لحظات جادویی در انتظار با Magic Mixies Color Surprise


شش مخمل Mixie وجود دارد که بچه ها می توانند جمع آوری کنند. | منبع: Moose Toys

جادو در هوا وجود دارد!

Magic Mixies Color Surprise Magic Cauldron از ،اب بازی ،ن پر از شگفتی های عرف، است، با اندازه کوچکتر و قیمت مقرون به صرفه تر از دیگ جادویی اصلی. کودکان 5 ساله به بالا می توانند جادوگر درونی خود را در آغوش بگیرند و تا شش شگفتی جادویی تغییر رنگ را نشان دهند. کوچولوها می‌توانند دستورالعمل‌های دقیق را دنبال کنند و از «معجون‌های» گنجانده شده برای نشان دادن یک Mixie مخمل‌خوابی منحصربه‌فرد استفاده کنند. در مجموع شش عدد مخمل خواب دار در صف وجود دارد که بچه ها می توانند جمع آوری کنند.

بچه ها می توانند Mixie خود را تنها در چند مرحله بسازند! | منبع: Moose Toys

برای شروع فرآیند خارق العاده و آشکار ساختن مخمل خواب دار جادویی تغییر رنگ، بچه ها باید دستورالعمل های گام به گام هدایت شده را دنبال کنند. ابتدا، بچه ها می توانند یک نام برای Mixie خود انتخاب کنند، آن را روی طومار موجود بنویسند و آن را در دیگ قرار دهند. سپس، با استفاده از معجون گازدار و آب، بچه ها می توانند معجون گازدار و حبابدار خود را بسازند که با ذوب ، لایه محافظ، می،ی آنها را آشکار می کند.

واکنش گازدار بسیار جالب و بدون آشفتگی است! | منبع: Moose Toys

شبیه به دیگ های Magic Mixie اصلی، Mixie مخملی دارای یک نگین جادویی بر روی پیش، خود است و دارای بازوها و پاهای قابل تنظیم است. هنگامی که آشکار شد، یک معجون دیگر، یک عصا/ قطره چکان تغییر رنگ و یک درپوش زیر Mixie وجود دارد. نگین‌های روی Mixie و دیگ به گرما واکنش نشان می‌دهند و با کمی آب سرد، بچه‌ها می‌توانند رنگ جواهرات را از تیره‌تر به روشن‌تر مشاهده کنند.

بچه ها می توانند رنگ نگین های روی می،ی و دیگ را با آب سرد تغییر دهند. | منبع: Moose Toys

این نسخه مینیاتوری ک،یک Magic Mixie Cauldron الکترونیکی نیست و برخلاف نسخه اصلی نیازی به شارژ یا باتری ندارد. همچنین تمیز ، آن پس از زمان بازی بسیار آسان است زیرا یک محفظه جداگانه در داخل ،اب بازی وجود دارد که آب را از معجون های دیگر و Mixie داخل آن ت،یم می کند (برای خشک نگه داشتن ،اب بازی مخمل خواب دار). برای دور ریختن آب کافی است محفظه زیرین را باز کرده و در سینک خالی کنید. بر خلاف بقیه می، های جادویی، بچه ها نمی توانند نمایش Mixie را دوباره انجام دهند. با این حال، آنها می توانند با بطری معجون بازی کنند و با استفاده از مواد خانگی مانند رنگ خوراکی یا زرق و برق معجون های مختلفی ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند با جواهرات تغییر رنگ بازی کنند. وقتی زمان بازی تمام شد، بچه‌ها می‌توانند از دیگ به‌،وان ذخیره‌سازی استفاده کنند تا Mixie و لوازم جادویی را ایمن و دور از دسترس نگه دارند.

Magic Mixies Color Surprise Magic Cauldron راهی سریعتر برای تجربه جادوی خط Magic Mixies است. این دیگ با قیمتی کمتر از 20 دلار نیز تولید می کند مقرون به صرفه جایگزینی برای دیگ های Magic Mixies با اندازه کامل – که می تواند 80 تا 100 دلار به شما بازگرداند. ما دوست داریم که بچه‌ها بتوانند نمایش را تنها در چند دقیقه به پایان برسانند و بچه‌ها می‌توانند پس از نمایش به بازی با می،ی و دیگ مخملی ادامه دهند. با حداقل تنظیمات مورد نیاز، این یک ،اب بازی آماده بازی عالی برای همه جادوگران و جادوگران در حال جوانه زدن است!


منبع: https://www.thetoyinsider.com/strongmagic-mixies-color-surprise-review/