اپیزودهای جدید Bugs Bunny Builders داستان روز زمین را به نمایش می گذارند


Cartoonito بچه ها را برای روز زمین امسال با ،مت های جدید آماده می کند Bugs Bunny Builders.

پنج ،مت جدید از Bugs Bunny Builders این هفته در HBO Max پخش می شود. هر ،مت دارای ویژگی های ک،یک است لونی تونز شخصیت ها برای غلبه بر چالش ها و ساختن پروژه های جدید با هم متحد می شوند!

“K-9: توله سگ فضایی” بابا و سگ ماروین مریخی را نشان می دهد که با هم در حال هجینگ هستند! | منبع: WarnerMedia

اپیزود «Blast Off» شامل فرود تصادف ماروین مریخی در Looneyburg می‌شود و سپس Looney Builders را استخدام می‌کند تا به کشتی‌اش کمک کنند تا دوباره وارد عمل شود. در «K-9: توله سگ فضایی»، ماروین بازگشته است تا Looney Builders را استخدام کند تا برای دوست توله سگ خود، K-9، یک خانه سگ بسازد. با این حال، ،ی داک به سرعت با K-9 دوست می شود و برنامه هایی را برای طول، تر ، زمان بازی انجام می دهد. «خاله بیلی» پسر عموی ،ی، بیلی را نشان می‌دهد که می‌خواهد سازندگان لونی از او یک استودیوی هنری بسازند، اما ،ی همچنان سعی می‌کند نشان دهد که چقدر باحال است. سرانجام، سازندگان لونی باید در «روزهای چدار» یک کافه پنیر برای خواهران موش بسازند، اما سیلوستر آنقدر ناراحت است که نقاشی دیواری خود را نقاشی کند.

“Taz Recycles” همه چیز درباره شخصیت هایی است که چیزهای جدیدی از قدیمی ایجاد می کنند! | منبع: WarnerMedia

در «بازیافت تاز»، سازندگان لونی، از جمله وایل ای. کایوت و ،ی، به تاز کمک می‌کنند تا از پ،تیک بازیافتی لونیبورگ، یک وسیله نقلیه توپ ،اب بسازد. تنها مشکل این است که تاز در یادگیری نحوه کار با آن مشکل دارد.

یک کلیپ از “Taz Recycles” را در زیر ببینید و ،مت های جدید را در Cartoonito در HBO Max هم اکنون تماشا کنید!


منبع: https://thetoyinsider.com/bugs-bunny-builders-earth-day-news/