپ سیاه، عدد 8، و یک پنجره، که در آن شما می تو،د یک ایکو وجهی را ببینید که یکی از بیست پاسخ ممکن برای سوالات شما را دارد. هر چند وقتی بچه بودم 20 جواب یادم نیست.

من مال خودم را در اواسط دهه هشتاد گرفتم. این یکی از آ،ین “مواد اصلی دوران کودکی” باقی مانده بود که به یاد دارم. مادر من یکی از آن‌هایی بود که «هر بچه‌ای باید یک نوع _____» داشته باشد، که به م،ای چیزهایی مانند دوچرخه، طراحی طرح، مار جادویی، تخته دارت و غیره بود.

از طرف دیگر، من هرگز اسکیت یا اسکیت برد نداشتم، زیرا او می خواست تمام اعضای صورتم در همان وضعیت عمومی باقی بمانند.

در تکان دادن توپ مجیک 8 و انتظار برای پاسخ شما چیزی به طرز عجیبی آرامش بخش بود. شما فکر می‌کنید که این نوآوری از بین می‌رود، اما اگر همین جا بنشینید و فکری در سرتان بچرخد، خیلی سخت است که چیز را تکان ندهید و پاسخی دریافت نکنید.

“آیا فردا در آزمون A می گیرم؟”

بدون شک

“آیا فردا یک ،اب بازی می گیرم؟”

بهتره الان بهت نگم

“آیا یک سیاهچاله ناگهان در نزدیکی زمین شکوفا می شود، سیاره ما را نابود می کند و همه ما را نگران به خلاء بدون هوای فضا می کند؟”

بله قطعا

«چیزبرگر برای شام امشب؟»

پاسخ من خیر است

تو پسر…

من هنوز موش خودم را دارم، عمدتاً به این دلیل که یک موش دیوانه هستم که همه چیز را نگه می‌دارم. آ،ین باری که آن را بررسی کردم، مایع داخل آن (الکل آبی تیره) بیشتر خشک شده بود، بنابراین توانایی های پیش بینی توپ مدت ها بود که روح را از دست داده بود.

اگر کاملاً صادق باشم، فکر می‌کنم توپ 8 احتمالاً از این سؤال که آیا دختری که در مدرسه به او وسواس داشتم از من خوشش می‌آید خسته شد. (من 10 ساله بودم. از من شکایت کن.) (من هرگز متوجه نشدم.)

دوربین دیجیتال OLYMPUS

من این را می گویم زیرا ظاهراً 20 پاسخ مختلف وجود دارد که توپ می تواند به شما بدهد، اما در یک لحظه من دریافتم: “اوه به خاطر خدا، نه، او از شما متنفر است، او ع، های شما را می سوزاند و در اطراف آتش در حیاط خانه اش شعار می دهد. یک عروسک کوچک از تو ساخته و در آن سنجاق می‌،باند، پس از من نپرس، ای ، ل،تی، که اصلاً یکی از پاسخ‌های مجاز نیست، و خواندن آن بسیار سخت بود، زیرا برای چنین ،ی کلمات زیادی بود. مثلث کوچک

بهترین چیز در مورد چنین آیتمی این است که اگر پاسخ مورد نظر خود را دریافت نکردید، همیشه می تو،د دوباره آن را تکان دهید و دوباره امتحان کنید. گاهی حتی اگر پاسخی را که می‌خواستم می‌گرفتم، این کار را می‌کردم. گرفتن نوعی تایید ضرری نداشت.

یا نظر جایگزین.

بهترین دو از سه

سه از پنج …

ای توپ ، چرا از من متنفری؟

مطمئناً، می توانم در پرتو روشن بزرگسالی بگویم که من واقعاً هیچ توانایی جادویی واقعی به توپ 8 اختصاص ندادم تا آینده را به من بگوید. می توانم بگویم که با عمل گرایی بسیار بود که هر پاسخی را با یک دانه نمک خواندم.

می‌توانم این را بگویم، اما می‌توانم به یاد بیاورم که آن توپ را تکان دادم و اگر پاسخی را که می‌خواستم نمی‌گرفتم، بسیار ناامید شدم.

این کاملا طبیعی است، درست است؟

درسته آقای 8 توپ؟

تمرکز کنید و دوباره بپرسید

…ترجیح نمیدم.

درباره نویسنده پست


منبع: http://thefwoosh.com/2023/02/all-signs-point-to-lies-lies-lies/